מקרה שקרה לי ב KSP - תגיבו ותפיצו - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקרה שקרה לי ב KSP - תגיבו ותפיצו


dvido

Recommended Posts

קראתי את פסק הדין. חברים, אני לא בא להוציא דיבה על החנות או לדפוק אותם סתם כי בא לי. פשוט נמאס לי מהחוצפה ומהיחס - לא יתכן שמנהל סניף יטרוק לי את הטלפון בפרצוף לאחר שהמוכר שלו עצמו עשה טעות. אני מניח שאם היה קורא משהו למחשב שלי בגלל שהאל פסק לא מתאים, לא הייתי רואה אגורה של פיצוי. המינימום שהם צריכים לעשות זה להתנצל ולשלוח לי שליח הביתה שיחליף את האל-פסק.

לכל מי שהמליץ לי להתקשר אליהם - עשיתי זאת מס' פעמים וכמו שאמרתי זה לא הוביל לכלום - הם הבטיחו לחזור אליי ולא חזרו. כדי לנסוע לשם אני צריך לבזבז יום עבודה ועוד לריב איתם שם במקום ולהוכיח להם שאני צודק - למה אני צריך לעשות את זה? איפה השירות הבסיסי שאני אמור לקבל בתמורה לכסף שלי?

אתה צודק, אבל עדיף לך להגיע לסניף עם החלקים ולסדר עניין במקום.

הם בדרך כלל פתוחים עד 19:00 ולכן זה לא בהכרך בזבוז יום עבודה שלם.

הם לא התחייבו לשירות "באתר הלקוח", ולכן אף אחד לא יגיע אליך.

אפילו גובים עבור שירות כזה יותר כסף, קל וחומר שמדובר ב- KSP.

אם אתה חושב שקיבלת שירות גרוע תציין את זה בפניהם,

אבל תתרכז בהשגת המטרה המקורית, לקבל חלק תחליפי מתאים.

מניסיוני האישי איתם (המחשב במפרט נקנה בסניף חיפה), הם יחליפו לך את החלק פשוט תגיע לסניף עם כל ההוכחות ואל תעזוב עד שהעניין מסודר.

להבא אם אתה גם רוצה שירות טוב יש מספיק חנויות מומלצות בפורומים,

שלם יותר קבל יותר.

בהצלחה. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בדיוק בגלל מה שתארת פה אני כבר ארבע שנים, שלושה מחשבים, ואין סוף פריטי ציוד היקפי קונה רק מלוג'יק. מלאי ומחירים סבירים, אבל עמידה מלאה בהתחייבויות כלפי הלקוח ושירות ללא רבב. בסתבר שבארץ עדיין צריך לשלם טיפה יותר בשביל לקבל את מה שמגיע לך, אבל אם זה המצב, אני מעדיף לשלם 100-200 שקל יותר על מחשב ולחזור הביתה בראש שקט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפעם היחידה שקניתי מלוג'יק זה היה לפני חודשיים את הלוח GA-K8NE לסוקט 754 להחליף את מה שהיה לי, דווקא התייחסו אליה יפה הרוסיה נראתה טוב והתייחסה אליי טוב.

ישנה חנות שאני מאוד משבח אבל מאוד וזוהי היא WELLCOM, קניתי מהם 4 מחשבי AMD(אחד שלי לסוקט 754 באפריל 2006, לחבר שלי ביוני 2006 ואז כמה חלקים עוד פעם והמחשב הנוכחי שלי ביוני 2007), ואף פעם לא רימו אותי ואף פעם לא חזרתי להחליף חלק פגום כי לא היה, והתייחסו אליי ממש מצוין אפילו הייתי בהלם שיש עוד אנשים טובים פה שאומנם רוצים את הכסף אבל גם שתצא בתחושה שתרצה עוד לחזור לחנות ולהמליץ על החברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אתה יכול להמליץ על החנות שלהם, אם עדיין לא ניסית לממש את האחריות. קודם תממש את האחריות, ואחר כך תגיד אם השירות שלהם באמת שלם.

כנראה שכחתי להזכיר, אז כן ביולי 2006 נאלצתי לעזוב את הבית ולנסוע לדודים שלי בת"א לתקן להם משהו, וקניתי מארז באותו יום וביקשתי מחבר שלי שאגב די מבין במחשבים לחבר את הכל למארז החדש כי לי אין זמן, והוא היה צריך לסייע לי לעזור פרויקט אז הוא שכח לחבר את הברגים המוזהבים כדי שלא יהיה קצר, וקיצר לי את הלוח, עכשיו בעיניי החנות זאתי אשמתי ודי בצדק.

הלכתי אל המוכר אמרתי שהתקצר הלוח עקב הפסקת חשמל, ובלי שום שאלות תוך יומיים קיבלתי לוח חדש ללא שום חיוב, צעקות, דרישות, אז ככה שאין מה להגיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחשבו על זה שיש המון בני אדם שהמחיר הוא האטרקציה הגדולה לקנות מחשב, מחשב זול ו"חזק" ב1800 הישראלי המצוי חושב שהוא דפק תמוכר, מה שבKSP קורה חזק ובדיוק הפוך, אבל מה לגבי כל אותם אנשים שקונים מחשב זול יקר רגיל ומגלים שברגע שיש תקלה, המוכרים בוחרים להתנער מהם ולהמציא תירוצים שהלקוח תמיד אשם והמוכר תמיד צודק, מין לוגיקה הפוכה כזאתי שלא קיימת בגרוש???

צריך לתבוע צדק, תחשבו אם הייתם קונים מחשב ב10K מרוב כספיכם והיו בו תקלות קשות והיה נהרס תוך שבוע, והיו מתנהרים ממכם כמו זבל אומרים נחזור נחזור, הבעיה היא אצלך לא אצלנו אל תטריד אותנו, אני בטוח שבמקרה כזה הייתם לוקחים את החוק לידיים.

אם מקרה קורה לי אני "שורף המועדון"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון: במקביל למכתב שפרסמתי כאן, שלחתי גם מכתב תלונה להנהלת KSP. קיבלתי טלפון ממנהל החנות שאמר שאני יכול להגיע לחנות ולקבל את כספי חזרה. הגעתי לחנות, שם נתקלתי ביחס מאוד לא נעים של המוכר שאיתו דיברתי - בהתחלה הוא בכלל סרב לקחת חזרה את האל-פסק כי הוא ללא אריזה מקורית (כמובן שלא שמרתי את האריזה כי חשבתי שהכל עובד כמו שצריך). אחר כך הוא הועיל בטובו לתת לי זיכוי על המוצר. כשאמרתי שאיני רוצה זיכוי אלא החזר כספי, הוא סרב לתת לי אותו. בשלב הזה נמאס לי, אז לקחתי את האל-פסק והלכתי משם. כתבתי עוד מכתב להנהלת KSP בו הודעתי להם כי אני מתכוון לתבוע אותם בבית משפט. לא עברה חצי שעה (!) וקיבלתי טלפון ממנהל הסניף שהתנצל מאוד על הכל וביקש ממני להגיע אליו אישית ולקבל את כספי חזרה, מה שעשיתי היום.

לסיכום: אחרי הרבה עצבים וזמן מבוזבז קיבלתי את המגיע לי. אמנם קיבלתי חזרה את כל הכסף אך היחס וחווית הקנייה היו כל כך גרועים שאין סיכוי שאני אחזור שוב לקנות שם משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון: במקביל למכתב שפרסמתי כאן, שלחתי גם מכתב תלונה להנהלת KSP. קיבלתי טלפון ממנהל החנות שאמר שאני יכול להגיע לחנות ולקבל את כספי חזרה. הגעתי לחנות, שם נתקלתי ביחס מאוד לא נעים של המוכר שאיתו דיברתי - בהתחלה הוא בכלל סרב לקחת חזרה את האל-פסק כי הוא ללא אריזה מקורית (כמובן שלא שמרתי את האריזה כי חשבתי שהכל עובד כמו שצריך). אחר כך הוא הועיל בטובו לתת לי זיכוי על המוצר. כשאמרתי שאיני רוצה זיכוי אלא החזר כספי, הוא סרב לתת לי אותו. בשלב הזה נמאס לי, אז לקחתי את האל-פסק והלכתי משם. כתבתי עוד מכתב להנהלת KSP בו הודעתי להם כי אני מתכוון לתבוע אותם בבית משפט. לא עברה חצי שעה (!) וקיבלתי טלפון ממנהל הסניף שהתנצל מאוד על הכל וביקש ממני להגיע אליו אישית ולקבל את כספי חזרה, מה שעשיתי היום.

לסיכום: אחרי הרבה עצבים וזמן מבוזבז קיבלתי את המגיע לי. אמנם קיבלתי חזרה את כל הכסף אך היחס וחווית הקנייה היו כל כך גרועים שאין סיכוי שאני אחזור שוב לקנות שם משהו.

לפחות זה נגמר, ולא תצטרך לבלות בבתי משפט ולשלם לעורכי דין. :yelclap:

תוריד כוסית וויסקי ותנשום חופשי. :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון: במקביל למכתב שפרסמתי כאן, שלחתי גם מכתב תלונה להנהלת KSP. קיבלתי טלפון ממנהל החנות שאמר שאני יכול להגיע לחנות ולקבל את כספי חזרה. הגעתי לחנות, שם נתקלתי ביחס מאוד לא נעים של המוכר שאיתו דיברתי - בהתחלה הוא בכלל סרב לקחת חזרה את האל-פסק כי הוא ללא אריזה מקורית (כמובן שלא שמרתי את האריזה כי חשבתי שהכל עובד כמו שצריך). אחר כך הוא הועיל בטובו לתת לי זיכוי על המוצר. כשאמרתי שאיני רוצה זיכוי אלא החזר כספי, הוא סרב לתת לי אותו. בשלב הזה נמאס לי, אז לקחתי את האל-פסק והלכתי משם. כתבתי עוד מכתב להנהלת KSP בו הודעתי להם כי אני מתכוון לתבוע אותם בבית משפט. לא עברה חצי שעה (!) וקיבלתי טלפון ממנהל הסניף שהתנצל מאוד על הכל וביקש ממני להגיע אליו אישית ולקבל את כספי חזרה, מה שעשיתי היום.

לסיכום: אחרי הרבה עצבים וזמן מבוזבז קיבלתי את המגיע לי. אמנם קיבלתי חזרה את כל הכסף אך היחס וחווית הקנייה היו כל כך גרועים שאין סיכוי שאני אחזור שוב לקנות שם משהו.

אהממ כן אני רואה שאם אתה אפילו סתם מאיים לתבוע אותם פתאום הם מביאים לך הכל, חבל שבאמת אין הרבה אנשים חזקים באופי שיכולים ללכת עם זה עד הסוף, טוב נו זה KSP שווים לתחת ואיפה UNDERTAKER אני רוצה יחד איתו ללמד אותם את מנגינת המתים!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק בגלל מה שתארת פה אני כבר ארבע שנים, שלושה מחשבים, ואין סוף פריטי ציוד היקפי קונה רק מלוג'יק. מלאי ומחירים סבירים, אבל עמידה מלאה בהתחייבויות כלפי הלקוח ושירות ללא רבב. בסתבר שבארץ עדיין צריך לשלם טיפה יותר בשביל לקבל את מה שמגיע לך, אבל אם זה המצב, אני מעדיף לשלם 100-200 שקל יותר על מחשב ולחזור הביתה בראש שקט.

גם אני קונה משם. כשקניתי את המחשב הנוכחי הייתה לי בעיה ב HDD וכשבאתי לשם כדי להחליף הם בכלל לא שאלו שאלות והחליפו לי אותו.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני קונה משם. כשקניתי את המחשב הנוכחי הייתה לי בעיה ב HDD וכשבאתי לשם כדי להחליף הם בכלל לא שאלו שאלות והחליפו לי אותו.

זה לא בהכרח הכלל,

מכיוון שאני קיבלתי גם יחס טוב וגם טיפול מהיר במחשב שקניתי ב- KSP חיפה (ראה מפרט).

היתה בעיה בלוח אם ובזיכרון והמחשב נכנס ויצא תוך יום (פעמיים) מהמעבדה החלקים הוחלפו והכל בסדר.

כנראה שצריך ליפול עליהם חזק מההתחלה (UNDERTAKER :bash:), לעומת חנויות אחרות שפשוט נותנות שירות טוב לכל לקוח ככלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קונה משם רק דברים קטנים לא דברים בסכומים גדולים דברים שהסבירות שיש איתם בעיה קטנה.

אין לי איתם ניסיון רע או טוב אני יודע שאני בא לשם אני משלם במזומן אני מקבל מה שאני משלם מאורירים פעם קניתי ואני די מאוכזב ממה שקרה שם הביאו לי תכרטיס ככה ערום ביקשתי שקית אנטי סטטית המוכר אמר שאין לו זה איכזב אותי.

קראתי פה מניסיון של אחרים אז אני מעדיף לשלם קצת יותר אבל ראש שקט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP זה מקום שאפשר לקנות בו צורב, HD או כל דבר מתכלה אחר...

HD לא עובד אין מה להתעקש, באים לוקחים חדש כי זאת האחריות שהיצרן נותן, צורבים ושטויות לא ממש מעניין לממש אחריות כאשר צורב מעולה כיום עולה 150 שקל ואחריות על 150 שקל זה סתם כאב ראש.

מעבד, לוחות אם וכל דבר שיכול להתקלקל ברמה שלאתר את התקלה יהיה קשה, ולהפיל אותה על כל שטויות אחרת קל להחריד לא להתקרב אליהם.

הכרטיס נתקע במשחקים? הICQ אשם, יש לך ריסטים וקבלים נפוחים בלוח, הKazza אשמה, וכו' וכו' וכו'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...