פורסם 2007 בספטמבר 1118 שנים מחבר הסריקה של ה-WD נפסקת באמצע.יכול להיות שאם אני יכתוב לדיסק מידע הבעייה של הסקטורים תיפתר?
פורסם 2007 בספטמבר 1118 שנים מחבר בתמונה[br]פורסם בתאריך: 11.09.2007 בשעה 19:16:51התוצאה ב-www.hddstatus.com[attachment deleted by admin]
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים ברגע שמופיעים סקטורים פגומים מגבים מידע וממשים אחריות. אין טעם לעבוד עם תוכנות שרק ידפקו יותר את המידעולא יועילו.
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים מחבר אם תגיד שהתוכנת בדיקה נכשלה אז כןאיזה תוכנת בדיקה? התוכנה של WD נתקעת באמצע.לא עדיף לגבות ושהדיסק יפסיק לעבוד קשורה להחליף? יש לי אחריות לעוד 3 שנים כמעט.וההחלפה מתבצעת במקום, או שצריך להמתין שהדיסק יגיע ל-WD והם יביא להם דיסק חלופי?
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים נתקע/הודעת שגיאה או כל דבר שהוא...מעיד על משהו לא תקין..במקרה שלך זה סקטורים פגומים..ולא עדיף לחכות...למה שילך לך הHD ביום בהיר אחד אז תגיד "למה לא החלפתי אז"....לגבי ההחלפה זה תלוי..ישנם חנויות אם יש במלאי פשוט מביאות אחד חדש במקום..ישנם כאלה שבודקות...תבדוק בחנות שלך איך מתנהלים הדברים..
פורסם 2007 בספטמבר 1218 שנים מחבר נתקע/הודעת שגיאה או כל דבר שהוא...מעיד על משהו לא תקין..במקרה שלך זה סקטורים פגומים..ולא עדיף לחכות...למה שילך לך הHD ביום בהיר אחד אז תגיד "למה לא החלפתי אז"....לגבי ההחלפה זה תלוי..ישנם חנויות אם יש במלאי פשוט מביאות אחד חדש במקום..ישנם כאלה שבודקות...תבדוק בחנות שלך איך מתנהלים הדברים..אבל אם יילך ה-HD לגמרי עדיין יש לי אחריות...בכל מקרה נראה לי שאני יחליף אותו שבוע הבא.
פורסם 2007 בספטמבר 1318 שנים מחבר קניתי מטרוניקס, מישהו יודע מה המדיניות שלהם? האם אני יקבל דיסק חדש באותו יום?הבנתי שסקטורים פגומים יכולים להיות תקלה מכנית=פיזית (שאז הדיסק עומד למות ואין אפשרות "לתקן את הדיסק") או תקלה לוגית שאותה אפשר לפתור בפרמוט או בתוכנות מתאימות או שיכולה להיפטר מעצמה. זה נכון?איך אני בודק אם הבעייה בדיסק שלי היא פיזית או לוגית?
פורסם 2007 בספטמבר 1318 שנים מה העניין פשוט להתקשר ולשאול את החנות... לגבי תקלה פיזית כן..לגבי תקלה "תוכנתית" זה חצי נכון...בעיקרון כמו שציינו לך בהודעות קודמות ישנם פיתרונות המאפשרים עבודה עם הסקטורים (הפנייה לאחרים וכו)...אבל להיפטר מעצמה היא ממש לא..להפך היא רק תלך ותגדל..
פורסם 2007 בספטמבר 1418 שנים אם הדיסק מתפגר והוא עדיין באחריות, ועושה כל רעש אפשרי, חוץ מקריאה וכתיבה=>האחריות תכסה את זה אם הפלת ושברת/סדקת משהו בכונן, או שנסית לפתוח אותו ו"לנסות לתקן אותו לבד" אז האחריות תתבטל בגלל נזק פיזי סקטורים פגומים זה נזק פיזי(בתוך כונן), אבל באחריות ובגלל שדיסקים קשיחים זה לא משהו שפותחים במעבדת מחשבים ומחליפים ראשים ופלאטות בכונן(כי זה לא משתלם ליצרן ולא לייבואן) לכן צריכים להחליף באחד אחר חדש במסגרת האחריות ולגבי תקלות תוכנה, פירמוט ואיתחול MBR אמור לפתור כמעט כל בעיה תוכנתית שידועה, חוץ מהתעסקות עם הFIRMWARE של הדיסק שעלול להשבית לחלוטין את הכונן במידה ואתה לא יודע מה אתה עושה
פורסם 2007 בספטמבר 1418 שנים מחבר אם הדיסק מתפגר והוא עדיין באחריות, ועושה כל רעש אפשרי, חוץ מקריאה וכתיבה=>האחריות תכסה את זה אם הפלת ושברת/סדקת משהו בכונן, או שנסית לפתוח אותו ו"לנסות לתקן אותו לבד" אז האחריות תתבטל בגלל נזק פיזי סקטורים פגומים זה נזק פיזי(בתוך כונן), אבל באחריות ובגלל שדיסקים קשיחים זה לא משהו שפותחים במעבדת מחשבים ומחליפים ראשים ופלאטות בכונן(כי זה לא משתלם ליצרן ולא לייבואן) לכן צריכים להחליף באחד אחר חדש במסגרת האחריות ולגבי תקלות תוכנה, פירמוט ואיתחול MBR אמור לפתור כמעט כל בעיה תוכנתית שידועה, חוץ מהתעסקות עם הFIRMWARE של הדיסק שעלול להשבית לחלוטין את הכונן במידה ואתה לא יודע מה אתה עושה זה לא עושה רעש, ובנתיים עובד מצויין - אבל אני יחליף אותו במסגרת האחריות כי זה נזק פיזי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.