שרשור תגובות לביקורת כרטיס קול Razer AC-1 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שרשור תגובות לביקורת כרטיס קול Razer AC-1


anatoli

Recommended Posts

אהלן חברים,

לאחר פרסום הביקורת באתר, אותה תוכלו לקרוא בקישור הבא: http://hwzone.co.il/reviews/razer_ac1

החלטתי לפתוח דיון תגובות לביקורת. פה תוכלו לפרסם דעותיכם על הכרטיס, תגובות לטובה או לרעה על הביקורת עצמה, שאלות, הצעות, בקשות ומענות.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

וה וה ויא וה, צודק :)

P4 2.4C

Asus P4P800-E Deluxe

4x512MB A-Data Viesta DDR500

XFX 6800GT

מבחינת סאונד, מדובר ברמקולים מדגם Omega-Audio Encore 705 עם קרוס משודרג, AKG K1000 והגברה של Denon 1906 במצב EXT IN. (בכדי להימנע מדגימה מחדש).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי גם אני לא לגמרי הבנתי את התוצאות העגומות.

אני מבין שמדובר בכרטיס הקול הראשון שלהם ובדרייבר ראשון. אני גם מבין שמדובר בכרטיסים שאמורים להיות במיטבם עם ויסטא (לא בטוח מבחינת ביצועים, אלא מבחינת תחרות מול קריאטיב) בגלל היעדר ה-EAX במערכת ההפעלה הזו. אני אפילו מבין את זה שיש אפשרות שעד היום המשחקים הותאמו לכרטיסי קריאטיב (במיוחד BF2) כיוון שהם היחידים שהיו בנמצא. אך כזה פיגור מאחורי OB לא ממש מובן לי. אני מקווה שזה ישתפר בעתיד.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיף למי?!

מי שרוצה רק לשמוע מוזיקה, כן. אבל אם מישהו רוצה לחבר מערכת סראונד, וצריך אנאלוגי. או מישהו רוצה לשחק אבל משתמש בחיבור דיגיטלי וצריך DDL או DTS Connect, ואם מישהו רוצה לחבר אל הכרטיס בלי מגבר. בכל המקרים האלה ה-EMU לא מתאים. מעבר לעובדה שהדרייברים שלו מאוד לא יציבים.

גם אני חושב שלתפקיד שלו ה-1212 מדהים במחיר הזה, אבל יש לו מגבלות בכל דבר אחר, וזה מפריע למי שרוצה all-in-one טוב. אומנם בתור all-in-one ה-AC1 לא מושלם, אבל הוא יחסית מקיף הרבה דברים.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אבל מאד מאכזב, בעיקר עניין הביצויעם, אנשים יקנו כרטיסים כאלה בעיקר למחשבי משחקים ולא ירצו ירידה שכזאת בביצועים, הם פשוט לא יקנו אותו ולא משנה איזה לד ירוק מגניב יש בצד, הוא פשוט לא ימכר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא בעיקר עניין הביצועים, זה רק עניין הביצועים :)

כרטיס שמיועד לגיימרים צריך להיות מסוגל להציג ביצועים מתאימים. נכון לעכשיו, הוא לא מצליח, ולכן ציינתי את זה בביקורת בהתאם. אני מאמין שהמחיר של הכרטיס הזה ירד בחודשים הקרובים, ושהם יציגו דרייבר שישפר את הביצועים שלו. הבעיה היא שביקורות בחו"ל עובדות שונה מאוד מהביקורות שאני עושה פה באתר. בחו"ל לא רואים כמעט מדידות FPS במשחקים. כל מה שרואים זה שהכותב אומר "נהנתי מאוד לשחק עם הכרטיס - בלה בלה בלה בלה בלה - אממממ שקר כלשהו" וכו'. זה עצוב מאוד, אבל זה המצב. לצערי נראה שהמצב דומה גם בכרטיסים אחרים. יש לי כרגע עוד כרטיס ברמת מחיר דומה בבדיקה, וגם הוא מציג ביצועים דומים יחסית.

מבחינת הסאונד, הוא אומנם לא יכול לשמש בתור מקור למערכת מטורפת, אבל לדעתי הוא יכול בהחלט להיות מצוין לכל מערכת טובה. מעבר לזה, כשמחברים אותו למערכות של מחשב (סטאליטים) או מערכות לא רציניות במיוחד דווקא הצליל שלו עם האופי הספציפי הזה ישפר מאוד את הסאונד.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...