להתגייס לקרבי - נכון או לא נכון? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

להתגייס לקרבי - נכון או לא נכון?


balash-

Recommended Posts

נמאס לי לעבור על חוקי הפורום ולסטות מהנושא של הדיון של הבחור הנחמד ULTRAWAVEMUSA ששואל אם להתנדב או לא, לכן פתחתי דיון ישיר שעוסק בשאלה שהסעירה אותי לאחר ששמעתי את תשובתו של KILL_B7, לכן אביא כמה ציטוטים על מנת לפתוח את הדיון אך לפני זה אבהיר מספר דברים -

KILL_B7 חושב שמי שרוצה להתגייס לקרבי הוא לאומני לגמרי וקיצוני, הוא מאמין שהמדינה לא דואגת לאזרחיה כלל ולכן לא צריך לרצות להקריב למענה.

אני מנגד בא ואומר שחייבים להקריב למענה אחרת היא לא תתקיים.

הנה ציטוטים :

BALASH- (אני) :

לא יאומן איזה אנשים חיים במדינה שלי.

סולם הערכה נמוך? על מה אתה בכלל מדבר!? קרבי מבחירה = פאנטי?!!??! המילים האלו ועוד הרבה רק מראות שיש לך השקפת עולם מעוותת למדי ואינך מודע לעולם שמסביבך, להרבה מאיתנו יש אזרחות אך ורק למדינה הזאת, לכן צריך לשרת בצבא ולשמור על המדינה הזאת עד שיהיה פה שלום - גם אם זה ייקרה עוד מילניום שכבר כדוה"א ייתפוצץ! למי שיש אזרחות של מדינה אחרת (ארה"ב, ארצות אירופה) אז הוא זה שצריך לשאול את עצמו פעמיים אם להתגייס או לא כי סה"כ יש לו סיכוי גדול לחיות במדינה אחרת ברמה ואיכות חיים גבוהה יותר משל המדינה שלנו. אני חושב שמי שרואה את עצמו כישראלי ומתכוון להמשיך ולחיות במדינה הזאת אז חייב ללכת לשרת ולעשות כל מה שהצבא יישלח אותך אליו! גם אם תצטרך לעשות קפה בקרייה כל היום! לדעתי אם החברה הישראלית לא הייתה מגיעה למצב שלהשתמט ולהוריד פרופיל בכוונה זה "מובן" ואפילו לפעמים "מגניב" אז כל המערכת הצבאית הייתה אחרת, פחות מייאשת. כל חייל וחיילת מתייאשים ומתעצבנים על המערכת הזאת ומנסים כל הזמן להוציא גימלים ומחפשים לקמבן. לדעתי מתוך אידיאולוגיה צריך לבוא לצבא עם כוונה לשרת בקרבי או אם באמת (אבל באמת) יש לך פרופיל נמוך או שאתה מתמצא בתחום מסויים אז שייקחו אותך ליחידות מקצועיות או לשרת "ג'ובניק" וכאלה. אתה ,KILL, בכלל חושב שלא צריך לרצות קרבי כי זה מסוכן!? יש לך יותר סיכוי למות בתאונה על הכביש מאשר שייתפס לך הגב בדרך הבייתה ב12 אחרי שסיימת להשקות תדשא! תפסיק עם הבולשיט הזה של לאבד רגל לאבד יד לאבד אצבע, זה העולם אז אתה תאבד יד ובגלל זה החייל שמאחוריך ניצל והמשפחה שלו לא התפרקה, בקיצור אחי תשנה תתפיסה הזאת תנסה להבין יותר את המדינה ולמה באמת צריך תצבא הזה. לא צריכים לריב על זה כולנו באותה סירה והיא טובעת,ברצינות, אנחנו אלה שצריכים לעזור לה לשוט... אם אין אני לי מי לי!

KILL_B7

ככה לימדו אותך לדבר בבית? לפני שאתה מתחיל לדבר על מיעוטים אחרים כמה שהם רעים קודם תתקן את עצמך.

דבק 60 שניות לא יעזור במקרה שלך.

אתה יכול לדבר עד מחר.כל עוד אין שיוויון בין "חובות" כך אין "אנחנו" פשוט ככה העולם עובד. מי ירצה את הישראלי הממוצע בקנדה?

אין מה לעשות המדינה לא שווה את החיים של אזרחיה(הרגילים לא הפנטים כמוך). המדינה הזו לא שווה את הרגל שאני יכול לאבד או את החיים שלי או את החיים של מישהו לצורך העניין הזה.

בגלל זה גם אני לא הולך לשרת בקרבי בשביל זה למזלי יש פאנטים שיסכימו איך לומר את זה בצורה יפה, שידפקו אותם מכל הכיוונים.

אני פשוט יעמוד בצד ויתבונן על הפאנטים שיתגיסו לקרבי
מי אמר שאני לא רוצה לשרת? אמרתי שאני לא רוצה לשרת בקרבי יש הבדל ענקי בין הדברים.

חוץ מזה מתים אנשים בעולם כל שנייה זה לא משהו חדש.

אמרתי שכל האלו שהולכים לקרבי מבחירה פאנטים וכן זו נכון אלא אם כן יש לך בעיה עם ההגדרה.

אלו ועוד הרבה נכתבו בדיון ששואל האם להתנדב או לא לכן פתחתי דיון על זה. נמשיך מההודעה האחרונה של KILL_B7

כי הם מוכנים להקריב את החיים שלהם בשביל מדינה כזו. שבמילים עדינות לא אכפת לה מהאזרחים שלה.

לא אני לא חושב שהמדינה הייתה קיימת בלי פאנטים כאלו, אבל זה לא קשור למה שאמרתי.

לא אכפת לי שבנאדם כמוך לא מתגייס לקרבי ולא רוצה להתגייס לקרבי אני רק רוצה להבין איך אתה יכול לחשוב שמי שמתגייס לקרבי פאנטי??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 267
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מה אתה רוצה מהאנשים

שיתגייסו (גם אני ) לקרבי,

שיעשו מה שהם רוצים, מה אכפת לך

בלי אנשים שיתגייסו לקרבי לא יהיה לך מדינה,

הם אלה שמסתכנים כל הזמן בשביל שאתה תחייה בשקט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שכתבתי בדיון השני:

אתה כ"כ סגור בבועה שלך שאתה לא יודע מה קורה מסביב.

למדינה לא אכפת מהאזרחים שלה? בשביל מה להלחם?

לצערי, דברים כאלה אתה תבין טוב כשתהיה בשדה קרב עם חברים שלך, כשתגינו על המדינה. מה שדפוק זה שאנשים כמוך לא יגיעו למצב כזה ולא יזכו להבין את זה.

רק כשתבין ותרגיש על עצמך מה זה רעות, תבין למה אנשים מוכנים להקריב את החיים שלהם בשביל מישהו אחר או בשביל מדינה.

אתה פשוט אגואיסט שלא אכפת לו מאף אחד.

אתה מבין בכלל שהפנאטים האלה שאתה מדבר עליהם, החיילים הקרביים, מתים ונפצעים בכל יום כדי שאתה תוכל לישון בלילה בלי פחד? כדי שההורים שלך יחיו? כדי שלא תיפול עלינו פצצה קצת יותר גדולה מקטיושה?

אם kill הזה כ"כ מהלל את המדינות הסקנדינביות, שיעבור לשם.

מעצבן אותי שאני פותח את התחת ממש בימים אלו, נותן את השנים היפות של החיים שלי בשביל הצבא והוא אפילו לא מסוגל לומר תודה וקורא לי פנאט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי תקרא קצת פה :

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=277989.40

בעמוד 4-5 תראה מה אני חושב ...

חבר'ה תשמעו זה לא חדש שיש אנשים שכנראה לא יודעים את גודל ומשמעות האירועים שהביאו לקום המדינה. זה לא חדש שאנשים פשוט לא יודעים באיזה מציאות הם חיים נכון לעכשיו .

קמה המדינה אזהו אנחנו יכולים לטייל בכל העולם וליראות שיש מקומות שטוב יותר בהם מהמדינה שלנו ולבוא חזרה ולהגיד כמה חרא פה . אבל הרבה אנשים שוכחים שאף אחד לא באמת רוצה אותם , את היהודים אצלהם במדינה . וכל פעם מחדש אנחנו אדים לאיזה כתבה בעיתון על אנטישמיות, אבל אנשים מעדיפים לעצום עיניים ולהגיד "אבל זה לא כולם" אבל מנגד קל להגיד "כולם בארץ חרא" זה הרבה יותר קל לעשות . מה שקורה זה שאנשים מתחילים פשוטו כמשמעו לחיות באיזה סרט.

בקיצור מי שרוצה לשנות את החיים שלו להבין בתכלס את מהות מדינת , מה זה ציונות, מה זה לאהוב את המדינה ולבסוף למצוא את הזהות שלך ולהבין מי אתה ומה אתה מעבר לזה שההורים שלך אומרים שאתה ילד טוב . להתחבר לשורשים והזהות היהודית\ישראלית שלך ולהיות בסופו של דבר אזרח הרבה יותר טוב אז כן תתגיס לקרבי . ואם לא תשכח מה אתה רוצה להבין\ללמוד מהשירות אז אין ספק שתלמד.

מצד שני תוכל הרבה מאוד מאוד מאוד חרא . :xyxthumbs:

אם kill הזה כ"כ מהלל את המדינות הסקנדינביות, שיעבור לשם.

מעצבן אותי שאני פותח את התחת ממש בימים אלו, נותן את השנים היפות של החיים שלי בשביל הצבא והוא אפילו לא מסוגל לומר תודה וקורא לי פנאט.

אחי אל תדאג אני מעריך את זה ואפילו מוכן להביא לך חיבוק :smile1:

אל תרגיש שאתה נדפק, אתה מרוויח 3 שנים ולא מבזבז אותם תהיה בטוח בזה. פשוט עכשיו אתה לא מבין את זה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אומר שאם אתה כבר מתגייס אז תתגייס להיות לוחם כי עם כבר לתת 3 שנים אז שיהיו 3 שנים מועילות ולא 3 שנים מבוזבזות אני עכשיו משרת בתור לוחם וואללה למרות כל החרא שאני אוכל אני לא מצטער על זה שבחרתי להיות לוחם בסופו של דבר כשאני חוזר הבייתה אני מרגיש טוב אם עצמי ואני מרגיש שאני עושה משהו ולא סתם שורף 3 שנים וזה בניגוד לרוב החברים שלי שהם ג'ובניקים והם רק מקטרים ומתלוננים על כמה שרע להם תאמין לי שלקרביים רע הרבה יותר מג'ובניקים אבל אתה לא תשמע אותם מקטרים על זה יותר מדי או בוכים על זה. וכן הצבא לא נותן לך יותר מדי אבל תאמין לי שבתור לוחם הצבא נתן לי הרבה הוא בעיקר לימד אותי להעריך את החיים ולהנות מהם ולהעריך את כל הדברים הקטנים שלרוב האנשים נראים כמובן מעליו (כמו מים חמים או חשמל או אפילו ללכת לשירותים מתי שבא לך) ושלא לדבר על החברים שנהיו לי כתוצאה מהצבא הקשר שנהיה לך עם חברים מהצבא הוא הרבה יותר מסתם חברות אתם פשוט נהיים משפחה החברים שלי בצבא מכירים אותי יותר טוב מההורים שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וחלק זה שאתה בארץ

זה לעזור ,

כמו שיש לך זכויות

יש לך גם חובות,

אף אחד לא קושר אותך לכיסא, אתה יוצא לטוס.

אני מכיר את החובות שלי טוב מאוד. אבל, גם את הזכויות שלי.

אתה רוצה לסכן את החיים שלך? be my guest that's your problem not mine.

רק אפילו אל תנסה להטיף לי מוסר של "חובה לשרת בקרבי ולהגן על המדינה !". כשאתה/אתם עושים את זה ,זה נשמע בדיוק כמו החרדים שמטיפים לתורה.

:puke:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישראל היא מדינה קטנה ואין יותר מדי אנשים שמוכנים ללכת מיוזמתם לקרבי -שם הסיכויים להיפגע יותר גבוהים -זה החזית נלחמים וכ'ו..

כדי לפתור את הבעיה הזאת "מגייסים בכוח" כל מי שכשיר לשרת כלוחם עם פרופיל מתאים והוא לא בן יחיד וכו ..

יש מכסה מסויים של אנשים שצריך לגייס כל מחזור גיוס לקרבי , ברגע שמגיעים אליו מגייסים את כל השאר לעורף כג'ובניקים ..

לפי דעתי מי שמתגייס לקרבי צריך להבין שהוא מתגייס קודם כל בשביל עצמו ומשפחתו ורק אחר כך למען המדינה באופן כללי .

לא כל אחד צריך להתגייס לקרבי מי רוצה לתרום את חלקו בעורף שיתרום את חלקו למדינה כחייל ג'ובניק אין עם זה שום בעיה

רק אם הוא מתאים לשרת כלוחם והמכסה עדיין לא התמלא פה יש בעיה ..ואין ממש מה לעשות (אפשר להשתמט כמובן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך זה קורה?

אם אני מתגייס לקרבי(סתם דוגמא היפוטטית) איך זה קשור אלי? אני לא ירוויח מזה דבר אלא רק יסכן ויבזבז. למשפחה שלי? להגן עליה? יש פאנטים אחרים שמוכנים לעשות את זה, לא תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...