עבור לתוכן

ה"פירות" של מנוע "UNREAL 3"

Featured Replies

פורסם

סורס המנוע המעודף שלי, אני אוהב שם את הדמויות שנראות מאוד מציאותיות, כמובן סורס יחסית מנוע קל לחומרה בינונית.

  • תגובות 33
  • צפיות 2.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

דווקא אותי המנוע ממש איכזב, פשוט אי אפשר לשחק עם P4, ואני עוד עם 1950XT ! לא מפסיק לשהק..

אני התלהבתי מאוד (!) מהמנוע של COD4 ומהמנוע של TIMESHIFT שד"א משזכיר לי בטירוף את FEAR...

פורסם
  • מחבר

תראו, משחקים מבוססי אנריל 3 שכבר יצאו, כמו:

gears of war

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

bioshock

Medal of Honor: Airborne

כבר דיי הוכיחו את עצמם.

אם תסתכלו ברשימת המשחקים בלינק שנתתי בהתחלה של הנושא הזה, אז תראו שמהמנוע הזה יצאו\ייצאו סגנונות משחקים:

יריות, אקשן-הרפתקאות, מרוצים, תפקידים (המשחק MASS EFFECT), אפילו יש שם אסטרטגיה.

כמה משחקים השתמשו במנוע של DOOM/F.E.A.R./SOURCE בשביל כאלה דברים?

הם יכולים ליצור טבע, שטחים פתוחים או סגורים, עמוסי או דלי אובייקטים, שלבי ענק של עולמות מורכבים או אזורים מאוד תחומים - המנוע מאוד רבגוני.

בטריילרים של הכותרים האלו אפשר גם לראות שהם זזים מצויין!

תראו איזה חתיכת רשימה של כותרים, לדעתי זה עומד להיות המנוע של ה"נקסט גנריישן".

פורסם

ככה היה גם עם המנוע הקודם של UNREAL בזמנו, אתה לא מחדש כלום (אגב שכחת את STRANGLEHOLD).

המנועים של DOOM 3 ושל HL2 שומשו במספר משחקים, אמנם מצומצם.

והמנוע של FEAR הוא לא להפצה בכלל ולא ישמש לשום משחק אחר (כנ"ל גם מנועים מוצלחים כמו של FAR CRY, PAINKILLER, COD 2 ו - SERIOUS SAM 2 וגם NOLF 2 בעבר הרחוק יותר).

על איזה מנוע עובדים משחקי GRAW אגב ?

פורסם

למחשב - איזה מנוע לא מוכר (גרין קראו לו)

לקונסולות - מנוע אנריל 2 / מנוע אנריל 2.5 משודרג.

פורסם
  • מחבר

על איזה מנוע עובדים משחקי GRAW אגב ?

GRAW 1

Windows version: GRIN Diesel Engine version 6

PS2 and Xbox version: Unreal Engine 2

Xbox 360 version: Yeti Engine (modified UE2.5)

GRAW 2

Xbox 360, PlayStation 3 and PlayStation Portable versions: Yeti Engine (modified UE2.5)

PC version: GRIN Diesel Engine version 7

לדעתי, כל אלו מנועים "אחים", דומים או מודים והרחבות של אנריל.

פורסם

לא הייתי מגדיר אותם אחים.

גרין זו חברה שבדית שהוקמה בשנת 1997 ופיתחה את מנוע דיזל שנועד לתת יתרון לשילוב בין XBOX לצ'יפסט של אנבידיה (קונסולה)

אין לה קשר למנוע אנריל.

במהלך הפיתוח ,אם אני זוכר נכון את מה שקראתי ממש מזמן,יוביסופט פיתחה מנוע נוסף,אחר שנקרא Yeti Engine

שהצליח להשתלב טוב יותר בקונסולות ושהיה מבוסס על מנוע אנריל גירסה -2.5 (כמו שנאמר,זהו בעצם מוד של UE2.5)

אז ה GRIN עבר לפיסי וה-יאטי לקונסולות.

לפותח הת'ארד ,אם תשנה הכותרת,יכול הדיון להיות מאוד מענין בנושא מנועים.אם זה מענין מישהו :)

פורסם

והמנוע של FEAR הוא לא להפצה בכלל ולא ישמש לשום משחק אחר (כנ"ל גם מנועים מוצלחים כמו של FAR CRY, PAINKILLER, COD 2 ו - SERIOUS SAM 2 וגם NOLF 2 בעבר הרחוק יותר).

אי-דיוקים קלים -

F.E.A.R. בנוי על Jupiter Ex, בעצמו גלגול מתקדם יותר של מנוע LithTech שהניע בעבר את Blood 2 ו-Shogo M.A.D. אבל יכול להיות שג'ופיטר הוא מנוע אקסקלוסיבי, לא יודע

בעבר Croteam ניסו לשווק את Serious Engine (הראשון והשני) גם בנפרד מהמשחקים, כנראה ללא הצלחה יתרה.

בזמן כתיבת ההודעה גיגלתי כדי לוודא שזכרוני לא בגד בי, ונתקלתי במאמר נחמד על המנוע של FEAR, להנאתכם:

http://www.digit-life.com/articles2/video/tech_fear.html

(כן, קצת OT. תרגישו חופשי להתנהג כאילו התגובה הזו לא קיימת.)

פורסם
  • מחבר

לא הייתי מגדיר אותם אחים.

גרין זו חברה שבדית שהוקמה בשנת 1997 ופיתחה את מנוע דיזל שנועד לתת יתרון לשילוב בין XBOX לצ'יפסט של אנבידיה (קונסולה)

אין לה קשר למנוע אנריל.

במהלך הפיתוח ,אם אני זוכר נכון את מה שקראתי ממש מזמן,יוביסופט פיתחה מנוע נוסף,אחר שנקרא Yeti Engine

שהצליח להשתלב טוב יותר בקונסולות ושהיה מבוסס על מנוע אנריל גירסה -2.5 (כמו שנאמר,זהו בעצם מוד של UE2.5)

אז ה GRIN עבר לפיסי וה-יאטי לקונסולות.

לפותח הת'ארד ,אם תשנה הכותרת,יכול הדיון להיות מאוד מענין בנושא מנועים.אם זה מענין מישהו :)

מישהו יודע להגדיר את ההבדל בין מנוע פיסיקלי למנוע גראפי? הם לא צריכים להיות משולבים?

במנוע "אנריל 3" כתוב בויקיפדיה שהוא כולל מודלים פיסיקלים שונים ומשונים (לדוגמה של רכבים, מבנים וחומרים).

אהבתי את הקטע הזה:

Unreal Engine 3 has also seen adoption by many non-gaming projects including construction simulation and design, training simulation, driving simulation, virtual reality shopping malls, movie storyboards, continuity, pre-visual, etc., in spite of the fact that the toolset and source code are meant for games.

כשאתה מגיע לרמה כזו שמשתמשים במנוע שלך "לסמלץ" מצבים וצרכים בעולם האמיתי, זה כבר מדד לאיכות!

SimonSix תודה על ההסבר, אין לי ידע מקצועי לגבי המנועים ולכן טעיתי.

לגבי הטראד, אין ברצוני להפוך אותו ל"מידע כבד" אלא לידע אנשים באיזה "טכנולוגיה" הם משחקים.

פורסם
  • מחבר

תודה.

אז לסיום נומר שמנוע של משחק בדרך כלל כולל מנגנון לטיפול בפיסיקה או בהרחבה:

The core functionality typically provided by a game engine includes a rendering engine (renderer) for 2D or 3D graphics, a physics engine or collision detection (and collision response), sound, scripting, animation, artificial intelligence, networking, streaming, memory management, threading, and a scene graph.

  • 4 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

מה המנוע של jericho??

פורסם

^^^

מנוע מיוחד שנבנה על ידי היוצרים של המשחק (ניראה לי שהשם שלו זה מרקורי).

בכל זאת בדרך כלל המנועים של ID SOFT הכי מרשימים, תחשבו איזה עבודה צריך לעשות בשביל ליצור משחק כמו ET:QW, השטחים ענקיים ומלאים בפרטים, בכל מפה אפשר עד 60 שחקנים, אין הרבה משחקים שהמנוע שלהם מאפשר גמישות כזאת (ועוד לא הזכרנו את TECH5).

פורסם

המנוע של ET:QW רחוק מהרמה של UE3.0.

מעניין יהיה לראות את TECH5 ו - UE4.0.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים