עבור לתוכן

Overlord DEMO RELEASED!!!

Featured Replies

פורסם

אני כל כך שונא המרות למחשב, תמיד אבל תמיד יש איתם אינספור בעיות ביצועים, מקשים ולא יודע מה עוד... למה אין עוד מתכנתים מעולים כמו אלה של UT2004?

נראה לך שהולכים לפתח את המשחק מחדש לחלוטין? זה בזבוז מזוויע של שעות אדם...

ואני לא רואה את הקשר למתכנתים של UT

  • תגובות 70
  • צפיות 5.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני רוצה להבין, גם ב-XBOX360 \ PS3 יש הגבלה של 30FPS ? עם כל טלויזיות ה-HDTV שיש קשה להאמין ...

אני יודע ש-30FPS נראה חלק בטלויזיה פשוטה (בזכות האופן בה פועלת בשילוב עם עיין אנושית - motion blur "טבעי" מפצה על חוסר הפריימים)

אז מה קורה עם טלויזיות LCD ?

TheReaper, זה נראה כאילו הם עושים טובה שיש את המשחק ל-PC, תחשוב על כל אילו שקונים את המשחק ל-PC ומגלים שהם נתקעו עם הגבלות של קונסולה? אז אם כבר מגבילים ביצועים של משחק ברמת תוכנה, לפחות שישימו איזו אזהרה על הקופסא "up to 30fps". צריכים לעשות תקן כזה :)

הם עושים לעצמם עבודה קלה והם מודעים לזה כבר בהתחלה.

פורסם
  • מחבר

נו בטח שהם יעשו לעצמם עבודה קלה, אלא מה??? אבל זה ממש עובר כל גבול להגביל משחק ל30FPS,שהרי הCRT\LCD הם לא מסך הTV שב24FPS מראה "חלק", לעזעזל צריך להוציא תקן נגדם.

פורסם

תאורטית 30fps קבועים, שממש לא יורדים ולא עולים בכלל, נראה חלק לעין אנושית... לא? כלומר מצב כזה לא קורה אף פעם, ובגלל זה ה"לאגים".

פורסם
  • מחבר

תאורטית 30fps קבועים, שממש לא יורדים ולא עולים בכלל, נראה חלק לעין אנושית... לא? כלומר מצב כזה לא קורה אף פעם, ובגלל זה ה"לאגים".

נו בדיוק זאתי הנקודה, ה30FPS אף פעם לא יישאר רק 30FPS אלא ירד בנקודות מסוימות וזאתי הבעיה בלהגביל את המשחק, זה ממש הגבלת ביצועים חמורה.

פורסם

נו בדיוק זאתי הנקודה, ה30FPS אף פעם לא יישאר רק 30FPS אלא ירד בנקודות מסוימות וזאתי הבעיה בלהגביל את המשחק, זה ממש הגבלת ביצועים חמורה.

עובדה אצלי ה-FPS קבוע על 30 ולא יורד ביכלל.

פורסם

אם הוא ירד במקומות מסויימים זאת כבר לא הגבלה תוכנתית. הרי זה שמגבילים ל-30 לא קשור ללאגים. ז"א אם לא היו מגבילים ל-30, אז למשל הייתם מקבלים 60, אבל באותה נקודה שהוא היה יורד נאמר ל-20 הוא היה יורד לשם בשני המקרים - חומרה! (או תכנות לא יעיל אבל זה עניין אחר)

30 קבוע נראה הרבה יותר חלק על TV מאשר על CRT/LCD וזאת עובדה. יש קשר ישיר לטכנולוגיה עצמה.

פורסם
  • מחבר

אם הוא ירד במקומות מסויימים זאת כבר לא הגבלה תוכנתית. הרי זה שמגבילים ל-30 לא קשור ללאגים. ז"א אם לא היו מגבילים ל-30, אז למשל הייתם מקבלים 60, אבל באותה נקודה שהוא היה יורד נאמר ל-20 הוא היה יורד לשם בשני המקרים - חומרה! (או תכנות לא יעיל אבל זה עניין אחר)

30 קבוע נראה הרבה יותר חלק על TV מאשר על CRT/LCD וזאת עובדה. יש קשר ישיר לטכנולוגיה עצמה.

כן הירידה גם יכולה להיות חומרתית וגם תוכנתית, אבל במקרה של OVERLORD וDIRT שהרי מדובר בתכנות לא יעיל, זה המרות והמרות לא נעשות טוב אף פעם, וד"א מה שהכי מוזר זה שלשני המשחקים האלה יש אותן דרישות.

פורסם

שמע, גם על battlefield2 אמרו תכנות לא יעיל בזמנו, מאחר והיה רץ מגעיל בהרבה מחשבים. היום זה מנוע מצויין. קצת "הקדים את זמנו"

צריך להבין שיש משחקים שפשוט מותאמים בעיקר ל-Highend. זה שעם חומרה פשוטה יותר יש בעיות זה לא בהכרח אומר תכנות לא יעיל.

את overlord עדיין לא ראיתי (אחת הסיבות - הגבלה ל-30FPS) אבל אני חייב לומר ש-DIRT משתמש באחד המנועים הטובים ביותר שראיתי למירוצים !

עד שלא תשחק עם הכל על MAX ויזוז לך חלק אתה לא יכול לשפוט מנוע. מה שעשו עם Source למשל זה יפה, אבל אם כולם יקחו דוגמא מ-valve לא נגיע רחוק מבחינה גראפית. בשביל זה יש קונסולות.

לפי מה יודעים מה זה מנוע יעיל ומה לא ? זה קל - דרישות אל מול תוצאות. אתה לא יכול לומר ש-DIRT לא מספק את הסחורה אם יש לך את החומרה המתאימה. יש דרישות גבוהות מוצהרות ויש גם משחק מצויין, אי אפשר לבוא בטענות. אבל ראיתי גם משחקים עם דרישות בשמיים שלא "נותנים בתמורה" שום דבר ששווה את הדרישות - זה תכנות לא יעיל.

פורסם
  • מחבר

זאתי בדיוק איפה הבעיה נעוצה, שלא נוכל לדעת.

אבל רק תשים לב שכל ההמרות שנעשו הם גרועות ומלאות באגים, כך את SPIDERMAN 3 גם לדוגמא הוא נראה מכוער ודורש סופר מערכת... אני רק אומר שעדיף משחק שמפותח אך ורק למחשב ומתאימים אותו למחשב קומפלט, מאשר המרה עצלנית.

בנוסף, אם כל המרה דורשת מחשב HIGH END שיש למעט מאוד יחסית לאחוז המחזיקים מחשב, המשחק ייכשל ממש במכירות ולאן נגיע במצב שרק HIGH END יוכלו ליהנות ממשחקים טובים שנעשו גרועים עקב הפורט?

פורסם

שמע, גם על battlefield2 אמרו תכנות לא יעיל בזמנו, מאחר והיה רץ מגעיל בהרבה מחשבים. היום זה מנוע מצויין. קצת "הקדים את זמנו"

צריך להבין שיש משחקים שפשוט מותאמים בעיקר ל-Highend. זה שעם חומרה פשוטה יותר יש בעיות זה לא בהכרח אומר תכנות לא יעיל.

את overlord עדיין לא ראיתי (אחת הסיבות - הגבלה ל-30FPS) אבל אני חייב לומר ש-DIRT משתמש באחד המנועים הטובים ביותר שראיתי למירוצים !

עד שלא תשחק עם הכל על MAX ויזוז לך חלק אתה לא יכול לשפוט מנוע. מה שעשו עם Source למשל זה יפה, אבל אם כולם יקחו דוגמא מ-valve לא נגיע רחוק מבחינה גראפית. בשביל זה יש קונסולות.

לפי מה יודעים מה זה מנוע יעיל ומה לא ? זה קל - דרישות אל מול תוצאות. אתה לא יכול לומר ש-DIRT לא מספק את הסחורה אם יש לך את החומרה המתאימה. ראיתי גם משחקים עם דרישות בשמיים שלא "נותנים בחזרה" שום דבר ששווה את הדרישות - זה תכנות לא יעיל.

עדיין תכנות לקוי ::)

יש לי את המשחק עוד מ2005, ופשוט גועל נפש של מנוע ::)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים