פורסם 2007 בספטמבר 1918 שנים struct soldierr{ char kind[6];};typedef struct soldierr Soldier;int playGame(Soldier board[][], char turn);בMAIN playGame(&game,starter);כל הרעיון הוא לשלוח את המערך ולא שהפונקציה תיצור עותק שלו. כמובן שניסיתי ללא ה&.אולי אני צריך לשות ככהint playGame(Soldier* board, char turn);
פורסם 2007 בספטמבר 1918 שנים א. מערך של struct אתה שולח בדיוק כמו מערך של int. כשאתה שולח מערך לפונקציה, הוא לא מועתק.ב. מה הטיפוס של game?ג. אתה לא יכול להעביר לפונקציה מערך דו-מימדי בלי לדעת את המימדים שלו (ליתר דיוק, אתה חייב לדעת את כל המימדים שלו למעט הראשון).ד. יעזור אם תכתוב כאן גם את הודעת השגיאה שקיבלת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.