עבור לתוכן

Far Cry 2 - כל הפרטים כאן

Featured Replies

פורסם

הגיימרים הרוויחו לא כל שנה יוצאים 2 משחקים כמו crysis ו FC2 באותה שנה

לא מסכים איתך על קריסיס אבל הדיון בהחלט לא שייך לתראד הזה...

יש לי הרגשה שאם המשחק לא יאכזב אז נראה עלית מדרגה במשחקים.

  • תגובות 586
  • צפיות 81.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

הצלחת המשחק תלויה לא רק בגרפיקה אלא גם במשחקיות אחרת הוא יכשל בדיוק כמו קרייסיס

פורסם

הצלחת המשחק תלויה לא רק בגרפיקה אלא גם במשחקיות אחרת הוא יכשל בדיוק כמו קרייסיס

אני ממש לא דיברתי על הגראפיקה , אני מדבר על המשחק בכלליות: כול האפשרויות , כול התיכנון הזה : כמו שלמשל קריסיס חידש בקטע של היום ולילה, פה לעומת זאת יש שידרוג של הקטע הזה כי זה באמת משפיע ואתה צריך לנהל את החיים שלך וכו' אתה צריך לנווט לבד ולהחליט לבד על תוכנית , יש רוח שמשנה הרבה והעולם באמת פתוח אבל באמת פתוח (אני לא יודע איך זה ב AC אבל הם טוענים שלא יהיו מסכי LOADING בכלל בין מעבר ממקום למקום.)

פורסם

לא זוכר שהיה יום ולילה משתנים בקריסיס

אבל גם אם היה ולא שמתי לב דברים כאלו ועוד היו לפני שנים במשחקי קונסולות

פורסם

היה שינוי יום סטאטי בקרייסיס (בעלילה) בMP עצמו זה כמו יום רגיל

והשינויי יום ולילה שאתם מדבר עליהם בקונסולות זה כלום לעומת מה שיש בקרייסיס

אל תנסה להשוות אתה מביך את עצמך

פורסם

גם באלדר סקרולס וגוטיק היו שינויי יום לילה.

בקרייסיס עוד לא ראיתי אותם ולכן אני לא יכול להשוות.

פורסם

גם באלדר סקרולס וגוטיק היו שינוי יום לילה.

DAMN איך שחכתי??? טוב אז לא משנה , תשכחו לגבי מה שאמרתי בנושא (יום-לילה) הזה.

פורסם

בסינגל של קרייסיס זה השתנה לפי המשימות כי ככה העלילה בנויה

בMP במשחקים ארוכים יש שינוי יום ולילה

פורסם

לא זוכר שהיה יום ולילה משתנים בקריסיס

אבל גם אם היה ולא שמתי לב דברים כאלו ועוד היו לפני שנים במשחקי קונסולות

ממש בתחילת המשחק יש חושך נכון אז תזכר איך ניהיה אור אחרי זה.

פורסם

היה שינוי יום סטאטי בקרייסיס (בעלילה) בMP עצמו זה כמו יום רגיל

והשינויי יום ולילה שאתם מדבר עליהם בקונסולות זה כלום לעומת מה שיש בקרייסיס

אל תנסה להשוות אתה מביך את עצמך

להביך את עצמי ?

אם הייתה מכיר את סדרת זלדה טוב הייתה מבין שכל הדברים שאתה מדבר עליהם היום נינטנדו עשתה לפני שנים

סתם דוגמה זלדה WW משחק שיצא ב2002

יש יום ולילה \כיווני רוח\שימוש בפיזיקה ועוד

ואלו רק דברים שמשנים באמת דברים במשחק

כי יש גם גשם אבל הוא לא משנה

אתה מבין הרבה מהדברים שאתה מדבר עליהם קשורים בפרזנטציה אבל לא באמת תורמים הרבה למשחקיות

זה אולי ניראה גרפית יפה יותר ויותר אמין

אבל בפועל זה סתם תפאורה בדרך כלל

אני מקווה שבFAR-CRY 2 זה באמת יהיה חלק מהמשחקיות

אבל בקריסיס זה לא היה ולא משנה מה הבטיחו לפני זה

פורסם

להביך את עצמי ?

אם הייתה מכיר את סדרת זלדה טוב הייתה מבין שכל הדברים שאתה מדבר עליהם היום נינטנדו עשתה לפני שנים

סתם דוגמה זלדה WW משחק שיצא ב2002

יש יום ולילה \כיווני רוח\שימוש בפיזיקה ועוד

ואלו רק דברים שמשנים באמת דברים במשחק

כי יש גם גשם אבל הוא לא משנה

אתה מבין הרבה מהדברים שאתה מדבר עליהם קשורים בפרזנטציה אבל לא באמת תורמים הרבה למשחקיות

זה אולי ניראה גרפית יפה יותר ויותר אמין

אבל בפועל זה סתם תפאורה בדרך כלל

אני מקווה שבFAR-CRY 2 זה באמת יהיה חלק מהמשחקיות

אבל בקריסיס זה לא היה ולא משנה מה הבטיחו לפני זה

אני אקח אותך אפילו יותר אחורה היה משחק כלשהו לגיימבוי עם ערפדים שהיה בו יום ולילה שעבד לפי איפה אתה משחק (אור או חושך) וזה היה משפיע על הגיימפליי

והשינוי יום ולילי בקרייסיס כן משפיע על המשחקיות במיוחד בMP

וההבדל הוא שאתה מסתכל על זה רק מבחינת משחקיות ואני מסתכל על זה גם מהצד הטכני

בוא נחזור למשחק גיימבוי הזה שהביא לראשונה אור ולילה

העניין הוא שזה היה סטאטי לגמרי השינויים במשחק היו סטאטים והכל היה סטאטי

משחקים כמו קרייסיס הפכו את זה להרבה יותר דינאמי וFC2 הולך לקחת את זה אפילו יותר קדימה

אני לא אומר שקרייסיס מיוחד אני רק אומר שהוא לא נחות מדומיו

פורסם

TheReaper אתה מדבר יותר על פרזנטציה ולא על משחקיות

וגם כל העניין של הצד הטכני לא קשור למשחקיות

קח לדוגמה את מאריו "משחק השנה" גלקסי

היה בו את כל האלמנטים של כוח כבידה ובטח עוד הרבה דברים אחרים (לא שיחקתי עדיין)

וכל זה על חומרה חלשה של הWII

אז מהצד הטכני אתה יכול להגיד שזה רץ ב480P

ולדבר על אויבים שאני מעריך שמכוונים על מסילה במקום AI

ודברים נוספים

בפועל לשחקן זה לא צריך לשנות הרבה וההוכחה בביקורות

שחקן לא צריך מערכת אם סימולציה של אטומים שמרכיבים עולם בשביל משחקיות

זה לא משנה למה מאריו מצליח ללכת הפוך לשחקן

העיקר שהוא מקבל גיוון וכיף במשחקיות

אם הייתי רוצה להסתכל על מזג אוויר מציאותי הייתי מסתכל מהחלון

במשחק אני רוצה לשחק בלי לחשוב על דברים טכניים

תראה את הטרילר הזה ותבין כמה גיוון במשחקיות ושימוש ברוח \אור ודברים נוספים יכולים להיות במשחק אחד -

http://www.stage6.com/user/JuliusSSV/video/1279041/Legend-of-Zelda:-The-Wind-Waker-(GCN)-Trailer-2

דרך אגב נכון הגרפיקה ילדותית אבל המשחק מצוין

פורסם

חלק טכני מושקע מכניס אותך למשחק ונותן חוויה אור קולית טובה שזה לא פחות חשוב מהמשחקיות.

פורסם

תראה יש משחקים שעדיף פרזנטציה טובה יותר ויש כאלו שעדיף משחקיות טובה יותר

הכל לפי סוג המשחק

בו נגיד שחוץ ממטרואיד אני לא בונה על משחקי FPS בWII (מטרואיד יותר FPA )

כי בהם הפרזנטציה מאוד חשובה

אבל בכללי אני מעדיף משחקיות על פרזנטציה

פורסם

אני לא חושב שאפשר לוותר על אחד מהם, צריך לשלב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים