החל מהיום: זכיינית חדשה למוצרי אפל בישראל - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החל מהיום: זכיינית חדשה למוצרי אפל בישראל


SuperGirl

Recommended Posts

ברכה לחג שחבר שלח לי שקשורה לנושא:

לרגל חג הסוכות ובמעמד מצוות וברכה רבה לכל המעדיפים גלגל-צבעים על שעון חול נתפלל כולנו למען בני ישראל היוצאים מן האפלה היורדת בארץ-ידע ונרננה בישועת מאור המזרח, העולה מחבל איי-דיג'יטל. על הראשון נאמר בברוך שפטרנו וקדיש גם-יחד (יימח שמם וזכרם, ציווי שמים כי לא נאמר 'יזכור') ועל הטוען לכתר נברך בורא אור וגאולה. מי ייתן ואיי-דיג'יטל יפנימו ויוקירי אותנו, עכו"מי צלמו ותמונתו של הבבא-סטיב, ויבואו לקראתנו במחיר ובשרות

חג מעקאינטעוש שמח

אורן גולדשמידט

נ.ב. קרירין איך אתה מצפה שימכרו את המק מיני בפחות ממה שהוא עולה בארה"ב? וחוץ מזה תראה לי מקביל שעולה 2000 שקל כולל מערכת הפעלה חוקית., רק מארז ולוח אם בגודל הזה עולים 1000 שקל, עולה עוד את רוב שאר התקציב ומאיפה תממן בדיוק מעבד HD וכו'?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהה אוקיי ולא מיתכוונים להוציא? כי קראתי את הכתבה בNRG ואמרו שכניראה iDigital יילחצו להוציא דבר כזה.....בכול מיקרה יכול ליהיות מעניין לקנות IBOOK במחיר שפוי...לכמה אתם חושבים זה יירד? נגיד של הדגם הזה: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=5543&perur=4

בכול מיקרה זה יכול ליהיות מעניין לראות חנות של בתל אביב ודברים כאלה...למרות שאת הPC השולחני שלי אני לא יחליף במאק....רק את הנייד...(IBM)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידע פתחה ממשק עברי מלא ללאופרד אבל בגלל באגים שהיא כנראה לא טרחה לתקן גנזו את הממשק ואנחנו "נדפקנו" (ממשק עברי לכל דבר, במויוחד למערכת הפעלה זה מזעזע)

^^ כל המחשבים הניידים עולים ככה, לפי דעתי אפשר להוריד את המחיר באיזה 500 שקל אבל לא יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...