האם כדי לקנות Xbox 360 Elite איפה כדי? - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם כדי לקנות Xbox 360 Elite איפה כדי?


eyalk

Recommended Posts

היי, לפני כמה זמן שאלתי בפורום אם כדי או מחשב ב-4000 ש"ח למשחקים. היום אני חושב שאני אקח את הXbox 360 Elite הבעיה היא ששמעתי יותר מדי בעיות. השאלה שלי האם כדי לקנות עכשיו 360 Elite +מאוורר נפרד או לחכות שישפרו את בעיות החימום. עוד שאלה היא האם כדי להוסיף כמה דברים נוספים כמו שלט או כרטיס יותר גדול. ואיפה כדי לקנות אותו.

אשמח לשמוע ביקורת למי שיש לו 360 ולמי שניסה אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני אישית הייתי מחכה עד שיפתרו כל הבעיות בקונסולה.

אם מדברים על בעיות, מה דעתכם על לקנות 360 בארה"ב, לגרום לו טבעת מוות בכוונה [להפעיל בחדר חם], לשלוח למיקרסופט שיתקנו [תיקון שדואג שזה לא יחזור, נכון?] ואז להתקין צ'פ.

אפשרי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וגם הם לא מתקנים הם שולחים לך אחד חדש על המקום כי הם יודעים שיש להם בעיה אז הםנותנים לך חינם אחד חדש לתמיד. לעומת זאת אם לא קנית בארץ את המכשיר הם לא יתקנו לך אותו ואפילו אם קנית אותו בארץ הם שולחים אותו לארה"ב לתיקון של 10 ימים ולא אתה לא מקבל בנתיים אחד חדש מהמעבדה שבארץ. :pissed: :pissed: :pissed: כאילו אני לא מבין איך הם חושבים מייקרוסופט לקבל לקוחות חדשים וגם אמינים אם הם מתייחסים אליהם ככה. :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שיווק רישמי של ה360 בארץ

ככה שאין לך מה ליתלונן

גם לWII אין שיווק רישמי

בגלל זה אמרתי לך שאם אתה קונה 360 תחכה לגירסאות אמינות יותר

למזלי אני רוצה לקנות ואין לו הרבה בעיות חומרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון אתה צודק. בנתיים מי שמרוויח מחוסר האמינות של ה360 היא הwii. הwii היא קונסולה מאוד אמינה שאם אתה לא מתעסק איתה היא תחזיק הרבה הרבה זמן. :xyxthumbs:

אבל זה סתם קונסולה חרא וגם אין לה הרבה משחקים טובים.. ל-PS3 כמעט כל המשחקים הם הארדקור כמו שרצית אז למה לשנות החלטות? ההארדקורים ל- מועטים ואתה כל הזמן תשתעמם אם תשחק באותו משחק כל החיים.

עדיף לך או לחכות ל-360 או לחסוך ל-PS3 או לחסוך יותר זמן למחשב ב-7K והוא יריץ לך כל משחק שאתה רוצה על הביצועים הכי טובים שניתן להשיג.

וחוץ מזה תחשוב שאם אין לך מחשב יהיה לך קשה בלימודים ואתה סתם תתענה עם עבודות ושיעורים וכל מה שקשור לזה, וגם אינטרנט בקושי יהיה לך. אז עוד רעיון זה מחשב נייד עם ביצועים של מחשב ב-7K אבל זה יעלה לך בסביבות 17K שזה בעצם ה-.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל זה סתם קונסולה חרא וגם אין לה הרבה משחקים טובים.. ל-PS3 כמעט כל המשחקים הם הארדקור כמו שרצית אז למה לשנות החלטות? ההארדקורים ל-

איזה שטויות ל-ps3 אין משחקים בשיט וזה סתם חרה של קונסולה, אתה יכול לגם לראות בביקורות והכתבות. אפילו ה- שאמור היה להפסיד ל-ps3 אכלה אותה בלי מלח. אני חושב שאחכה עם ה360 ואני אקנה אותו עוד חצי שנה אם לא יצא משהוא יותר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לליביו.

אני מאוד מצטער:'( זה היה חבר שבא לבקר שכתב את זה, הוא חשב שזה יהיה מצחיק אם אני אגיד כל מיני שטויות ואז ירחיקו אותי. ושוב סליחה אני אשנה את הקוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה, דע שהחליפו לא מזמן את לוחות האם וההיטסינקים ב360, מה שאמור לפתור את רוב הבעיות וגם הכניס לגירסאת הפרימיום (כדי להבדיל- חפש את הלוגו של על הקופסא). אם אתה לחוץ לקנות עכשיו, לELITE ולפרמיום החדש פתרו את רוב הבעיות. אם יש לך את הזמן, מתישהו בין עכשיו לאמצע 2008 (כרגע יש מין חיסול מלאים של גירסאת הפרימיום הרגילה- למשל מורידה 20 דולר מהמחיר ככה סתם במטרה לפנות מלאי 360) מחליפים שוב , הפעם יחד עם המעבד והכרטיס הגרפי שיעברו ל65NM. אם אתה ממש חושש מהRROD, חכה לגירסא הזו, היא אמורה לפתור את כל הבעיות, ולהיות שקטה משמעותית (אולי אפילו שידרוג ביצועים כתוצאה מזה, כשה360 חם בהחלט מרגישים את הפגיעה בFPS)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זמן תה הגירסאות שיצאו עכשיו הם אם הלוח אם של העלית

והעלית גם יכול לקבל RROD

מה שכן דווח לא מזמן על חדש שמקרר גם תזכרונות

ובעוד כמה חודשים כמו שאמרתה המעבדים החדשים צפוים ליכנס

ככה שאני מעריך שהגירסאות שיצאו בחורף יהיו חסינות או כימאת חסינות RROD

ופה יש שאלה אחרת

מה לעזזל ימכרו בישראל ?

יש חנויות בארץ שמוכרות גירסאות מי 2006

וזה אומר סיכוי גבוה לRROD

אז עדיף לחכות עד שהחנויות ימכרו תגירסה אם המעבד החדש והHDMI

למי שמעוניין ב360

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...