הפלישה מסודן - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפלישה מסודן


avidan28

Recommended Posts

שלום

כולנו שמענו על הפליטים הסודנים אשר הציפו את הארץ לאחרונה.אני משתף את הפורום בדעה אישית אשר לדעתי היא מאד רדיקלית כי ככה אני חושב .

"הם לא שייכים לעם שלנו.הם באו לפה כדי לנצל את טוב ליבנו.אני לא רוצה אותם פה ולא רואה בהם חלק מהעם היהודי.יותר מזה הם באו ממדינת אויב ולכן אסור

לעזור להם.המנטליות שלהם התפיסת עולם שלהם עושים אותם שונים ולכן הם לא מתאימים לנו.אני חושב שצריך לגרש אותם ולא לעזור להם.בעיות שלהם הן אך ורק

שלהם ולא שלנו.ראיתי את הסיוע שהם מקבלים וזה פשוט העלה את חמתי בטירוף.למה לצדלניקים לא עזרו ככה?? למה למפוני גוש קטיף לא עזרו ככה ??

למה רק לפלישה הזו מסייעים ??? .ידוע שהם משלמים 100 דולר במעבר הגבול כדי להכנס לארץ.אז למה הם משחקים אותה מסכנים?

איפה משטרת ההגירה ולמה לא מעיפים אותם מיידית חזרה למצרים או למדינת המקור שלהם?

מדוע אנו כאלה רחמנים לפולשים האלה אבל כלפי עניי ארצנו אנו אדישים.האם כל זה נעשה על מנת לקבל דעה עולמית חיובית כלומר להראות שאנו מדינה הומנית?

ולא רק כובשת?

מנהל הפורום אני מקווה שלא עברתי על החוקים - תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 202
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חלק מ"לקחי השואה" אמור להיות גם שלא ניתן את ידנו לטבח המוני שוב. זה לא רק לקחת פיצויים וללמוד על מה שהיה, אלא גם ליישם בשטח ולהראות- עברנו את השואה, יש לנו מוסר גבוה יותר. נשבענו שדבר כזה לא יקרה- אז נהיה כמו הבריטים שהחזירו את המעפילים למחנות הריכוז?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. הם לא פליטים. הם ברחו מסודן למצרים, לא הצליחו למצוא עבודה במדינתם החדשה והחליטו להמשיך לנדוד לישראל. מדובר במהגרים לא חוקיים לכל דבר.

ב. יש גבול כמה מהגרים נוכל לקלוט. איפה הם יעבדו? איפה הם יגרו? איפה הילדים שלהם ילמדו? מדובר בשאלות מאד קשות וקריטיות. כי אחרי שהם ירדו מהכותרות והמדינה תשכח מהם, אותם מהגרים לא יצליחו להשתלב בארץ וידרדרו לפשע.

אני אומר לסגור את השערים. אם ינסו להיכנס בכוח אני מאמין שמספר כדורים באויר יפתרו את הבעיה והם יחזרו למצרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם לא ממש מחבב את הנהירה הזו ושמעתי על הרבה דברים תמוהים כמו תלונות על המלונות ושהם כבר התחילו בהפגנות כנגד הממשלה (משתלבים יפה לא ?) וכו'.

אני לא חושב שאנחנו צריכים לשכן אותם במלונות פאר או לשכן אותם בבתים עם סל קליטה ולמצוא להם עבודה מצד שני גם לא לגרש אותם בבוז, אני חושב שאנחנו צריכים לעשות את המינימום הדרוש והוא להקים מחנה אוהלים גיידמק סטייל רק בלי כל האטרקציות (אני מאמין גם שבקשות לסיוע מהעולם יענו בחיוב) ובבוא הזמן לסמן להם את הדרך חזרה. בשום אופן אין לאשר להם להשתכן בארץ לעד... זה מתכון למלא בעיות וים כסף שילך לעזאזל.

אבל היות ואני לא בקיע בתחום וכבר שמעתי על מקרים שבהם באו אנשים שלא נמצאים בחבל דרפור איכן שלפי הידיעות מתבצע רצח עם ושאם ניתן לחלקם אשרות להכנס אז יבואו עוד מלא אחריהם מין הראוי שתקום וודעה מסודרת שתבדוק את הנושא לעומק תוך זמן קצר ותחליט מה לעשות בנידון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקחי השואה או לא

זו לא הבעיה שלנו.יש לנו ממשלה עם ראש חלש שלא יודע למצוא פיתרון.צריך להציב עובדה שאין כניסה לארץ.לא ברור לי מדוע תנועות חברתיות ממהרות כל כך לקבל

את אותם "מסתננים" בזרועות פתוחות ועוד מפגינות למענם בזמן שהם אינם קשורים לכאן כלל וכלל.לא לשכוח את בעיית האבטלה הקשה פה והם עצמם יהוו תחרות

ונטל (הם כבר נטל כבד על כמה עיריות !!!!!!!!!!!!!!!!) .לכן לדעתי צריך לאסוף אותם ולהחזיר אותם אחר כבוד לגבול ללא פשרה.ראו איך קשה לעולי אתיופיה

להשתלב אבל להם יש זיקה יהודית (לפחות לחלק גדול מהם).מה יש לאותם פליטים.רובם מוסלמים והם יהוו חיזוק ערבי בסופו של דבר.אסור לוותר כי אז בעוד שנה

אנחנו ניהיה בבעיה גדולה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3 מליון פליטים סודנים יושבים במצרים - היה סמוך ובטוח שה200 הנ"ל לא חוזרים לשום טבח

מצד שני, תאר לך מה אם אותם 3 מליון ישמעו על זרועותיה הפתוחות של מדינת . אז יהיה פה שמח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כן, תיבחן אפשרות לסייע לחלק קטן מהפליטים מדרפור הנמצאים בישראל, רק לאחר שתובטח בלימה מלאה של ההסתננות. ראש הממשלה הנחה את משרד החוץ לפעול לגיבוש תוכניות סיוע לפליטי דרפור במחנות הפליטים באפריקה, שבהם הם נמצאים, ולהביאה לאישור הממשלה. בנוסף, הנחה ראש הממשלה את משרד החוץ להכין מערך הסברה, כדי להציג את הסיוע ההומניטרי שתעניק לפליטי דרפור ואת היבטיה השונים של תופעת ההסתננות.

ראשי מערכת הביטחון הונחו להציג בפניו בתוך 30 יום תוכנית להקמת מכשול בגבול עם מצרים, בהתאם להחלטות ממשלה קודמות שהתקבלו בנושא

לדעתי זה רק עניין של זמן עד שמצריים יגרשו אותם חזרה לסודן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשנות השלושים גרמניה החליטה לגרש כמה עשרות יהודים משטחה ושלחה אותם לפולין.

ממשלת פולין החליטה לא לקבל אותם, והאלפים האלו נתקעו בגבול בין שתי המדינות, חיילים משני הצדדים.

המונים מתו מהקור שם.

אתה רוצה להיות פולין?

אני לא אומר לקלוט אותם, אבל יש דרך לעבוד עם פליטים.

הוקמה ועדת שרים חביבי, ויש עבודה עם האו"ם - אבל שזה לא יבלבל אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבא נשווה בין הקבוצות:

יהודים שגורשו מגרמניה היו רופאים, מהנדסים, בנקאים, רואי חשבון, עורכי דין, מדענים, בעלי מלאכה וכדומה, שהיו יכולים לתרום לכלכלת פולין, אבל לא קיבלו אישור להיכנס מסיבות אנטישמיות.

הסודנים מגיעים ללא השכלה והכשרה מקצועית. הם לא יצליחו להשתלב במדינה מפותחת (העדה האיתיופית הוכחה לכך) וידרדרו לפשע. מחנות פליטים בשטח המדינה לא יפתרו שום בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יודעים מה הכי מפגר?

שאף אחד לא בודק אותם, לכו תדעו! אולי הם נשאים של מחלות מסוכנות? אולי הם באו להדביק באיידס? הם באים ממדינת אויב, אסור לנו לשכוח את זה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יודעים מה הכי מפגר?

שאף אחד לא בודק אותם, לכו תדעו! אולי הם נשאים של מחלות מסוכנות? אולי הם באו להדביק באיידס? הם באים ממדינת אויב, אסור לנו לשכוח את זה!

כן,

נכון!

הם באו כל הדרך מסודן עד לפה בשביל להדביק יהודים באיידס.

דמיון מפותח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...