עבור לתוכן

מנוע Unreal3 מאכזב מבחינה פיזיקלית... (?)

Featured Replies

פורסם

שמתי לב במשחקים שיוצאים לאחרונה על המנוע הזה הפיזיקה לא זזה באנימציה חלקה 100%. ז"א המשחק יכול לרוץ על 60FPS אבל אובייקטים שזזים (כגון גופות וחפצים דוממים אחרים) כאילו זזים בקיטועים כאלה וזה ממש מבאס אותי, עם כל ההיפ על המנוע הזה. לדעתי הסיבה היא שהמנוע תומך ב-Ageia PhysX, ואם לא משתמשים בכרטיס הזה הפיסיקה תהיה לא חלקה בכוונה. (בדיוק כמו ב-CellFactor אם שמתם לב)

ישנם משחקים ישנים יותר עם פיזיקה הרבה יותר משכנעת - אולי בגלל שהיא מיושמת באנימציה שלא נופלת מה-FPS הכללי בו רצים המשחקים (למשל CSS / Doom3) וללא צורך בשום כרטיס פיזיקה. מה אתם חושבים ?

האם אנחנו בדרך ל- "אם אין ageia הפיזיקה תהיה גרועה יותר ממה שהיתה פעם" ?

או שבכלל אין קשר ל-ageia והפיזיקה סתם מאכזבת ?

(שוב אני מדגיש, אין בעייה עם הפיזיקה מבחינה מתמטית או משהו, אלא במספר התמונות לשנייה בתזוזת האובייקטים)

פורסם

יש הרבה משחקים שדורשים התקנה של הדרייברים והאנימציה בהם היא עדיין מעולה אפילו בלי כרטיס

פורסם

אין שום קשר לאנריל 3, אתה יכול להתשמש באיזה מודול פיסיקה שאתה רוצה. סטרנגלהולד למשל משתמש באנריל 3 והאבוק

פורסם
  • מחבר

הבנתי, תודה... עכשיו אני רגוע ;D

פורסם

DOOM 3 ופיסיקה ?

אחת הבדיחות הגרועות...

פורסם

ממש הצחיק אותי שהתקנתי דרייברים של AGEIA לפני הדמו של מדך אוף הונור החדש הזה

ומסתבר שאין פיזיקה אפילו במשחק חח חוץ מהגופות קצת שעפות יפה

הסביבה נטולת כל אינטרקטיביות,הכל עומד במקום ולא זז....

פורסם

ממש הצחיק אותי שהתקנתי דרייברים של AGEIA לפני הדמו של מדך אוף הונור החדש הזה

ומסתבר שאין פיזיקה אפילו במשחק חח חוץ מהגופות קצת שעפות יפה

הסביבה נטולת כל אינטרקטיביות,הכל עומד במקום ולא זז....

מה אתה מתלונן? סך הכל דרייבר קטן שאפילו לא לוקח לך זיכרון

פורסם

זה העיקרון... גם אני התעצבנתי עם הקטע הזה כשהתקנתי את הדמו של 2WORLDS ורמת הפיזיקה היא אפסית, לעומת זאת יש לך משחק כמו COH שמפוצץ באפקט פיסיקליים ואין בו שום קשר לPHYSX.

פורסם

אין שום קשר לאנריל 3, אתה יכול להתשמש באיזה מודול פיסיקה שאתה רוצה. סטרנגלהולד למשל משתמש באנריל 3 והאבוק

בדיוק. אל תאשים את אנריל 3 , תאשים את מי שמשתמש בו ולא מיישם פיזיקה כמו שצריך.

פורסם
  • מחבר

באתר של המנוע - http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml

אפשר לראות "Powered by Ageia PhysX" ומידע נוסף, ונראה כי לא חייבים מודול פיזיקה "צד שלישי" בכדי ליישם פיזיקה עם unreal3

(תקנו אותי אם אני טועה)

בכל אופן, אני לא יודע במה בדיוק המשחקים המבוססים ue3 משתמשים.

הבנתי עכשיו שגם bioshock משתמש ב-havok (?) . אם כך, אז היישום של havok על ידם לא מרשים במיוחד. מוזר.

פורסם

אבל עדיין היישום של הפיזיקה תלוי במפתחים.

כשמצויין Powered by Ageia PhysX או כל מודול פיזיקה אחר זה רק אומר שיש למפתחים פלטפורמת פיתוח טובה, אבל עדיין ניתן לעשות איתה דברים גרועים. הכל תלוי באיך מיישמים וממשים.

זה בעצם נכון לכל המנוע unreal 3 (או כל מנוע אחר) ולא רק לפיזיקה שבו. אפשר גם ליצור משחק שנראה גרוע ויזואלית וזולל משאבים באופן לא יעיל עם המנוע הזה, מעבר לליצור פיזיקה גרועה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים