(עדכון מצב סופי בהחלט) לאחר קניית מסך 2007FP.. (יש גם תמונות) - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

(עדכון מצב סופי בהחלט) לאחר קניית מסך 2007FP.. (יש גם תמונות)


semi-t

Recommended Posts

אני רואה את הבהירות המסויימת הזו בפינות המסך, אבל אני יושב במרכז המסך, כלומר לא מסתכל עליו מהצד.

שמתי את הבהירות על 40%, גם שמתי לב שיש לו מצבי תמונה:

Desktop

Multimedia

Gaming

אולי באחד מה-2 האחרונים המצב יהיה יותר טוב..?

בכל מקרה אם אתה אומר שהמצב בתחום הסביר אז אין לי בעיות?

ועדיין לא הבנתי אם מה שיש אצלי זה נקרא Bleeding או לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אולי תפסיק להאכיל את עצמך סרטים? הכל בסדר במסך שלך.

לגבי המצבים האחרים, הייתי ממליץ להשאיר את המסך ב-DESKTOP. במצבים האחרים יש BANDING (פסים על המסך כשמראים גרדיאנטים של צבעים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב תודה בכל מקרה.. רק אל תתעצבן בגללי.. :silly:

תשמע אני מבין שאין כזה דבר "המסך המושלם" אז מדוע אנשים פה מחפשים את המסך המושלם הזה?

מכל הת'רדים שקראתי פה, היו כאלה יותר אובססיבים ממני לגבי סוג הפאנל, פיקסלים, וכל מיני תופעות

לוואי רעות של מסכים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לומר לך את האמת (ואני ממש לא צוחק איתך או נכנס לסרטים) אני ממש שמתי לב לגוון צהבהב קמעה בפינה בצד ימין למטה במסך..

פשוט שמתי 2 חלונות לבנים כל אחד בכל פינה והגוון לא זהה.. משום מה לא שמים לב לזה בתוכנת DPB.

גם אם היית יושב אצלי היית רואה..

גם תשים לב לתמונה השניה שפירסמתי למעלה (ללא הפלאש) אתה תראה שם גם ככה.

ועוד הוכחה שלא תחשוב שאני ממציא דברים.. זה נראה לך בתחום הסביר?

צולמה בחדר חשוך ללא פלאש.

http://img509.imageshack.us/img509/6811/pa310002gr4.jpg :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדל 2007FP מסך מצויין לשימושים טקסטואליים, אך אין דבר כזה מסך מושלם. יש רק טובים יותר ופחות טובים באספקטים מסויימים, וזה כבר תלוי בסכום המושקע וביצרן של המסך. המקרה שלך מתאר אחידות תאורה בעייתית בפנל S-IPS אבל בוא נשים את הממצאים שלך בפרופורציה. זה לא מקרה נדיר בפנלים מסוג זה, אבל גם לא קיצוני כמו ב-NEC 1990SXi

http://photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=00Is3V

הפנלים בדל 2007FP/WFP למרות שהם S-IPS אינם עוברים בדיקות איכות קפדנית ו-Dell לא מכיילים אותם מראש מבחינת דיוק צבעים או בודקים אחידות פנל כמו EIZO למשל, שיש להם צוותים שבודקים במפעלי הייצור לפנלים כל פנל שהם קונים עבור המסכים. חוסר האחידות במקרה שלך הוא לא נראה כגרוע מאוד כמו בפנלים מסוג TN או ב-NEC הנ"ל.

אם בכל זאת אינך סובל את הסימפטומים שגילית לצד העבודה השוטפת או לצפייה בתכני וידאו, אתה יכול, כמובן, לנסות להחזיר את המסך לטובת 2007FP אחר עם אחידות תאורה טובה יותר או לאחד ממסכי ה-19" האיכותיים עם פנל VA, ביניהם Samsung 971P או EIZO S1931, שמצטיינים באחידות פנל כמעט מושלמת ובעומק צבע שחור הכהה ביותר בקטגוריית ה-19". יחס הניגודיות שמאפיין אותם מוצלח יותר להקרנת תכני וידאו וגם נותן לטקסט צבע שחור יותר חזק שנעים לקריאה בבהירות נמוכה נוחה יותר.

http://hwzone.co.il/reviews/19_inch_highend/14/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להחזיר אותו הכוונה היא שאני יצטרך לנסוע לת"א למעבדת שירות של היבואן של החברה עם המסך?

או להחזיר ישירות לחנות שממנה קניתי? (בטיפשותי נפטרתי מהקופסא של המסך כבר).

כאשר שאלתי בחנות (LCDTV) לגבי אחריות הנציג אמר לי רק ללכת למעבדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שזרקת את האריזה. תמיד מומלץ לשמור את האריזה עם חומרי האריזה למקרה של ביטול עיסקה או הובלה למעבדה למשך תקופת האחריות. היעדרה של האריזה בהחלט יפריע מבחינת אפשרויות החזרה / ביטול עיסקה בחנות וזה היה יכול להיעשות כי מזיכרוני היה מקרה שבו 2407WFP הוחלף בגלל חוסר אחידות בתאורת הפנל בחנות במעמד הקנייה או בסמיכות לו.

בגלל שאין לך כבר את האריזה תצטרך לנסות החלפה במעבדת היבואן במסגרת אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתמונה אפשר לראות חוסר אחידות, אבל קשה לומר אם הוא חריג או לא. גם ב-2007FP שלי האחידות היא לא מלאה ואפשר להבחין שהלבן אינו באותו גוון לחלוטין בכל מקום. וגם במסך שאני יושב עכשיו מולו (IBM L191P עם פאנל VA) יש תופעה כזו. אם מתבוננים, כמעט תמיד אפשר להבחין במשהו. השאלה היא האם זה מפריע לעבודה. אם לך זה מפריע - אין מה לעשות - צריך לטפל בזה.

רוב המקומות יהיו מוכנים להחליף מסך במסגרת אחריות גם ללא האריזה, אם הפגם ייחשב כמצדיק החלפה. סביר להניח שלהחזיר את המסך ולקבל זיכוי לא תוכל.

כמו כן, חוסר אחידות בתאורה נגרם לפעמים מכך שההידוק של הפאנל למסגרת של המסך בנקודות מסוימות חזק מידי או חלש מידי. לפעמים במעבדת שירות יכולים לסדר את זה בלי להחליף את המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי הבנתי..

אני לא רוצה להחזיר את המסך ולקבל זיכוי (המסך מצוייו ועולה בכמה וכמה רמות על מה שהיה לי לפניו) אני רק רוצה שיסדרו לי אותו או יחליפו אם אפשר.

אתה הצעתי לי להישאר איתו כי הרי אין פיקסלים שרופים והמסך סבבה אבל אם אני לוקח את המקרה שלך.. לך לא מפריעה חוסר האחידות במסך שלך?

החנות שממנה קניתי הציעה לי ללכת למעבדת היבואן ברחוב מנחם בגין 37 בת"א (זה טיפה רחוק) בשם CPM (אלה נותני שירות של CMS לפי מה שהבנתי)

אתה מכיר אולי עוד מעבדות יבואן של באזור השרון (בהרצליה, "יעל פתרונות" מטפלים לצערי רק במחשבים ניידים/נייחים)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי רעיון בשבילך:

ברר בחנות אם יש להם מסך זהה נוסף(בעילום שם),גש אליהם עם המסך,ובצע השוואה 1:1

הבעייה היא שיידרש לכך חדר חשוך...

אם תרגיש בהבדלים(לרעת המסך שלך)-הייתי דורש את החלפתו בחנות במקום(בסה"כ עברו יומיים מהקנייה).

ועוד משהו:באפשרותך לבטל את העיסקה ולשלם פיצוי של 100 ש"ח בלבד לחנות.

הבעייה היא...שאין לך את הקרטון :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה הצעתי לי להישאר איתו כי הרי אין פיקסלים שרופים והמסך סבבה אבל אם אני לוקח את המקרה שלך.. לך לא מפריעה חוסר האחידות במסך שלך?

לי היא לא מפריעה, כי היא קטנה, ואין הבדלים ברורים בבהירות, אלא יותר בגוון של הלבן, וגם זה משתנה בצורה רציפה (אין כתמים). והיה ועם הזמן זה יהפוך לגרוע יותר - אדאג שהעניין יטופל. כרגע זה לא סיבה בשבילי להיסחב למעבדת שירות.

לגבי החלפת המסך שלך - קח את האפשרות ההיפוטתית הבאה: יחליפו לך, תקבל מסך חדש באריזה, התאורה בו תהיה יותר אחידה, ויהיה בו פיקסל שרוף. אחד. קטן. כזה שלא מצדיק החלפה (כי השבוע שלך עבר והאחריות הרשמית של היא 6 פיקסלים ומעלה). מה יפריע לך יותר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון אתה צודק בדבריך, פיקסל אחד שרוף ומעצבן יפריע יותר מאי אחידות בגוון הלבן/שחור..

אבל מצד שני אם כבר מחליפים במעבדה ובאים לאסוף את המסך החדש אז אפשר לבדוק לפני האיסוף לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון אתה צודק בדבריך, פיקסל אחד שרוף ומעצבן יפריע יותר מאי אחידות בגוון הלבן/שחור..

אבל מצד שני אם כבר מחליפים במעבדה ובאים לאסוף את המסך החדש אז אפשר לבדוק לפני האיסוף לא?

אולי אפשר. אבל המעבדה לרוב צריכה לשלוח את המוצר הפגום חזרה ליצרן, ולהזדכות עליו כדי לקבל חדש. 1:1. ואם היא כבר קיבלה אחד חדש, ויש בו פיקסל שרוף - הם לא יכולים לשלוח אותו בחזרה, כי היצרן לא מכיר בכך כפגם ולא יספק מסך חדש במקומו. אם במקרה יש להם נגלה של מסכים שמגיעה באותו זמן, אולי יתנו לך לבחור מסך מתוך כמה, ואז אתה תצא מרוצה ומישהו אחר ייצא "נדפק" (למרות שמבחינתי פיקסל שרוף אחד הוא בעיה פחות משמעותית מחוסר אחידות - פשוט זה נוטה להעלות את הסעיף לאנשים רבים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר מדיי בעיות עם המסכים של DELL!!

בא לי כבר להקיא כשאני שומע עליהם.

בסדר גודל של מסך שכזה-אסור שיהיו בעיות כאלו!

אני,טרם נרגעתי מאותה נסיעה הלוך וחזור סתם,לאחר בדיקת כל מלאי החנות בדגם WFP שנמצאו כולם פגומים עם

יותר מפיקסל שרוף אחד בכל מסך!!

כנראה והגיע הזמן שהפורום הזה יעשה "פוס" בהמלצות קנייה שהוא נותן לסחורה הזו ש- מייצרת לאחרונה!

ולך,הבחור עם הבעייה:אפילו לא הואלת להגיב להצעה שהעלתי בפניך..

אז...תמשיך ותתכתב עם המנהל שטורח להגיב לך.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...