Loki משחק RPG חדש... - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Loki משחק RPG חדש...


LazyBurger

Recommended Posts

אני משחק עכשיו ב - DIVINE DIVINITY שהוא אמנם ישן ועם גרפיקה לא משהו (ואין מולטי למרות שזה לא מעניין אותי) אבל זהו אחד ממשחקי ה - H&S הטובים ביותר שיצאו, ממליץ בחום.

יש לך אולי איזה משהו שאומר באיזה סדר לשחק בו? אני כל פעם נתקע בנקודות שונות בגלל שהדמות לא מספיק חזקה... (ואז פשוט רצים אל האויב, מנסים למשוך אחד מהקבוצה ולהרוג אותו... זה נמאס ממש מהר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.gamespot.com/pc/rpg/loki/review.html?om_act=convert&om_clk=tabs&tag=tabs;reviews

הציון המשוקלל(לפי העמוד הנ"ל מGamespot) של הביקורות הינו בערך 5.5, של השחקנים הוא בערך 8.5... מוזר, בד"כ הציונים של המבקרים וציוני השחקנים די דומים... לא הבדל כ"כ גדול(ההבדל בין משחק של 5.5 למשחק של 8.5 הוא עצום).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גמרתי את DIVINE DIVINITY מזמן..משחק מצוין...

ש לך אולי איזה משהו שאומר באיזה סדר לשחק בו? אני כל פעם נתקע בנקודות שונות בגלל שהדמות לא מספיק חזקה... (ואז פשוט רצים אל האויב, מנסים למשוך אחד מהקבוצה ולהרוג אותו... זה נמאס ממש מהר)

אני לא זוכר ממש, אבל נדמה לי שההתחלה של המשחק היא לא קלה בכלל, יש איזורים מסוימים שעדיף להישאר בהם ולחסל את כל המפלצות עד מגיעים לרמה מספיק גבוהה-וגם כדי אמוד למקד את הדמות שלך כי זה ממש קריטי-לוחם אז להשקיע בכוח המון וכולי...זה מזכיר את גוטיק 1 קצת מבחינת רמת קושי התחלתית וגם כי הכסף שמה דל מאוד...הזכרת לי נשכחות עכשיו...יש גם את BEYOND DIVINITY שהוא גם לא רע, אבל פחות טוב לדעתי.

גם ייצא הדמו של זה אם אני לא טועה,

פירסמתי לינק שלו פה לא מזמן..מה הבעיה לעשות ולהוריד ולהתרשם?

אני אישית לא אהבתי ממש, TWO WORLDS הרבה יותר מעניין(וגם טיטאן קווסט)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Two Worlds היה מאכזב מאוד, משחק שמתיימר להיות Oblivion+ ובסוף היה סתם משחק ממוצע עם אורך חיים קצר, סיפור עם המון פוטנציאל לא ממומש, סקילים חסרי תועלת לחלוטין ומערכות לחימה וקסמים מאכזבות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...