אלבומים / קטעים מומלצים לבדיקת רמקולים ואוזניות? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אלבומים / קטעים מומלצים לבדיקת רמקולים ואוזניות?


rangerman

Recommended Posts

בהמשך לרשימה הזו, אשמח לשמוע על אלבומים או קטעים שמעבר לערך המוזיקלי שלהם בעיניכם, יכולים לאתגר ואוזניות ולאפשר להבדיל בין האיכותיים יותר והאיכותיים פחות. גם קטעים פחות מאתגרים אבל עם הקלטה/סאונד מרשימים במיוחד יתקבלו בברכה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיון ההוא יש לא מעט אלבומים טובים.

מעבר לזה, ראה את הקטעים בדיון הזה:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=289662.0

הראשון הוא מצוין לבדוק איך הרמקול משחזר כלים שעובדים מאוד על המיד בטווח רחב יחסית. השני מצוין לבדוק אם הוא יודע לתת מכות של באס טוב ולתת במה רחבה ועמודה יחד עם צליל פתוח, השלישי קטע נחמד שלדעתי בתור בדיקה לציוד לא צריך להשתמש בו יותר מדיי. הקטע הרביעי טוב לבדוק פאנצ'יות של באס. הקטע האחרון טוב לבדוק אם הרמקול לא נחנק בקטעים עמוסים. ציוד טוב בקטע האחרון יישמע מעולה, עם גירטות מדהימות.

לדעתי, הקטע השני הוא מבחן אולטימטיבי לרמקולים בכל הנוגע לבמה, אימג', "פתיחות" של הצליל, ואיזון, כמו גם יכול לשיחזור של באס אמיתי. הבעיה היא שבשביל לדעת עד כמה טוב הרמקול שאתה בוחן תצטרך לשמוע את זה בציוד איכותי כמה שיותר קודם כל :) הבעיה עם לעשות את זה היא שאז מה שבתקציב שלך לא בטוח שיספיק לך :silly:

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולם האלקטרוניקה :)

Shpongle - Tales Of The Inexpressible

פי יצירה יצירה.. גם הייתי הולך על LASTS BUT IS LOST שהוא מבחינת איכות וצלילים לדעתי יותר טעים וטוב.. גם בתחום האלקטרוניקה יש את כל האלבומים של אינפקטד מאשרום ובמיוחד האחרונים יותר שהם בעלי מעולה..

קצת ג'אז פיוזין - Weather Report - Heavy Weather , כמה קטעים עם המון כלים מעניינים , שווה בדיקה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהל הוא לא רוצה אלבומים שכיף להקשיב להם אלא אלבומים טובים לבדיקה של ציוד. זה כבר שולל את כל האלבומים של Dire Straits בכל הנוגע לרמת ההקלטה, זה שולל את Hell Freezes Over שההקלטה שלו מאוד מרוחה (למרות שהיא מאוד כיפית).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...