פורסם 2008 בינואר 2617 שנים הגיימרים הרוויחו לא כל שנה יוצאים 2 משחקים כמו crysis ו FC2 באותה שנה לא מסכים איתך על קריסיס אבל הדיון בהחלט לא שייך לתראד הזה...יש לי הרגשה שאם המשחק לא יאכזב אז נראה עלית מדרגה במשחקים.
פורסם 2008 בינואר 2617 שנים הצלחת המשחק תלויה לא רק בגרפיקה אלא גם במשחקיות אחרת הוא יכשל בדיוק כמו קרייסיס
פורסם 2008 בינואר 2617 שנים הצלחת המשחק תלויה לא רק בגרפיקה אלא גם במשחקיות אחרת הוא יכשל בדיוק כמו קרייסיס אני ממש לא דיברתי על הגראפיקה , אני מדבר על המשחק בכלליות: כול האפשרויות , כול התיכנון הזה : כמו שלמשל קריסיס חידש בקטע של היום ולילה, פה לעומת זאת יש שידרוג של הקטע הזה כי זה באמת משפיע ואתה צריך לנהל את החיים שלך וכו' אתה צריך לנווט לבד ולהחליט לבד על תוכנית , יש רוח שמשנה הרבה והעולם באמת פתוח אבל באמת פתוח (אני לא יודע איך זה ב AC אבל הם טוענים שלא יהיו מסכי LOADING בכלל בין מעבר ממקום למקום.)
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים לא זוכר שהיה יום ולילה משתנים בקריסיס אבל גם אם היה ולא שמתי לב דברים כאלו ועוד היו לפני שנים במשחקי קונסולות
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים היה שינוי יום סטאטי בקרייסיס (בעלילה) בMP עצמו זה כמו יום רגילוהשינויי יום ולילה שאתם מדבר עליהם בקונסולות זה כלום לעומת מה שיש בקרייסיסאל תנסה להשוות אתה מביך את עצמך
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים גם באלדר סקרולס וגוטיק היו שינויי יום לילה.בקרייסיס עוד לא ראיתי אותם ולכן אני לא יכול להשוות.
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים גם באלדר סקרולס וגוטיק היו שינוי יום לילה.DAMN איך שחכתי??? טוב אז לא משנה , תשכחו לגבי מה שאמרתי בנושא (יום-לילה) הזה.
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים בסינגל של קרייסיס זה השתנה לפי המשימות כי ככה העלילה בנויהבMP במשחקים ארוכים יש שינוי יום ולילה
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים לא זוכר שהיה יום ולילה משתנים בקריסיס אבל גם אם היה ולא שמתי לב דברים כאלו ועוד היו לפני שנים במשחקי קונסולות ממש בתחילת המשחק יש חושך נכון אז תזכר איך ניהיה אור אחרי זה.
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים היה שינוי יום סטאטי בקרייסיס (בעלילה) בMP עצמו זה כמו יום רגילוהשינויי יום ולילה שאתם מדבר עליהם בקונסולות זה כלום לעומת מה שיש בקרייסיסאל תנסה להשוות אתה מביך את עצמךלהביך את עצמי ? אם הייתה מכיר את סדרת זלדה טוב הייתה מבין שכל הדברים שאתה מדבר עליהם היום נינטנדו עשתה לפני שנים סתם דוגמה זלדה WW משחק שיצא ב2002 יש יום ולילה \כיווני רוח\שימוש בפיזיקה ועוד ואלו רק דברים שמשנים באמת דברים במשחק כי יש גם גשם אבל הוא לא משנה אתה מבין הרבה מהדברים שאתה מדבר עליהם קשורים בפרזנטציה אבל לא באמת תורמים הרבה למשחקיות זה אולי ניראה גרפית יפה יותר ויותר אמין אבל בפועל זה סתם תפאורה בדרך כלל אני מקווה שבFAR-CRY 2 זה באמת יהיה חלק מהמשחקיות אבל בקריסיס זה לא היה ולא משנה מה הבטיחו לפני זה
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים להביך את עצמי ? אם הייתה מכיר את סדרת זלדה טוב הייתה מבין שכל הדברים שאתה מדבר עליהם היום נינטנדו עשתה לפני שנים סתם דוגמה זלדה WW משחק שיצא ב2002 יש יום ולילה \כיווני רוח\שימוש בפיזיקה ועוד ואלו רק דברים שמשנים באמת דברים במשחק כי יש גם גשם אבל הוא לא משנה אתה מבין הרבה מהדברים שאתה מדבר עליהם קשורים בפרזנטציה אבל לא באמת תורמים הרבה למשחקיות זה אולי ניראה גרפית יפה יותר ויותר אמין אבל בפועל זה סתם תפאורה בדרך כלל אני מקווה שבFAR-CRY 2 זה באמת יהיה חלק מהמשחקיות אבל בקריסיס זה לא היה ולא משנה מה הבטיחו לפני זה אני אקח אותך אפילו יותר אחורה היה משחק כלשהו לגיימבוי עם ערפדים שהיה בו יום ולילה שעבד לפי איפה אתה משחק (אור או חושך) וזה היה משפיע על הגיימפלייוהשינוי יום ולילי בקרייסיס כן משפיע על המשחקיות במיוחד בMPוההבדל הוא שאתה מסתכל על זה רק מבחינת משחקיות ואני מסתכל על זה גם מהצד הטכניבוא נחזור למשחק גיימבוי הזה שהביא לראשונה אור ולילההעניין הוא שזה היה סטאטי לגמרי השינויים במשחק היו סטאטים והכל היה סטאטימשחקים כמו קרייסיס הפכו את זה להרבה יותר דינאמי וFC2 הולך לקחת את זה אפילו יותר קדימהאני לא אומר שקרייסיס מיוחד אני רק אומר שהוא לא נחות מדומיו
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים TheReaper אתה מדבר יותר על פרזנטציה ולא על משחקיות וגם כל העניין של הצד הטכני לא קשור למשחקיות קח לדוגמה את מאריו "משחק השנה" גלקסי היה בו את כל האלמנטים של כוח כבידה ובטח עוד הרבה דברים אחרים (לא שיחקתי עדיין) וכל זה על חומרה חלשה של הWII אז מהצד הטכני אתה יכול להגיד שזה רץ ב480P ולדבר על אויבים שאני מעריך שמכוונים על מסילה במקום AI ודברים נוספים בפועל לשחקן זה לא צריך לשנות הרבה וההוכחה בביקורות שחקן לא צריך מערכת אם סימולציה של אטומים שמרכיבים עולם בשביל משחקיות זה לא משנה למה מאריו מצליח ללכת הפוך לשחקן העיקר שהוא מקבל גיוון וכיף במשחקיות אם הייתי רוצה להסתכל על מזג אוויר מציאותי הייתי מסתכל מהחלון במשחק אני רוצה לשחק בלי לחשוב על דברים טכניים תראה את הטרילר הזה ותבין כמה גיוון במשחקיות ושימוש ברוח \אור ודברים נוספים יכולים להיות במשחק אחד -http://www.stage6.com/user/JuliusSSV/video/1279041/Legend-of-Zelda:-The-Wind-Waker-(GCN)-Trailer-2דרך אגב נכון הגרפיקה ילדותית אבל המשחק מצוין
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים חלק טכני מושקע מכניס אותך למשחק ונותן חוויה אור קולית טובה שזה לא פחות חשוב מהמשחקיות.
פורסם 2008 בינואר 2717 שנים תראה יש משחקים שעדיף פרזנטציה טובה יותר ויש כאלו שעדיף משחקיות טובה יותר הכל לפי סוג המשחק בו נגיד שחוץ ממטרואיד אני לא בונה על משחקי FPS בWII (מטרואיד יותר FPA )כי בהם הפרזנטציה מאוד חשובה אבל בכללי אני מעדיף משחקיות על פרזנטציה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.