צריך עזרה בבחירת ספק ומארז (NZXT , SunBeam , A-top , AeroCool) הדגמים בפנים .. - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה בבחירת ספק ומארז (NZXT , SunBeam , A-top , AeroCool) הדגמים בפנים ..


oFRiZ

Recommended Posts

מארזים גרועים, ספק יקר שלא שווה את הכסף, במחיר שלו יש ספקים פי 10 יותר טובים ואני לא מגזים.

לגבי הספק, איזה למשל ..? אני בעיקרון רוצה לקנות enermax liberty 400 רק שזה לא מופיע באתר של קיאספי ואני כבר כשאני יהיה שמה אני אשאל אם יש להם כי בעיקרון זה מה שאני יקנה אבל רציתי לדעת למקרה שלא יהיה .. איזה עוד דוגמאות במחיר הזה..? רצוי אפילו פחות . באיזור ה400. אולי ומטה אפילו .

ולגבי המארזים , אני אוהב את המארזים שמושקעים חיצונית במקום שאני יצטרך לעשות את העבודה וגם לא מקצועי.. ולדעתי מארז זה לא חלק ששווה להשקיע בו 600-700 שקל ויש גם במחירים שאני בחרתי של 300 בערך 20 לפה ו20 לשם שגם יפים קודם כל (הכוונה גם לכמה מנורות בפנים משהו דומה כזה) וגם איכותיים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ליברטי 400 בKSP.

הספק היחיד במחיר סביר שהוא טוב בKSP הוא הFSP 400PN.

כל המארזים עם ה"מנורות בפנים משהו דומה כזה" במחיר הזה פשוט גרועים.

מארז זה אחד הדברים שכן כדאי להשקיע בו, כי אתה לא מחליף מארז כל שני וחמישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב KSP איו הרבה וארזים וספקים טובים.

ספק

http://ksp.co.il/hmain.php?uin=4558

מארז לא ראיתי דברים שמתאימים לתיאור שלך ב KSP חוץ מ Point of View Maximum שאין עליו ביקורות בכלל ואני לא יודע כמה כדאי לקנות אותו.

יש את הדגמים הזולים של אבל הם לא נמכרים ב KSP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי הספק, איזה למשל ..? אני בעיקרון רוצה לקנות enermax liberty 400 רק שזה לא מופיע באתר של קיאספי ואני כבר כשאני יהיה שמה אני אשאל אם יש להם כי בעיקרון זה מה שאני יקנה אבל רציתי לדעת למקרה שלא יהיה .. איזה עוד דוגמאות במחיר הזה..? רצוי אפילו פחות . באיזור ה400. אולי ומטה אפילו .

קנה ב-G-Tech ב-414 ש"ח כולל משלוח...

היום קניתי ליברטי 400... ;D

http://www.g-tech.co.il/Product.asp?Pid=ENRMAX_LIB_400&Cat2Cat1ID=32&Cat2ID=0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אני שמתי לב שאין הרבה מבחר אצל קיאספי במארזים ובספקים .. וזאת קצת בעיה עבורי אבל אין מה להגיד , במחירים הם הזולים ביותר ולכן אני לא יקנה בפנדה או בחנות אחרת רק כי שם יש מבחר גדול יותר של או ספקים .

וזה יוצר לי קצת בעיה כי אין לי ניסיון בהרכבת מחשב בטח לא בספק ככה שאין לי מושג מה אני יכול לעשות .. יש אפשרות פשוט לבקש מהם להזמין משהו מסויים והם יזמינו ? מה אתה מציעים לי לעשות =\

לגבי ה FSP 400 , אתם בטוחים שזה באמת הספק הכי נורמלי במחיר הזה? כי זה נראה לי בררה כזה ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה מה אתם מגדירים טוב .. אני מאמין שבהרבה פחות מהליברטי 400 נכון ?

אני לא רוצה ספק ש"יחזיק" את המפרט של המחשב. אלא שיהיה גדול עליו אפילו ובאמת שלא יעשה בעיות ואני לא יצטרך אחרי שנה לרוץ לחנות ולהחליף אותו . רצוי שקט גם . זה כלול בנתונים של ה FSP ?

אגב ,המפרט יהיה כנראה E4500

לוח אם אני לא יודע עדיין אבל 2 גיגה של קינגסטון , 250GB ,

8600GT של גיגבייט ..

אז מה אפשר לעשות במקרה שלי ..? אני מעדיף לקנות בקיאספי ביגלל המחירים שמה וכנראה שבכל דבר טוב יש צד פחות טוב. ככה זה בקיאספי וככה זה הפוך בפנדה שיש מבחר בכל השטויות האלה של המארזים והספקים וכל המודינג וזה אבל המחירים קצת יותר גבוהים .

מישהו יודע אולי מניסיון עבר אולי אני יכול פשוט לבקש מהם להזמין איזה דגם מיוחד והם יזמינו ? זה יכול לקרות ..? או שיש לי אופציה אחרת לעשות ? (וכמו שאמרתי לצערי אין לי ניסיון בהרכבת מחשב אחרת לא הייתה לי את הבעיה הזאת)

אשמח לתשובות תודה =\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי.. השאלה אם עדיף באמת לחסוך את הכסף מליברטי 400 ולהשקיע את השאר במארז? הכוונה אם סתם מיותר לקנות את ה400 ? אולי ביצועים דומים? והכי חשוב אם הוא שקט או לא ?! אני לא מבין גדול בדברים האלה ולכן אני צריך עזרה בעוד משהו ..

ראיתי בפנדה באמת מארזים שמתאימים לי בול שכאלה אני מחפש ויש לי התלבטות בין כמה .. אני אשמח לדעתכם כי גם בזה אני לא משהו מבין .

נראה אני יחשוב על איזה אופציה אולי אני יקנה רק את המארז מפנדה או יבקש מקיאספי להזמין אם זה אפשרי .

אז הראשון זה האפולו .. של .

וה - SunBeam Transformer , שמצד אחד הבנתי שהוא באמת מרווח וכו' ומעוצב מעולה גם עם הקטע של האפשרות להוספת מאורר למעלה שזה נחוץ אבל מאוד רועש והדלת קדימה קצת עושה בעיות ומעצבנת .

גם ה A-top X-Blade Gaming נראה בסדר.. אבל לא הבנתי מה זה כל זה על הדלת ? זה ברגים ? צריך לפתוח את כל אלה על מנת לפתוח את הדלת ?

והכי מצאו חן בעיניי זה הדגמים של AeroCool שנראים משובחים ומקררים בצורה יוצאת דופן

בעיקר ה ExtremeEngine שאני לא טועה וזה מאורר ענק גם מקדימה וגם על הדלת נכון ..? והאם זה חיסרון או יתרון שהמאורר הגדול מורכב בתוך הדלת ?

גם ה JetMaster נראה בסדר אבל העדפתי את הדגם הראשון ..

הייתי שמח לדעת כשאתם ממליצים על אחד מהם להבין עם כמה מאוררים הוא מגיע וכנ"ל לגבי המודינג , מנורות תאורה וכאלה כי חוץ מהדגם של aerocool לא הבנתי בידיוק מה קורה בשאר..

מקווה לעזרה מהירה זה חשוב לי עד יום ראשון . תודה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...