עבור לתוכן

בכירת חנות למפרט הבאה : ותצואות צסקר שוק קצר של tms +skypc תקציב 8.5K

Featured Replies

פורסם

אני אנסה לענות לך מבחינה הגיונית.

כמו שהוא אמר החנות בוחרת מתי לשלוח ליבואן או לא. כל מה שנשלח ליבואן ללא נזק פיזי (ואין נזק פיזי באוברקלוק כזה) מוחלף.

המבצע המדובר אומר שבגלל שהם עשו את האוברקלוק במידה ומעבד כזה ילך...(הסיכוי אפסי) אז הם יאשרו וישלחו ליבואן...זו החלטה שלהם.

במידה ואדם בא להם עם מעבד שנקנה מאצלהם ולא עבר אוברקלוק על ידם..הם יכולים לא לאשר לו את זה ולא לשלוח ליבואן וכך זה לא יוחלף.

בקיצור,העניין הזה בידיים של החנות כל עוד אין נזק פיזי.

עד לאיזו רמה? אני מניח שרמה סבירה..לא רמה מסוכנת כי זה לא נחוץ לאף אחד מהצדדים

  • תגובות 34
  • צפיות 2.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני אנסה לענות לך מבחינה הגיונית.

כמו שהוא אמר החנות בוחרת מתי לשלוח ליבואן או לא. כל מה שנשלח ליבואן ללא נזק פיזי (ואין נזק פיזי באוברקלוק כזה) מוחלף.

המבצע המדובר אומר שבגלל שהם עשו את האוברקלוק במידה ומעבד כזה ילך...(הסיכוי אפסי) אז הם יאשרו וישלחו ליבואן...זו החלטה שלהם.

במידה ואדם בא להם עם מעבד שנקנה מאצלהם ולא עבר אוברקלוק על ידם..הם יכולים לא לאשר לו את זה ולא לשלוח ליבואן וכך זה לא יוחלף.

בקיצור,העניין הזה בידיים של החנות כל עוד אין נזק פיזי.

עד לאיזו רמה? אני מניח שרמה סבירה..לא רמה מסוכנת כי זה לא נחוץ לאף אחד מהצדדים

כן, אבל לפי מה שאתם אומרים, מעבד שנקנה אצלם או אצל חנות אחרת, ועבר אוברקלוק, אי אפשר לדעת אם הוא עבר אוברקלוק.

ואז החנות לא יכולה סתם ככה על דעתה להחליט שלא לשלוח את זה ליבואן, כי החנות מעבירה את זה לבדיקה במעבדה, ואם היא מוצאת את זה לא תקין, היא מעבירה לספק. ואם היא לא יודעת שזה עבר אוברקלוק, אז היא עדיין תיאלץ לשלוח את זה ליבואן במקרה הזה לא?

פורסם

בתאוריה זה נכון אבל העניין הוא שהסיכויים שהמעבד יהרס סתם ככה הם ממש אפסיים ולכן אני מניח שהם יכולים להסיק מכך.

אני לא רוצה להגיד לך סתם כי אני באמת לא יודע,זו העובדה אבל.

פורסם

כן, אבל לפי מה שאתם אומרים, מעבד שנקנה אצלם או אצל חנות אחרת, ועבר אוברקלוק, אי אפשר לדעת אם הוא עבר אוברקלוק.

ואז החנות לא יכולה סתם ככה על דעתה להחליט שלא לשלוח את זה ליבואן, כי החנות מעבירה את זה לבדיקה במעבדה, ואם היא מוצאת את זה לא תקין, היא מעבירה לספק. ואם היא לא יודעת שזה עבר אוברקלוק, אז היא עדיין תיאלץ לשלוח את זה ליבואן במקרה הזה לא?

זאת שאלה שצריכה להיות מופנת לחנות \ למישהו מטעמה ולא ללקוחות שקנו בחנות, אז אני אנסה להסביר איך זה עובד

איזה OC אנחנו עושים : מה שאנחנו מציעים ללקוחות הוא OC מתון, הכוונה רמת המהרה שלא תסכן שום חלק במערכת למשל מעבד QUAD 6600 לא יעבור את ה3.2, בד"כ יגיע לכיוון ה3-3.1 כי בארצינו בחמימה זה כבר מתח של 1.325-1.3375 והמעלות במאמץ מגיעות לכיוון ה75 (אחרי 12 שעות מאמץ מלא במקום סגור ללא מזגן עם קירור מעל הממוצע)

מעבדים נמוכים יותר כמו E6X50 יגיעו לכיוון ה3.2-3.5 כי הם קרירים יותר,

מעבדים מסוג E4XXX וE21X0 יכולים להוסיף כ0.8-1.2גיגה הרץ למהירותם המקורית

כל המעבדים נבדקים באופן מלא לפני התהליך כמו מערכת של לקוח שלא ביקש OC ואז שוב אחרי התהליך לוודא יציבות.

עד היום במעל 4.5 שנים שאנחנו קיימים היה מעבד אחד שהיה פגום והוא הגיע פגום (AMD Athlon 64 3000 Venice), זה היה לפני כשלוש שנים אם אני לא טועה והוחלף בחדש לפני שהגיע ללקוח.

נזק פיזי למערכת יכול להגרם רק בOC קיצוני ובשימוש בקירורים שאינם אוויר (למשל מיים\גז\קרח יבש ודומיהם) ובשינויים פיזים ברכיבים כמו VOLTAGE MOD, אנו לא מבצעים דברים מסוג זה ולכן לא רלוונטי.

ההשערה שלך נכונה, לקוח שמבצע OC מתון בבית ויש לו אחר-כך תקלה שאיננה גורמת לנזק פיזי יכול לבקש אחריות, במקרים כאלה אנחנו תמיד נתן את האחריות ע"י העברת הרכיב ליבואן והחלפתו (בניגוד למה שXTRACT רשם שזה משהו שמחליטים עליו לפי מצב רוח)

היתרון בהצעת ה OC חינם ללקוחותינו הוא לאפשר לאנשים שאינם יודעים לבצע זאת, עדיין לנצל את יכולות המערכת, במקרים האלו, הלקוח מקבל מערכת מומהרת, כולל נתונים של ההמהרה רשומים למקרה שהBIOS יתאפס מתי שהוא ותמיכה תכנית שלנו להחזרת הנתונים לBIOS בעתיד עם זה יקרה.

זהו שירות שניתן רק ללקוחות שאנו ביצענו להם את ההמהרה כיוון שלא ניקח אחריות על הכנסת נתונים למערכת שלא עברה את הבדיקות שלנו.

במידה ויש שאלות בנושא, אשמח אם תפנו אותם לחנות ל help@tms.co.il או להודעה פרטית אלי כי הפורום איננו המקום לשאלות מסוג זה לפי מיטב ידיעתי וכן התגובה שלי\שלנו בפורום איננה מהירה בד"כ.

פורסם

אני שמח שגיא הגיע לכאן כדי לעזור ולנסות להבהיר כמה דברים בנוגע לשירות OC שהם מספקים.

מעבר לזה אין צורך להמשיך את הדיון על גבי הפורום, אם יש שאלה או צורך במידע כלשהו לגבי מבצעים\שירותים שחנות מסויימת נותנת ללקוחותיה אפשר לעשות זאת ע"ג הודעות פרטיות\טלפון\אימייל וכו'.

ובקשר לנושא אם למישהו יש מפרט טוב יותר להציע הוא מוזמן ואם לא הנושא הזה קצת מיצה את עצמו ע"פ 4 עמודים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים