תקלות מעצבנות עם 1950 פרו(פתרתי את התקלה !!! כנסו....!!!)עידכון בדף 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלות מעצבנות עם 1950 פרו(פתרתי את התקלה !!! כנסו....!!!)עידכון בדף 4


pringles

Recommended Posts

שלום

אז ככה יש לי 1950 פרו של HIS 256MB

dual E6750

corsair 667 2giga

gigabyte p35 s3

hec 500

בקיצור מה שקורה אני משחק במישחקים ופתאום אחרי זמן קצר באקשן ולא סצנות מסובכות מדי פשוט זה קופא ואז המסך מתכבה כזה ואחרי כמה שניות הכרטיס כאילו עושה ריסט לעצמו ואז זה ממשיך ולפעמים לא....

בATITOOLS שאני עושה לו 3DSHOW משו כזה אחרי דקה ו50 זה ניתקעה ועושה אותו דבר...

בקיצור זה מעצבן ובא לי לשרוף את הכרטיס המעפן הזה

הטמפ שלו בATITOOLS שראיתי ברגע שהוא ניתקע היה על 57

במצב מנוחה הוא על 44

אני כבר ניסיתי כל דרייבר אפשרי של ATI ופשוט לא עוזר בחלק מהדרייברים זה משתנה הזמן תקיעה.... אבל ממשיך להתקע

משחקים שניסיתי הם

(cod2, graw1,graw2,moh airborne DEMO)

חשוב לציין שהמשחקים רצים מעולה על הגדרות גבוהות ועם פילטרים בכולם המינימום פריימים זה 40 רזולוציה 1024X768

וואלה אני כבר לא יודע מה לעשות

קרה לי בעבר עם כרטיס X700 בעיה דומה(היה על מע' שונה) וכשמסרתי אותו לבדיקה אמרו שהוא תקין לחלוטין.... טמפ' במחשב תקינות אין התחממות או משו כזה........

אני כבר לא יודע מה לעשות.....

מה אפשר לעשות?.......

תודה

אלכס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מה הכוונה מסך שחור...??... כאילו יש פריז על הפריים שומעים עדיין את הקול לפעמים הוא ניתקע ליפעמים לא... ופשוט המסך כזה עושה ריפרש לעצמו או פשוט יורד לסטנדביי.... ובעיקרון הוא הופך שחור...( עם לזה הכוונה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

18.....

חיפשתי בעוד פורומים בעיה דומה לשלי אחד לאחד ובאמת כפי שהייתה לי תחושה אכן מדובר בזיכרון של הכרטיס....(לפי הערכות)

עשיתי בדיקה עם הדרייבר של ATI את הליבה הצלחתי להעלות ממש גבוה(יחסית) משו כמו ל793 לא המשכתי עוד הטמפ הכי גבוהה עמדה על 67 וכל תהליך הבדיקה מי שמכיר נעשה בערך כ5 דקות והכל היה טוב ויפה ניסיתי להעלות את הזכרונות ידני מהתוכנה אבל משום מה זה לא נתן לי כל הזמן החזיר לDEFAULT בקיצור פתחתי ATITOOLS ושמתי לו שימצא לי שעון אוטומטי ותוך 5 שניות מסך שחור וזהו ריסטארט בדקתי שהשעונים על מצב רגיל סטוק... ניגשתי שוב לATITOOLS והפעם רציתי להוריד ידני את הזיכרונות ושוב אותו דבר רק לחצתי על SET CLICK מסך שחור.......

אז כל מה שקורה ממש מושך אותי לכיוון של הזכרונות בכרטיס....

יש הצעות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אווויי, הייתה לי את הבעיה הזו עם ה-ATI 9600PRO שיהיה לי כל משחק הוא היה נתקע לי ולוו דווקא בסצנות כבדות, הייתי מוריד הגדרות אז התדירות הייתה יורדת מעט לפעמים ולפעמים זה לא שינה בכלל (אפילו שהורדתי להכי נמוך שיש) אנשים, אין לך מושג כמה בלתי נסבלת התופעה הזאת שהוא מתאר כאן, סבלתי מזה שנה שלמה 4-5 פעמים הייתי אצל החנות שקניתי מימנה את הכרטיס והם לא הבינו מה אני רוצה ואצלי היתי משחק עוד במשחקי רשת שם זה ממש קריטי, תמיד הייתי מוצא את עצמי מת אח"כ. מאז הכרטיס הזה נשבעתי שאני לא קונה בחיים שלי יותר ATI , לא היה ולא יהיה כרטיס כ"כ ארור שעשה לי כ"כ הרבה בעיות.

חרא חברה ולא אכפת לי מה יגידו פה כל הפאנבוייז שלהם, פשוט חרא חברה.

המלצה שלי תעבור לג'יפורס שם בחיים לא יהיו לך את הבעיות האלה, חשבתי בדוק החדש אין את זה, אבל ככל שעובר הזמן אני רואה שחרטה עוד ועוד דיונים על הבעיה הזו. אני החלפתי לנסיון אז ל-6600 רגיל של ג'יפורס (מישהו הלוואה לי לכמה ימים) והבעיה נעלמה.

מאז בלי עיין הרע קניתי 4 כרטיסים של ג'יפורס לכמה מחשבים בבית והכל מתקתק כמו שעון.

אני אישית מעדיף לשלם עוד 100 ש"ח ואפילו לקנות כרטיס שיביא לי פחות FPS וביצועים והעיקר שאני לא יראה את הבעיה הנוראית הזאת יותר בחיים שלי, לא אסלח להם על זה, כ"כ הרבה זמן ניסיתי לפתור את הבעיה הזו אך ללא הועיל.

המלצה שלי אלייך, לך תחליף את הכרטיס למשהו אחר לא נראה לי שיש לזה פיתרון, חפש עוד דיונים פה בפורום על הבעיה ותראה שהביאו כל מיני פתרונות כמו להוסיף להחליף ספק וכו', אני בזמנו גם ניסיתי אותם וגם האנשים בפורום אני יכול להגיד לך בלב שלם, לא יעזור לך, פשוט לך ותחליף את הכרטיס, חבל לך על הזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...