עבור לתוכן

כמה שאלות על אחריות בינלאומית

Featured Replies

פורסם

אני שוקל לקנות מחשב בארה"ב ולהביא אותו לארץ.

יש לי כמה שאלות שנוגעות לאחריות הבינלאומית:

1. איך מקבלים את האחריות הזו? מיד עם קניית המותג או שצריך לבדוק שאכן האחריות היא בינ"ל?

2. הרחבת אחריות בחו"ל תופסת גם בארץ?

3.במקרה הצורך - איך ממשים את האחריות? איפה בד"כ ממוקמות המעבדות וכמה מהן יש בערך, בארץ כמובן?

4. האחריות למחשבי Lenovo ניתנת במעבדות IBM, נכון? אם כן, עד מתי זה יהיה ככה?

5.האם אתם יודעים אם לטושיבה יש אחריות בינ"ל שתופסת בארץ?

6. ראיתי שיש כל מיני סוגי אחריות, מה ההבדלים?

פורסם

אני יכול לומר לך רק לגבי המחשבים של לנובו (THINKPAD ואחרים).

1) האחריות היא תמיד בינלאומית (לפחות לגבי THINKPAD, אך אני מניח שלא רק).

2) הרחבת אחריות בינלאומית תופסת בארץ, אם כי יש סוגי שירותים שלא - למשל שרות בבית הלקוח ונדמה לי שגם THINKPAD PROTECTION (אחריות על נזקי משתמש).

3) האחריות ממומשת לפי המספר הסידורי של המחשב. לא צריך קבלה ולא שום דבר אחר.

4) האחריות תינתן ע"י IBM לפחות עד שיהיה ללנובו אתר משלהם בארץ. לא נראה לי שזה יקרה בקרוב. יש מעבדת שרות בגבעת-שמואל, לא ידוע לי על אחרות. לא משנה ממי קנית את המחשב, האחריות שלך היא ישירות מול IBM.

פורסם
  • מחבר

תודה.

מישהו יודע אולי משהו בקשר לחברות אחרות ?

ועוד משהו אם כבר פתחתי ת'רד,

הורדת המחירים של ה 22.7 אמורה להשפיעה גם על מחירי הניידים?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים