מגבר מנורות - הצדקה ? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מגבר מנורות - הצדקה ?


1immortal

Recommended Posts

במהלך שיטוטי ברשת ... נתקלתי בזה :

http://www.enigma-av.co.il/index.php?action=0d77752bf0dc2eb09a1c8f01f8bd59e6&link=9dea4016dbcc290b773ab2fae678aaa8&ItemId=329&PrcatId=41&SccatId=45&page=2

אני לא צריך להוסיף יותר מדי , אבל המחיר שלו גרם לי לתיק דיי לא רציאונלי באוזן השמאלית שלי , בעוד הרמקולי ה4.1 שלי מפלסטיק ממשיכים לנגן דרך הסאב ה7W שלי ...

השאלה המתבקשת היא .... ( תופים בבקשה ) :

מה כבר יכול להיות ההבדל בין מגבר ב50 אלף שקל מול מגבר ב200 !?

הרי זה מנורות , ועוד קצת מנורות , נכון שאני לא מבין בתחום שום דבר , ואני הכי לא אודיאופיל שרק יכול להיות , והשמיעה שלי בקנטים לגמרי , אבל אין שום מצב שבעולם שמישהו ירגיש בהבדלים בין מגבר שעולה רבע , לבין היצור הזה , שאפשר לקנות במקומו צי של שריידים ולפתוח חברת השכרות " שרייד ליסינג תפעולי בערבון מוגבל , כי לא ממש נוכל לתת לך טיפולים " .

דעתכם בבקשה ,

לורד יאבל השלישי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מ'זתומרת?

ב 50 אלף שקל אתה עדיין שומע משו... ב 200 אתה פשוט לא שומע כלום. זה בשביל למסגר את זה באיזה שהוא חור בעיריית ת"א, או סתם להוסיף את זה כאוסף מעניין לארון הגביעים שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין מה הגודל שלו... :screwy:

לא יודע מתי הדבר הזה יותר אבל זה כנראה פריט אספנות, לכן תג המחיר גבוה בצורה כזאת מגוחכת... מה זעוד יותר מגוחך זה איך שהוא מוצג למכירה באתר. כאילו, כשאתה רוצה למכור מגבר שעולה כמו איזה מרצדס לפחות תספק תמונה להגדלה, ותפרט עליו יותר משורה וחצי! בלי קשר למידת ההיכרות של הלקוחות הפוטנציאליים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה להרחיק לכת?

קח 2 סוגי באותו טווח מחיר לדוגמא ATP3 ו x230.

אם אתה לא שם לב להבדל בין הצלילים תחליף את האוזניים.

בנוגע לשיפור בסאונד שזה דבר שונה לגמרי אתה ועוד איך תשים לב.

אם תקח את המגבר הזה תחבר לו שלא יביישו אותו עם מקור נורמלי, אתה תיהיה מופתע עד כמה הבדל יהיה בין המערכת הזאת לבין מערכת ב 200 שקל..

לזה שמעלי, אני מניח שאתה מודע לעובדה שמגבר כזה אתה הולך לחנות ומקשיב לו וכמובן שהוא יעבור אצלך בבית לבדיקה מעמיקה יותר נכון?

הוא מופיע באתר מסיבות שונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן כמו שאמר הבחור מעליי.

מעבר לזה, המחירים הם כמובן מאוד תלושים מהמציאות, אבל זה חלק מהיוקרה והכיף של אלה שקונים את זה. בדיוק כמו שפרארי עולה חצי מליון דולר.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאנטולי לצערי הרבה פרארי עולה גם יותר.... :lol:

וחוץ מזה המחיר באמת תלוש אבל כמובן שזה סתם מחיר כי בגלל שאתה "ממש" רוצה וההוא בחנות ממש רוצה שתיקנה הוא יעשה לך את זה גם ב150....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

700VA זה לא משהו בלתי אפשרי. נגיד ומדובר במגבר class A שכמעט בטוח שהמגבר הזה הוא כזה, מדובר על נצילות של 20%. מה שאומר שתאכלס אתה מוציא איזור ה-70VA לכל צד. תוריד את זה ל-W, תראה שמדובר בהספקים הגיוניים מאוד למגברים כאלה. היה לי מגבר מנורות של 18W לערוץ שלקח 200W, אבל העיקר שהוא נשמע מצוין :)

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובנושא ענייני יותר, כן, אתה תשמע.

השאלה שצריכה לעניין אותך היא לא אם תשמע, אלא אם זה "שווה" את זה מבחינתך. כמובן שהמוצרים האלה בכלל לא מיועדים לאנשים כמונו אז מבחינתנו לצחוק על זה תחביב טוב יותר. אבל מי שיש לו את הכסף, למה לא? יש לא מעט אנשים שמבחינתם להוציא את הסכום הזה על מגבר זה משהו מתקבל לגמרי על הדעת בשביל היוקרה של משהו כזה. ומדובר על מכשיר שנחשב טוב מאוד. זהו שם מוכר בתחום.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...