פורסם 2007 באוגוסט 1718 שנים שאלתי בחנות לגבי הנושא, וכתבו לי שלא ניתן לחדש דיסקים קשיחים, ולכן במסגרת האחריות אקבל חדש.
פורסם 2007 באוגוסט 1718 שנים בעת מימוש אחריות - היבואן לא מחוייב לספק לאף לקוח כונן חדש. היבואן מחוייב לספק ללקוח כונן מתפקד! מי מבטיח לכם שכונן חדש לא יתקלקל אחרי רבע-שעת עבודה?זו מכאניקה - בלאי מצטבר, תקלות קורות. במידה והמידע היקר שלכם הולך לאיבוד - אתם יכולים להאשים אך ורק את עצמכם על כך שלא טרחתם לגבות אותו.
פורסם 2007 באוגוסט 1718 שנים אם מחזירים לך הארדיסק מחודש, זה אומר שהחנות הביאה לך מקולקל של מישהו אחר ואולי אתה כן תסתדר איתובשביל לטפל בהארדיסק צריך מעבדה שבה מספר החלקיקים באוויר - נמוך. עצם קיום המעבדה הזו מאוד יקר,אני מנחש שיש מאוד מעט כאלה (משתמשים במעבדות כאלה לשיחזור הארדיסקים. יכול להיות אפילו שולחים אותם לחול , ואז אין בכלל מעבדה כזו בישראל)
פורסם 2007 באוגוסט 1718 שנים מחודש ...זה לא משהו כלכלי לחברה ...זה עולה פי 10 כסף\זמן לתקן מוצר מאשר ליצור חדש ....לכן עם כתוב מחודש כנראה זה מוצר כנראה שנפתח וחזר לחנות ..או דומה לכך
פורסם 2007 באוגוסט 1718 שנים בעת מימוש אחריות - היבואן לא מחוייב לספק לאף לקוח כונן חדש. היבואן מחוייב לספק ללקוח כונן מתפקד! מי מבטיח לכם שכונן חדש לא יתקלקל אחרי רבע-שעת עבודה?זו מכאניקה - בלאי מצטבר, תקלות קורות. במידה והמידע היקר שלכם הולך לאיבוד - אתם יכולים להאשים אך ורק את עצמכם על כך שלא טרחתם לגבות אותו.אם אני לא טועה זה רק WD נותנת מחודשים, SAMSUNG מתחייבת לכונן חדש, אישית לי יש כונן מחדש של WD שעובד שנה כבר בלי בעיות מיוחדות.
פורסם 2007 באוגוסט 1718 שנים יש לי 4 כוננים של WD ועד עכשיו הם פועלים ללא בעיות... בכל אופן אני לא הייתי מוכן לקבל מחודש , לא לוקח את הסיכון בדברים כאלה ...ארד-דיסקים נורא רגישים ולך תדע מה הוא כבר כבר
פורסם 2007 באוגוסט 1718 שנים מחבר לייף הם הנציגים הרשמיים:http://www.westerndigital.com/en/buy/distributorslist.asp?r=6&language=en
פורסם 2007 באוגוסט 1718 שנים איפה רשום זאת?ומה בקשר לחנות שענתה לי שלא ניתן לתקן דיסק קשיח, הא הם טועים?
פורסם 2007 באוגוסט 1718 שנים זאת הוראה גורפת של WD להחליף למחודשים ! אז עכשיו אני אבהיר כמה נושאים מבדיקה קצרצרה שערכתי. כל חברה גדולה שעולה לי בראש כרגע [מלבד מקסטור שאני לא יודע את הפוליסה שלהם] נותנת שנה ראשונה אחריות להחלפה לחדש במקום וכל שנה נוספת למחודש או מעודפים. קודם כל, זה לגיטימי. מלבד זה - הארד דיסק מחודש הוא למעשה חדש מבפנים, כל מה שקריטי בו מוחלף. והחברות שאני מדבר עליהן הן: סיגייט: 5 שנים אחריות מקסטור: ? שנים אחריות [לא מצאתי פוליסה] ווסטרן דיגיטל: 3 שנים אחריות היטאצ'י: 3 שנים אחריות. כשהפוליסה זהה אצל כולם למיטב ידיעתי, מהבדיקה הקצרה שעשיתי כעת, וודאות הבדיקה היא 90%, אם תרצו 100% - אברר הלאה.
פורסם 2007 באוגוסט 1718 שנים אין לי מושג מה כולכם מתרגשים.דבר ראשון, לא משנה באיזו חברה-אחרי שנת האחריות הראשונה, המדיניות היא להחליף למחודש/עודפים.הארדיסק מחודש (אצל WD, לא יודע מה עם השאר) זה החלפת מנוע ופלטות.ככה שתכל'ס, אתם מקבלים הארדיסק חדש, שרק ה "כיסוי" והבקר שלו משומש. אישית, יש לי נסיון מעולה עם WD. מאז שאני זוכר את עצמי כל ההארדיסקים בבית שלי הם שלהם, ואפילו קניתי לפני מספר ימים My Book של 320GB, בגלל האמינות המעולה שלהם. (זה, והעובדה שהמארז של המייבוק מקורר היטב ומעוצב ממש יפה)
פורסם 2007 באוגוסט 1818 שנים לייף הם הנציגים הרשמיים: http://www.westerndigital.com/en/buy/distributorslist.asp?r=6&language=en כתבת לינק שכתוב בו טק דטה ואתה אומר שלא?? מה אתה מנסה להוכיח? שמישהו הקריא לך את החלק של האנגלית ומישהו חושב במקומך ואתה יודע לעשות פעולות בסיסיות כמו לשאוף ולנשוף וזהו? הצלחת!
פורסם 2007 באוגוסט 1818 שנים מחבר לייף הם נציגים רישמיים ואים תבדוק היטב את השוק בארץ תגלה שטקדטה ישראל כבר שבועיים לא שייכת לטק דטה העולמית, המפיצה של WD העולמית אלה לרפקhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3424010,00.htmlטקדטה ישראל היא גם הנציגה של AMD בישראל...
פורסם 2007 באוגוסט 1918 שנים טוב אז סי די לוג קונה מטק דטה וספיריטוס קונה מטק דטהתגיד לשני אלה להתחיל לקנות מלייףאגב, אני הלכתי לקבל אחריות מטק דטה...ואם אני לא טועה העסקה שהראת לינק אליה נכשלה בסופו של דבר, אבל זה לא משנה.אם זה דרך רפק או טק דטה זה עדיין טק דטה והם עדיין היבואנים הגדולים בארץ.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.