sony a100 + עדשת 18-200 ב 760$. האם עדיף על הפנטקס k100d בסט דומה? - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

sony a100 + עדשת 18-200 ב 760$. האם עדיף על הפנטקס k100d בסט דומה?


dsane

Recommended Posts

1. K10D עם עדשת קיט אמורה לעלות אותו המחיר. מצד שני קיבלת גוף שהוא ב-2 דרגות טוב מהסוני.

2. למה לך לקנות DSLR ולחבר לה עדשת 18-200. נראה לי שזה לפספס את כל הפואנטה.

קנה את ה- K10D עם עדשת הקיט של פנטקס (עדשת הקיט טובה יותר משל קנון / ניקון). זה אמור להיכנס באותו התקציב.

קנה אח"כ משהו שיכסה לך את הטלה.

ואתה מסודר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לחבר לריפלקס עדשת 18-200 זה מפספס את הפואנטה?

יותר קשה לבנות עדשה עם זום גדול ולכן היא גם תהיה פחות טובה. מצד שני יש פער גדול בין הפרש האיכויות של העדשות ובין "לפספס את הפואנטה".

במה הגוף של ה k10d טוב יותר בכמה רמות?

אין טעם להרחיב הרבה בנושא מפני שאלו לא מצלמות באותה הרמה, הK10d נמצאת כיתה אחת למעלה

ועדשת טלה נוספת תעלה לי משהו כמו 400$ נוספים לא?

הטמרון 70-300 של עלתה לי 990 שקל, אחלה עדשה. כמובן שאין גבול למחירים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לחבר לריפלקס עדשת 18-200 זה מפספס את הפואנטה?

במה הגוף של ה k10d טוב יותר בכמה רמות?

ועדשת טלה נוספת תעלה לי משהו כמו 400$ נוספים לא?

מראש, כאשר תכננו את המצלמות כיוונו את ה- K10D למעלה.

ובוא נאמר שגם בעוד שה- A100 יחסית אכזבה, ה- K10D פשוט החזירה את פנטקס לחיים. תבין כמה גדול הפער בינהן.

הרעיון ב- DSLR הוא יכולת להתאים עדשה למשימה.

אם בחרת עדשה שמנסה להיות כ"כ ורסטילית הרי שבאיכות סופית לא תקבל משהו טוב בהרבה מדמויית DSLR משובחת, בטח ובטח ביחס עלות מחיר.

ברגע שיש לך גוף, יש לך את כל החיים לאסוף עדשות.

תהנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת העלות תועלת כמובן.

מבחינת עלות/תועלת זה הקיט שאתה רוצה. השאלה אם יש לך אפשרות להוציא $880. אם כן, אז אתה מקבל עם ISO גבוה איכותי, מייצב מובנה בגוף, Live View, מנגנון נגד אבק שממש עובד, ושתי עדשות קיט איכותיות מאוד שמכסות טווח שמקביל ל-28-300.

אם הסכום הזה הוא מעל התקציב, אז שתי המצלמות שבכותרת יהוו בחירה טובה. הפנטקס עדיפה אם אתה מתכוון לצלם הרבה באור חלש, הסוני עדיפה אם אתה מתכוון לצלם בעיקר באור יום.

כמו כן, אם אתה רוצה לצלם תמונות מאוד איכותיות בתנאי תאורה חלשים, אז שווה לך לשקול קיט של ניקון D40 + עדשת קיט 18-55 + ניקון SB600. האיכויות שאפשר לקבל עם חיצוני הן עולם אחר מכל מה שאפשר לקבל עם ISO גבוה. רק קח בחשבון שהמצלמה עצמה מאוד פשוטה בהשוואה לשאר הדגמים שלמעלה, ושהיא לא ממש תואמת להרבה מאוד עדשות שנמצאות בשוק (חסר לה מנוע פוקוס פנימי, ולכן היא דורשת עדשות שכוללות מנוע משלהן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך האולימפוס מתמודדת עם תנאי תאורה חלשים?

מה שמפריע לי במצלמות האולימפוס זה שהחישן שלהם קטן מכל DSLR אחרת...

והבנתי שחישן גדול זה בעצם אחד הגורמים העיקריים ליכולת יצירת שינוי בעומק שדה, אחת הסיבות שבגללה אני רוצה לעבור ל dslr בכלל.

שוב תקנו ואתי כמובן אם אני טועה... אני מבין את הפיסיקה אבל לאוו דווקא את הפרקטיקה...

בנוגע ל d40 אין מצב... אני מעדיף להשקיע בגוף נורמלי. אין סיכוי שאני רוכש משהו שהוא פחות מה k100d .

כעיקרון אני צלם חובב בלבד. זה לא המקצוע שלי וגם לא יהיה. מה שחשוב לי פה זה העלות תועלת במחשבה שכרגע אני מעדיף להשקיע מעט ככל האפשר כדי לקנות גוף איכותי ככל האפשר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך האולימפוס מתמודדת עם תנאי תאורה חלשים?

מתמודדת היטב. תסתכל על התמונות ב-ISO גבוה בביקורת של dpreview.com על ה-E410 (שמשתמשת באותו חיישן ובאותו עיבוד כמו ה-E510).

מה שמפריע לי במצלמות האולימפוס זה שהחישן שלהם קטן מכל DSLR אחרת...

והבנתי שחישן גדול זה בעצם אחד הגורמים העיקריים ליכולת יצירת שינוי בעומק שדה, אחת הסיבות שבגללה אני רוצה לעבור ל dslr בכלל.

ההבדל בעומק השדה בין אולימפוס לסוני ופנטקס עומד על כסטופ אחד. כלומר, בהנתן מרחק וזווית קבועים, תקבל את אותו עומק שדה בפריים-מלא (למשל קנון 5D) בצמצם 8.0, ב-APS (למשל A100) בצמצם 5.6, ב-FourThirds (למשל אולימפוס E510) בצמצם 4.0, ובקומפקטיות עם חיישן 1/2.5 (למשל קנון S3) בצמצם 1.2 (שכמובן לא קיים בהן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...