נושא האמינות והאחריות לגבי מחשבי נייד. - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נושא האמינות והאחריות לגבי מחשבי נייד.


Avi313

Recommended Posts

שלומות,

אני לפני קניית מחשב. כנראה אני רוצה ללכת על , אבל לא שאלתי אם הם אמינים? האם החלקים עצמם אמינים? והאם השירות שלהם אמין? לאחרונה נתקלתי בהמון סיפורים בעודי עושה מחקרים וסקרים לגבי האמינות והאיכות של המוצרים שלהם וגיליתי סיפורים מזעזעים לגבי האחריות שלהם. מה אתם חושבים על HP? האם בטוח לקנות מהם מחשב נייד? מצאתי לא אחד ולא שני סיפורים על זה שלא כדאי להתקרב לניידים של . אז באתי לשאול דעות של מומחים. מה אתם אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן יש ספורים על מחשבים תקולים של hp , אבל יש ספורים גם על וגם על .........

כעקרון לפי מה שהבנתי מחשביים עיסקיים הם בדרך כלל יותר אמינים

תקנה את המחשב תעשה בדיקות מאמץ , בדיקות לזכרון ,להרדיסק ,אם הכל בסדר , אין שום בעיה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא קשור ליצרן אלא ליבואן כי הוא זה שמספק את האחריות על המוצר.

אני רק יכול להגיד לך שהשירות שקיבלתי מאישפר היה זוועתי.

שלחתי את המחשב בגלל בעיה בצורב והם אמרו שזה לא נכנס לאחריות ואני צריך לשלם על עבודה ועל צורב חדש+הם גילו בעיה במקלדת(שלא הייתה כששלחתי אליהם!) וגם על זה אמרו לי שאין אחריות ושאני צריך לשלם.כל העסק גם לקח יותר מחודשים-שלוש של המתנה(עם תירוצים כרגיל) בגלל שהמקלדת הוזמנה מארה"ב (בלי אישורי) ואחרי שהיא נגמרה הודיעו לי הכל מוכן תבוא ותשלם 1000-1500 שח !

הלכתי לבית משפט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא קשור ליצרן אלא ליבואן כי הוא זה שמספק את האחריות על המוצר.

אני רק יכול להגיד לך שהשירות שקיבלתי מאישפר היה זוועתי.

אתה צודק באופן חלקי. אכן, עבור חלק מהיצרנים, היבואן הוא נציג השרות והאחריות הבלעדי, אך לא בכולם. ל-HP/COMPAQ, כמו ל-LENOVO/IBM יש נציגות בארץ - ישראל - והם מספקים את האחריות לכל המחשבים שלהם. בד"כ האחריות טובה ותכסה כל דבר סביר.

בעבר היו המון תלונות נגד ישראל על טיב השירות ומהירותו. בזמנו הבאתי להם מחשב עם סקטורים פגומים על ההארד דיסק ולקח להם שבועיים להחליף את הכונן (המחשב נשאר אצלם כל הזמן הזה). לחבר שלי היה מחשב אשר "תוקן" 3-4 פעמים וכל פעם התיקון לקח המון זמן ולא באמת פתר את הבעיה. לבסוף, לאחר שהתלונן מספיק, פיצו אותו במחשב נייד חדש. יש לציין כי הדוגמאות הנ"ל הן מלפני כשנתיים וייתכן שהמצב השתפר מאז (לפחות היו שמועות ש-HP הולכים לעשות בדק בית רציני).

בסופו של דבר, השירות גרוע לפעמים, אך מעולם לא ראיתי ניסיון של HP להתנער מאחריות, כפי שישפאר עשו לך. בסופו של דבר, הבחלט הייתי שוקל ברצינות את המחשבים שלהם, לפחות כשמדובר בסדרה העסקית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) לא לקנות פביליון בגלל האחריות? או בגלל שבכללי לא היית ממליץ? כי ל TX1210US יש מפרט פשוט מעולה למחיר שלו. אין עוד מחשב בסדר מחיר כזה שהוא יותר טוב מהפביליון. על איזה מחשב אתה היית ממליץ אם לא הפביליון?

2) אין אפשרות לאחריות בינלאומית, כבר ביררנו את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזוב אותך מאחריות.

אם אתה קונה מחשב ארה"ב, אתה תשלם עליו כמעט חצי מחיר מאשר בארץ.

הסיכוי שהמחשב ידפק לך בתקופה של האחריות הוא יחסית קטן.

אם תהיה לך תקלה, תשלם על התיקון, זה עדיין יותר משתלם לקנות בחו"ל בלי אחריות מאשר עם אחריות בארץ.

תחשוב על זה ככה, אם תקנה מחשב בחו"ל והוא ידפק, תוכל כבר לקנות מחשב חדש מחו"ל שוב, במחיר שתשלם על מחשב בארץ.

זה היה השיקול שלי לפני שקניתי נייד של , PAVILION 6408. מה תגיד על 530 דולר?! אך.. אם רק הייתי יכול להכניס עוד כמה כאלה לארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם תהיה לך תקלה, תשלם על התיקון, זה עדיין יותר משתלם לקנות בחו"ל בלי אחריות מאשר עם אחריות בארץ.

תחשוב על זה ככה, אם תקנה מחשב בחו"ל והוא ידפק, תוכל כבר לקנות מחשב חדש מחו"ל שוב, במחיר שתשלם על מחשב בארץ.

זוהי דרך-אגב גישה לגיטימית ומוצדקת במובנים מסוימים. בכל דבר אתה מרוויח משהו ומפסיד משהו. כל עוד אתה יודע בדיוק מה הרווח וההפסד ומקבל החלטה מחושבת - סביר להניח שתהיה מרוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לניידים העסקיים אצל בהחלט יש אחריות בינלאומית.

בנוגע ל-Pavilion, אין לי מושג.

הכי בטוח, שלך אימייל ל- העולמית ושאל אותם.

אני מתאר לעצמי שהתשובה שלהם מחייבת גם את הנציגות בארץ.

פעם אחת שדיברתי עם לפני שקניתי את המחשב מחו"ל, הם אמרו שיש תמיכה רק לדמים מסדרות מסויימות.

ואחרי שקניתי והתקשרתי אליהם, הם אמרו שאם קניתי מחשב בארה,ב אז רק שם האחריות תקפה, אבל הם כן יספקו לי תמיכה באתר שלהם.

כאילו איזו תמיכה יש באתר שלהם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לניידים העסקיים אצל בהחלט יש אחריות בינלאומית.

בנוגע ל-Pavilion, אין לי מושג.

הכי בטוח, שלך אימייל ל- העולמית ושאל אותם.

אני מתאר לעצמי שהתשובה שלהם מחייבת גם את הנציגות בארץ.

אל תהיה בטוח.

חבר שלי ללימודים קנה מחשב בהונג-קונג של שלא מיובא לארץ. אחריות בינ"ל - כן?

המסך שם הלך, והתשובה בישראל הייתה - אנחנו לא מייבאים - סורי - אין שרות.

הוא היה צריך ליצור קשר עם בחול כדי שיתנצלו, ו"יכריחו" את HP לקחת את מחשב, לשלוח אותו למזרח, שם יתקנו אותו ואז לשלוח אותו חזרה לישראל ואל הלקוח. וגם לזה הם עשו בעיות כי הם לא רצו עבודה...

יבואנים רישמיים זה לא תמיד דבר טוב. יש טובים ויש כאלו שאני כבר מעדיף לקנות אצל יבואן מקבילי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...