מקרה שקרה לי ב KSP - תגיבו ותפיצו - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מקרה שקרה לי ב KSP - תגיבו ותפיצו


dvido

Recommended Posts

  • תגובות 45
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מעט מאוד האנשים שיוצאים עם פרצוף שמח אחרי חוויה של מזוויעה עם KSP או IVORY, אני מתפלא למה עוד לא עשו R.I.P להם כלומר, חרם צרכנים. זה לא ייתכן שבגלל 2 אנשים שלא נדפקו 100 הבאים שיקנו ועוד חצי מתוכם לא מבינים בשיט במחשבים, יידפקו חזק.

רבותיי, אנחנו מדברים על הכסף שבעבורו אנו עומלים קשה וקשה מאוד, ומחשב זה דבר שאי אפשר בלעדו ולנו כצרכנים יחדיו יש כוח ששום דבר לא יכול להתגבר עליו, למה שלא נתחיל להשפיע????

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצלחת להוציא מהם באמת סוכם כסף מסויים?

כמובן אני לא אפרט את השמות אבל בכולם הגענו לפשרה על סכומים מכובדים בהחלט(זה כי הסוד זה לדרוש סכום מוגזם בפעם הראשונה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://halemo.net/edoar/0092/0005.html

60000 ש"ח !!!!!!!!!!!!!!!! :o

קראתי את הפסק דין בלינק , והבחור אכן הגזים לכן יצא מחויב בסכום גבוה . כדאי לעיין בפסק הדין .

הודעות תמימות כמו של הבחור שפתח את התראד , אין להם עילה לתביעה .

בלבד שיהיה דובר אמת . ולא יאיים על חנויות , וידרוש פיצויים כספיים על עגמת נפש בגלל הרדיסק/whatever מסכן כמו שהבחור הזה עשה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל זה צריך להתאחד ביחד, לכל אותם אנשים שנעשו להם העוול הזה ולהגיש עתירה נגד KSP, אפילו אם הם לא יזוכו במשפט הפרסום יעשה את שלו, לעיתונות יש כוח מאוד חזק יותר מתוצאות המשפט עצמם, אי אפשר לתת להם להמשיך לרמות אנשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בספק שזה יעזור בכלל... תמיד יהיו האנשים שלא מסתובבים באינטרנט רואים מחירים זולים וישר קופצים.

ככה זו תרבות הישראלי המצוי ולכן זה ממש לא מה שהולך לשבור אותם כי מה שישראלים מחפשים זה זול, אף פעם לא בודקים את נושא השירות שלדעתי הוא מעל הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי כמה חלקים ב KSP תל אביב.

אחד העובדים שם לקוח שלי בחנות ולכן אולי אני "זוכה" ליחס שונה.

אמנם החלקים שאני קונה מהם לא חלקים משמעותיים למחשב (מאווררים וכו) אני מעדיף לקנות מהם בגלל שהם קרובים אלי.

ציוד היקפי אני גם קונה מהם (עכבר מקלדת וכו) שוב,מאותה סיבה.

פעם אחת היתה לי בעיה עם עכבר MX518 של לוגיטק ואפילו לא התקשרתי.

שהרי מה הטעם להתקשר אם גם ככה איאלץ להגיע אליהם בסופו של דבר.

החליפו לי לחדש.

לא מעריץ אותם אבל מבחינתי הם בסדר.זמינים והמלאי שלהם הוא זמין כמעט תמיד .

לפותח הת'ארד,ממליץ לך לקפוץ אליהם ולסגור חשבון ב-4 עיניים עם הבחור שהמליץ לך על החלקים.

זה תמיד עדיף משיחה טלפונית.

בהצלחה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע הידע של המוכרים מאוד בסיסי.. לפעמים הוא גם שואף לאפס. למוכר שהמליץ לך סביר להניח לא היה מושג בקשר לתאימות בין ספק לאל פסק, ואני בספק לכמה אנשים מהפורום שלנו יש מושג. זה לא common knowledge.

זו אחת הבעיות שלהם, ובכלל של הרבה חנויות מחשבים בארץ - חוסר מקצועיות (אני לא אכליל, אבל לרוב).

לא שאני אומר שזה בסדר, הם כן צריכים מבחינתם להסכים להחליף לך, אבל אל תצפה ליותר מדי תמיכה טלפונית.

אין להם מענה טלפוני מסודר בסניף, אין ניתוב שיחות או מזכירה, מי שמתמודד עם הלקוחות הוא גם זה שעונה לך, מה שאומר שהוא בד"כ לחוץ וקצר בזמן כדי באמת לתת לך יחס.

כמו שהבוסים שם אומרים בעצמם, זה סופרמרקט למחשבים. אתה יודע מה אתה רוצה - תבוא תקנה, זה בד"כ יהיה יחסית זול ובמלאי.

תמיכה טלפונית לא קיימת אצלהם, אין כזה מושג.

אבל יש סיבה שאתה קונה אצלהם ולא בזיגזג, וזה בד"כ המחיר (למרות שאגב, הוא לא תמיד זול יותר, אבל האחריות והיחס כמעט תמיד יהיו נחותים יותר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העיניין הוא, שהוא בתור לקוח שאל את המוכר שהתיימר להבין בזה והמליץ לו על מוצר אשר לא עונה לדרישותיו ומכאן חסר תעולת וביזבוז כסף מוחלט מבחינתו שלא נדבר על אובדן זמן,עוגמת נפש ואפשרות לנזק כספי גדול יותר אשר יכל לקרות מחיבור מוצרים עדיינים כאלה ואופיים הרגיש.

הסיפור היה יכול להיות לגמרי שונה אם המוכר היה משיב פשוט שהוא לא בקיא מספיק בתחום הספציפי הזה של ספקי כוח ואל-פסק , אך משום שהוא כניראה מקבל אחוזים על המכירות שלו יש לו לגיטימציה להשפיע על הקנייה שלא תמיד עומדת לטובת הלקוח.

הדבר הזה נפוץ מאוד בהרבה תחומים... ומין הסתם מישהו צריך לקחת אחריות על כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי את הפסק דין בלינק , והבחור אכן הגזים לכן יצא מחויב בסכום גבוה . כדאי לעיין בפסק הדין .

הודעות תמימות כמו של הבחור שפתח את התראד , אין להם עילה לתביעה .

בלבד שיהיה דובר אמת . ולא יאיים על חנויות , וידרוש פיצויים כספיים על עגמת נפש בגלל הרדיסק/whatever מסכן כמו שהבחור הזה עשה .

קראתי את פסק הדין. חברים, אני לא בא להוציא דיבה על החנות או לדפוק אותם סתם כי בא לי. פשוט נמאס לי מהחוצפה ומהיחס - לא יתכן שמנהל סניף יטרוק לי את הטלפון בפרצוף לאחר שהמוכר שלו עצמו עשה טעות. אני מניח שאם היה קורא משהו למחשב שלי בגלל שהאל פסק לא מתאים, לא הייתי רואה אגורה של פיצוי. המינימום שהם צריכים לעשות זה להתנצל ולשלוח לי שליח הביתה שיחליף את האל-פסק.

לכל מי שהמליץ לי להתקשר אליהם - עשיתי זאת מס' פעמים וכמו שאמרתי זה לא הוביל לכלום - הם הבטיחו לחזור אליי ולא חזרו. כדי לנסוע לשם אני צריך לבזבז יום עבודה ועוד לריב איתם שם במקום ולהוכיח להם שאני צודק - למה אני צריך לעשות את זה? איפה השירות הבסיסי שאני אמור לקבל בתמורה לכסף שלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחשבו על זה שיש המון בני אדם שהמחיר הוא האטרקציה הגדולה לקנות מחשב, מחשב זול ו"חזק" ב1800 הישראלי המצוי חושב שהוא דפק תמוכר, מה שבKSP קורה חזק ובדיוק הפוך, אבל מה לגבי כל אותם אנשים שקונים מחשב זול יקר רגיל ומגלים שברגע שיש תקלה, המוכרים בוחרים להתנער מהם ולהמציא תירוצים שהלקוח תמיד אשם והמוכר תמיד צודק, מין לוגיקה הפוכה כזאתי שלא קיימת בגרוש???

צריך לתבוע צדק, תחשבו אם הייתם קונים מחשב ב10K מרוב כספיכם והיו בו תקלות קשות והיה נהרס תוך שבוע, והיו מתנהרים ממכם כמו זבל אומרים נחזור נחזור, הבעיה היא אצלך לא אצלנו אל תטריד אותנו, אני בטוח שבמקרה כזה הייתם לוקחים את החוק לידיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...