המלך הוא ערום (במה למאוכזבי ביושוק) - עמוד 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלך הוא ערום (במה למאוכזבי ביושוק)


eldad82

Recommended Posts

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

הרעיון עם הVita Chamber לדעתי יכול לשנות הרבה

בתחום המשחקים, זה לא שאתה צריך לעלות איזה Save אחרי

שהשקעת המון, ההפך, זה לא קוטע את המשחק,

אולי זה הורס לחלק את האתגר והכול, אבל אם זה הורס,

אז עדיין יש את האפשרות של הLoad תעלו אוטומטית וזהו,

אני לא מבין מה הקטע? , והמשחק לא כזה קשה,

באמת שלא...

הרעיון עצמו מאוד מיושן

תימצא אותו בקונסולות בסדרות כמו זלדה לדוגמה

הבעיה בביוסוק להבנתי שכל הנזק שעשיתה לאויבים נישאר גם אחרי המוות

ולי זה מריח כמו טרינר

ואני לא נוהג לישתמש בטרינר בהתחלת משחק ובכלל לא במשחקים טובים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HL2 לא הביא כלום חוץ מגרפיקה משופרת ונשק כבידה מגניב. ב-HL2 נחות משמעותית בהשוואה ל-HL ועיצוב השלבים לא מרשים במיוחד.

אתה על סמים או משהו?!

מנוע פיזיקלי מטורף (בנוסף למנוע הגרפי המעולה), גאוני!! חלק מרתקים אותך למקום בזמן שחלק מאגפים אותך, הם זורקים רימונים כשצריך, תופסים מחסה כשצריך. נכון להיום שום משחק לא התקרב ל של HL2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש משחקים אם הרבה אזורי משחק

בHL2 לדוגמה היו כמה אזורים שונים

אם היו עושים אי בתור חלק ראשון ומוסיפים עוד 3 אזורים באמת שונים

היתי אוהב תמשחק הרבה יותר

קח לדוגמה תאזורים בGTA האחרון

לדעתי זה תרם הרבה למשחק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיימתי אתמול את המשחק. (על הגדרות הגראפיקה הגבוהות ביותר, מצב dx10 על 8800gts 320mb)

לדעתי, זה fps סתמי לגמרי, שממש, אבל ממש לא מחדש כלום.

הרבה נשקים? רובם לא מעניין.

פלסמידים? נחמד, עוד כמה נשקים, רובם לא מעניינים, ויכולות שמתנהגות כמו rpg מנוון.

מס' אויבים קטן מאד, בלי טיפה של אינטליגנציה מלאכותית (ריצה למים כשעולים באש, לבריאות כשהיא נמוכה, זה בס"כ switch עם path finding, שום דבר חדש, והם לא ממש עושים כלום חוץ מלצעוק ולהסתער. גם הביג דדיז מפסיקים לעניין אחרי שמבינים איך לנטרל אותם (פשוט לזוז הצידה עם ה bouncers, למשל).

עלילה? נחמדה, אהבתי; המשחק עצמו כ"כ משעמם, שקשה לעקוב אחריה. לדעתי יש ערבוב בין שנות ה 30 ל50 (art deco זה סגנון של שנות ה20- וה30)

עיצוב שלבים? מסדרונות, שדי חוזרים על עצמם. כמעט שום פאזלים, pipedreams משעמם שחוזר על עצמו במשחק hacking, המשחק לינארי לגמרי, שני סיומים אפשריים שתלויים בפעולה אחת בלבד.

החלק שעניין אותי:

מנוע: סביבה סטאטית לגמרי, קצת rag doll סטנדרטי, כמעט אפס שימוש בפיזיקה.

מים: אין שום דבר חדש: כמה פילטרים (שקיימים מאז שיצא שומר המסך science של מייקרוסופט), מפלים שמורכבים משני פוליגונים + טקסטורה מונפשת (תסתכלו מהצד..), קצף שהוא טקסטורה מונפשת על מעויינים שמסתובבים, קצת , טקסטורות גסות מאד מקרוב (תסתכלו על ההליקופטרונים מקרוב..).

אין שם שום דבר, או שילוב של דברים, שלא ראינו ב 5 השנים האחרונות.

אין לי מושג מאיפה הגיע כל ההייפ למשחק הזה. הוא לא ראוי ליותר מ70.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצלחתם לשנות את דעתי לגבי המשחק! אבל מה שלא יהיה נהנתי ממנו, חוסר גיוון מעיק אומנם אבל בגלל שחרשתי על המשחק זה לא השפיע כלכך, מהגרפיקה של מדל אוף הונור נהנתי הרבה יותר.

עלילה שקופה מאד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים שהעלילה שקופה, זו פעם ראשונה בחיי שאשכרה "צפיתי" את הטוויסט... אני מניח שזה מה שקורה אחרי שמשחקים בכ"כ הרבה משחקי מחשב, קוראים כ"כ הרבה ספרים ורואים כ"כ הרבה - לאט לאט מבינים את הנוסחה של כל הקטע :P

זה לא משנה את העובדה שהExecution שלה היה פשוט מצויין :)

בקשר לHL1 - אתם בטוחים שזה הכל מתוסרט? אני לא מתכוון לדברים כמו חייזרים שמורידים מסוקים של חיילים, זה ברור... אני מתכוון למתי שאשכרה נלחמים... אני זוכר שיש איזשהו איזור "תעשייתי" שבו נלחמתי נגד קבוצה של בערך 8 חיילים ושממש היה לי קשה... הם הסתתרו, הם איגפו אותי, הם זרקו רימונים, הם התחמקו מרימונים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...