YemeniteCamel פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 הSAVE לוקח לי בערך 5 שניות והLOAD יותר מ10 שניות.יותר מ15 שניות כי מתתי... לא תודה!ואני מדבר על QUICKSAVE ועל QUICKLOAD עם כפתורי הF. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 הרעיון עם הVita Chamber לדעתי יכול לשנות הרבהבתחום המשחקים, זה לא שאתה צריך לעלות איזה Save אחרישהשקעת המון, ההפך, זה לא קוטע את המשחק,אולי זה הורס לחלק את האתגר והכול, אבל אם זה הורס,אז עדיין יש את האפשרות של הLoad תעלו אוטומטית וזהו,אני לא מבין מה הקטע? , והמשחק לא כזה קשה,באמת שלא...הרעיון עצמו מאוד מיושן תימצא אותו בקונסולות בסדרות כמו זלדה לדוגמה הבעיה בביוסוק להבנתי שכל הנזק שעשיתה לאויבים נישאר גם אחרי המוות ולי זה מריח כמו טרינר ואני לא נוהג לישתמש בטרינר בהתחלת משחק ובכלל לא במשחקים טובים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 HL2 לא הביא כלום חוץ מגרפיקה משופרת ונשק כבידה מגניב. AI ב-HL2 נחות משמעותית בהשוואה ל-HL ועיצוב השלבים לא מרשים במיוחד.אתה על סמים או משהו?!מנוע פיזיקלי מטורף (בנוסף למנוע הגרפי המעולה), AI גאוני!! חלק מרתקים אותך למקום בזמן שחלק מאגפים אותך, הם זורקים רימונים כשצריך, תופסים מחסה כשצריך. נכון להיום שום משחק לא התקרב ל AI של HL2. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 אני אהבתי בHL2 גם תחלק של הגיפ והסירה זה מוציא תמשחק משיגרה משעממת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 ה - AI של HL2 רחוק מלהיות מעולה, הוא סביר למדי.ממש לא עומד ברף של Far Cry. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chymes פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 גם לא ברף של HL. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 HL זה לא AI חכם אלא תסריטים מוצלחים, כמו FEAR. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 ה - AI של HL2 רחוק מלהיות מעולה, הוא סביר למדי.ממש לא עומד ברף של FAR CRY.HL2 had good team work AI, something that didn't exist in FC, but a bit weak individual AI, in FC they never tried to flank, afaik.oh and HL1 was all scripts קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 אני לא אהבתי את FC כמה כבר אפשר ליתרוצץ באותו אי גם אם האפקטים של המים מצוינים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 חופש פעולה,עליו הדגש במשחק.ואי עדיף על 90% מסביבות המשחקים שמופיעות בשאר משחקי הפעולה אז אין על מה להתלונן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 יש משחקים אם הרבה אזורי משחק בHL2 לדוגמה היו כמה אזורים שונים אם היו עושים אי בתור חלק ראשון ומוסיפים עוד 3 אזורים באמת שונים היתי אוהב תמשחק הרבה יותר קח לדוגמה תאזורים בGTA האחרון לדעתי זה תרם הרבה למשחק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Chymes פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 HL2 had good team work AI, something that didn't exist in FC, but a bit weak individual AI, in FC they never tried to flank, afaik.oh and HL1 was all scripts אותם תסריטים עבדו יותר טוב מ-AI "המציאותי" של HL2. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
מנחם פורסם 2007 בספטמבר 12 Share פורסם 2007 בספטמבר 12 סיימתי אתמול את המשחק. (על הגדרות הגראפיקה הגבוהות ביותר, מצב dx10 על 8800gts 320mb)לדעתי, זה fps סתמי לגמרי, שממש, אבל ממש לא מחדש כלום.הרבה נשקים? רובם לא מעניין.פלסמידים? נחמד, עוד כמה נשקים, רובם לא מעניינים, ויכולות שמתנהגות כמו rpg מנוון.מס' אויבים קטן מאד, בלי טיפה של אינטליגנציה מלאכותית (ריצה למים כשעולים באש, לבריאות כשהיא נמוכה, זה בס"כ switch עם path finding, שום דבר חדש, והם לא ממש עושים כלום חוץ מלצעוק ולהסתער. גם הביג דדיז מפסיקים לעניין אחרי שמבינים איך לנטרל אותם (פשוט לזוז הצידה עם ה bouncers, למשל).עלילה? נחמדה, אהבתי; המשחק עצמו כ"כ משעמם, שקשה לעקוב אחריה. לדעתי יש ערבוב בין שנות ה 30 ל50 (art deco זה סגנון של שנות ה20- וה30)עיצוב שלבים? מסדרונות, שדי חוזרים על עצמם. כמעט שום פאזלים, pipedreams משעמם שחוזר על עצמו במשחק hacking, המשחק לינארי לגמרי, שני סיומים אפשריים שתלויים בפעולה אחת בלבד.החלק שעניין אותי:מנוע: סביבה סטאטית לגמרי, קצת rag doll סטנדרטי, כמעט אפס שימוש בפיזיקה.מים: אין שום דבר חדש: כמה פילטרים (שקיימים מאז שיצא שומר המסך science של מייקרוסופט), מפלים שמורכבים משני פוליגונים + טקסטורה מונפשת (תסתכלו מהצד..), קצף שהוא טקסטורה מונפשת על מעויינים שמסתובבים, קצת HDR, טקסטורות גסות מאד מקרוב (תסתכלו על ההליקופטרונים מקרוב..).אין שם שום דבר, או שילוב של דברים, שלא ראינו ב 5 השנים האחרונות.אין לי מושג מאיפה הגיע כל ההייפ למשחק הזה. הוא לא ראוי ליותר מ70. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Quickly פורסם 2007 בספטמבר 14 Share פורסם 2007 בספטמבר 14 הצלחתם לשנות את דעתי לגבי המשחק! אבל מה שלא יהיה נהנתי ממנו, חוסר גיוון מעיק אומנם אבל בגלל שחרשתי על המשחק זה לא השפיע כלכך, מהגרפיקה של מדל אוף הונור נהנתי הרבה יותר.עלילה שקופה מאד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Judas Iscariot פורסם 2007 בספטמבר 14 Share פורסם 2007 בספטמבר 14 מסכים שהעלילה שקופה, זו פעם ראשונה בחיי שאשכרה "צפיתי" את הטוויסט... אני מניח שזה מה שקורה אחרי שמשחקים בכ"כ הרבה משחקי מחשב, קוראים כ"כ הרבה ספרים ורואים כ"כ הרבה סרטים - לאט לאט מבינים את הנוסחה של כל הקטע זה לא משנה את העובדה שהExecution שלה היה פשוט מצויין בקשר לHL1 - אתם בטוחים שזה הכל מתוסרט? אני לא מתכוון לדברים כמו חייזרים שמורידים מסוקים של חיילים, זה ברור... אני מתכוון למתי שאשכרה נלחמים... אני זוכר שיש איזשהו איזור "תעשייתי" שבו נלחמתי נגד קבוצה של בערך 8 חיילים ושממש היה לי קשה... הם הסתתרו, הם איגפו אותי, הם זרקו רימונים, הם התחמקו מרימונים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.