עבור לתוכן

AMD מדגימים מעבד ברצלונה ב-3GHz!

Featured Replies

פורסם

אמיול מערכת הפעלה ומשחקים הכל רץ יפה מאוד על מעבד חד ליבה SEMPRON 2800 שהיה לי מצוין ללא פגיעת ביצועים, זה טיפשי שאנשים חושבים שצריך מרובע\כפול בשביל החרא הזה.

  • תגובות 121
  • צפיות 12.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני באמת לא מבין תיתלהבות מהמעבדים החדשים

הרוב המוחץ של המשתמשים כולל גימרים לא ירגיש אבדל בזמן הקרוב בין

6600 כפול ליבה ובין Q6600 ואפילו בין Q6600 למעבדים חלשים בהרבה מי 6600 רגיל

יש דברים אחרים שקובעים הרבה יותר כמו כרטיסי מסך וזכרונות לדוגמה

אני כניראה יזמין Q6600 בספטמבר ולא שאני בדיוק צריך מעבד כזה

העניין שאני לא רוצה לשנות כלום במחשב 3 שנים אז אני יקנה 4 גיגה זכרון Q6600 וכרטיס חזק

ושאר ירקות

אם היה לי מחשב משלי(יתאבד בחום של הקייץ) אז אולי הייתי מחכה לAMD

אבל תאמת הייתי מעדיף לחכות לכרטיסי מסך ולא למעבדים

גם ככה לרוב המשחקים מספיק 3800 וקשה לי להאמין שיצאו משחקים שלא ירוצו סביר על 3800 בשנתיים הקרובות לפחות

כרטיסי מסך זה עניין אחר אבל בתקופה שהמון משחקים זה פורטים מה360

קשה לי להאמין שיצא משחק שידרוש יותר מי 8800-640 או HD2900 בשלוש שנים הקרובות

על ה6600GT הרצתי הרבה משחקים סביר עד שהמחשב יתפגר -ככה שאני אופטימי בנוגע לכרטיסים החזקים שכרגע בשוק

פורסם

מעניין מה היית אומר אם היו שם 3 8800ULTRA מחוברים יחד?

תביט על המאוורר של המעבד עצמו, הוא נראה בדיוק כמו מאוורר של K8 היום. המאוורר של הפרניין בהדגמה של CRYSIS נראה מפלצתי.

יש Q SLI= שזאת אומרת 4 כרטיסים כבר היום אפילו לא, כבר לפני שנה ומעלה יש את זה.

פורסם

קרירין, זה לא מדוייק... ביצועי המעבד חשובים ואף משמעותיים. אם אני מרגיש (כבר עכשיו) הבדל רציני בין E6600 Stock ל-E6600 OC 3.2ghz (ואפשר עוד) אז כנראה שזה אומר משהו. אתה לא יכול לקבוע שהרוב "המוחץ" (ועוד של גיימרים) לא ירגישו הבדל, כמוך למשל... :smile1:

עריכה- נו טוב, מבחינת ה-athlon שלך כל מעבד חדש זה שיא הטכנולוגיה, אני יכול להבין למה אתה לא מדבר לעניין :)

SSLSNOB, אני לא בטוח למה אתה מתכוון כשאתה אומר "באמת" אבל מבחינת windows ואיך שהוא מראה את הדברים, אין שום בעייה לשנות affinity (שתוכנה X תרוץ רק על מעבד Y)

פורסם

בו נגיד ככה

תן לי שמות של משחקים שהרגשתה בהם הבדל רק משינוי OC או שינוי מעבד?

כי לי כרגע לא ידועה על אף משחק שצריך יותר מי אטלון 4400 לפעול בהגדרות הגבוהות ביותר מבחינת מעבד

אפילו משחקים מאוד כבדים כמו DIRT וLP לא אמורים לדרוש מעבד מפלצתי

והצוור בקבוק בדרך כלל קשור לזכרון ולכרטיס מסך

פורסם

יש אמת בדבריו, הטכנולוגייה מקדימה את התוכנה בהרבה, תזכרו שעוד אין אפילו משחק אחד שהוא קודד כמו שצריך ב64 ביט, אין ניצול של זה, אין ניצול של כפולי ליבה בשום משחק(להוציא SC אבל הוא לא ממש נחשב), אני מאמין שX2 4200 יהיה מספיק לשנתיים הבאות.

פורסם

ב-DIRT יש הבדל גדול במירוצים עם מכוניות מתחרות.

OBLIVION הרים לי את ה-FPS בתוך ערים בעיקר (אנשים\מבנים)

Cell Factor אין טעם לפרט בכלל...

סתם עבודה כללית וזמן עלייה של VISTA. (כמובן שמשחקים על ויסטה זזים טוב יותר, עם כל המשאבים שהיא שואבת לך)

עשיתי עוד השוואות אבל אני כבר לא זוכר כלום. אין לי עצבים לשחק עם ההגדרות בביוס כל פעם רק בשביל להוכיח את טענתי.

אני רק יכול לומר שהמעבד כן מהווה צוור בקבוק במקרים מסויימים, גם אם יש לך אחד "מפלצתי".

מתי שמים לב לזה בעיקר ? כשיש לך כרטיס מסך מהחזקים יותר. כמובן שעם כרטיס פשוט הוא זה שיהווה צוור בקבוק, ולא המעבד.

הרי לעולם לא תפטר מצוור בקבוק - תמיד יהיה רכיב שלא עומד בקצב. במקרה הספציפי שלי המעבד לפני OC הוא רכיב כזה מבחינתי.

עריכה: phenomFX, שים לב שאני מדבר על מהירויות שעון ולא על ניצול ריבוי ליבות. אבל גם זה יגיע בהקדם.

פורסם

FPS מעל 60 פרימים לא נותן כלום גם ככה אין מסך מינסטרים שיכול להציג יותר מי 60 פרימים לשניה

ככה שגם במיקרה והפרימים עלו השאלה אם זה מורגש בכלל מחוץ לבנצים ?

כי קשה לי להאמין שאובוויליון או DIRT ירוצו לך פחות מי 60 בגלל המעבד

פורסם

DIRT אכן יורד מה-60 כשכל ההגדרות בשמיים, או יותר נכון - מתקשה להגיע ל-60.

Oblivion היה יורד מ-60 רק בסצנות מסויימות כמו שאמרתי, אבל שוב כאשר כל ההגדרות בשמיים עם 1600x1200.

עכשיו, לגבי הגבלות של 60 - במקרה שלי זה לא תופס - אני עם CRT ;D

אם הייתי מוגבל ל-60 (כמו רובכם פה) החיים היו הרבה יותר פשוטים ועם זאת מאכזבים.

ואם תבוא ותגיד לי שבני אדם לא רואים יותר מ-60 אני יתן לך סטירה :D (ויאמר לך להעביר אותה הלאה לכל אנשי הקונסולה עם 30FPS)

פורסם

במשחקים, ככל שעולים ברזולוציה,הגדרות ופילטרים כך קטנה השפעת המעבד על הFPS. אבל, כן יש הבדלים מהותיים בין סדרות לא מתחרות כגון P4 VS C2D שהן נחשבות "דורות" של מעבדים.

פורסם

במשחקים, ככל שעולים ברזולוציה,הגדרות ופילטרים כך קטנה השפעת המעבד על הFPS. ...

רק כדי שלא יהיו אי הבנות, אם יש לך כרטיס מסך שאוכל את ההגדרות האילו בלי מלח (ולא חסרים כאילו) - השפעת המעבד לא "תקטן"

אתה מדבר על סיטואציה מסויימת בה הכרטיס מסך הוא הבעייה, וגם אז המשפט הזה לא מדוייק, כי FPS רציף זה לא הכל.

בכל אופן אנחנו סוטים מהנושא...

פורסם

גם הCRT מוגבל ל60

המספרים האחרים מסמנים משהו אחר ולא פרימים לשניה

וקונסולות לא מוגבלות ל30 אלה זה תלוי במשחק ובחומרה כמו במחשב

פורסם

מאיפה הבאת את זה שמסכים מוגבלים ל60 FPS?

פורסם

CRT מוגבל לקצב הרענון שבחרת. אני עובד על 85hrz (מטעמי הגבלה ספציפית לדגם זה ברזולוצית העבודה שלי) משמע אני רואה 85 תמונות בשנייה.

יש מסכים שנותנים גם מעבר לזה ברזולוציות גבוהות. שורה תחתונה - CRT לא מוגבל ל-60 - זאת עובדה

מה שכן, מסכי ה-LCD אכן מוגבלים ל-60, אפילו אם תבחרו קצב רענון של 75hrz במקום 60hrz. (זה מה יש, OMRIJ)

פורסם

אני התכוונתי לזה

גם הCRT מוגבל ל60

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים