איך הכרטיס מסך שלכם יסתדר עם CRYSIS - עמוד 3 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך הכרטיס מסך שלכם יסתדר עם CRYSIS


בני סלע

Recommended Posts

  • תגובות 99
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אז אתה טוען שכל ה DX10 הזה זה שטות וחארטה אחת גדולה ? או שלא הבנתי אותך נכון...?

ואני לא יודע אם הסרטונים הם באמת השוואה אותנטית בין DX9 ל DX10 .. אבל ההבדלים הם הרבה יותר מתוספת של עשן..

ואם אתה לא רואה הבדלים בינהם , אז יש לך בעיה מסויימת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה השוואה אוטתנית או לא, הGUI של VISTA הוא DX9 אז מה?

יש לך API יש לך חומרה, אתה בוחר איך לנצל אותם, ההבדלים בסרטונים האלה הם כן הבדלים של עשן ומראות, יש לך עוד כמה פיצוצים בקטע של העב"מ על הספינה והרבה יותר עשן...

הקרב בג'ונגל שונה לגמרי מבחינת קומפוזציה, וכבר רואים שהם העיפו את הLightbeams שהם הדגימו בספטמבר 2005 בPDC על חומרה שבמקרה הטוב הייתה X1800...

מבחינה חומרתית נטו לX1950XT לא אמורה להיות שום בעיה להריץ את כל מה שקרייטק החליטו לדחוף לקרייסיס ולתת ביצועים סבירים~ ברזולוציה סבירה בלי יותר מידי פילטרים, שלא נדבר על מערך CF. קרייסיס אמור לרוץ מעולה על כל חומרה שקיימת בשנתיים האחרונות, זה שיש להם אינטרס לגרום למשחקים על וויסטה ו8800GTX להראות טוב יותר זה בעיה של הצרכנים שמוכנים לסבול שטויות כאלה במשך שנים. לפני 8-9 שנים הייתם רואים 5 לוגוים של יצרניות חומרה גראפית על משחק ממוצא, ואבויי אם משהו לא היה עובד על חומרה של מישהו, משחקים שייצאו תמכו בעשרות כרטיסים ובהתחשב שאז היה API פרטי לכל כרטיס אז גם לפחות ב3-4 APIים פופולאריים זה דרש מהם לעבוד כמו חמורים אחרת היו שורפים אותו בחיים.

כיום כאשר יש צרכנים שבאמת מאמינים לשטויות שהם צריכים לקנות כרטיס מסך כל חצי שנה, וכל כרטיס תומך בטכנלויגיות מדהימות חדשות(ואין על נבידיה בקטעים האלו שכל דור חדש שלה אומרת לצרכנים שרוב הסיכויים שהם גם הבעלים הגאים של הדור הקודם שלה מה בדיוק לא היה בסדר עם אותה "טכנולוגיה" גרסא 0.1 ואיזה שיפורים מדהימים הם הכינסו עכשיו...!)

מפתחי משחקים הבינו שהם יכולים לעשות הרבה יותר כסף מתמלוגים מאותן יצרניות גראפיות ע"י זה שהם ידחפו כל משחק חדש את הדור החדש ואם אין לך אז חבל, מאשר לגרום למשחקים לנצל את החומרה בצורה טובה, עזבו טובה, סבירה ושכולם יהנו מאותם טכנולוגיות מדיהמות שקיימות רוב הסיכויים ב5 הכרטיסים האחורנים שהם קנו...

ולפני שK2B7 סיטריפיאו או איך שלא קוראים לו וכל השאר יתעוררו ויקראו לי פאן בויי, סוציאליסט קומוניסט וכל דבר אחר.

כרגע אני על E6600 עם 2GB 44412 ואת ה7900GT OC של שלי אני מחליף ביומיים הקרובים או ב2900XT או ב8800GTX תלוי מה המחיר הסופי שאני אקבל מהיבואן עליהם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר'ה אתם ממש מצחיקים אותי.

שמו לכם סירטון שמראה DX9 ללא פילטרים בכלל ואח"כ מראים לכם סירטון עם DX19 עמוס בפילטרים ומה לעשות נראה קצת יותר טוב.

תפנימו:

ה DX10 זה בסך הכל מנוע שיווקי של חברות ענק כמו קרייטק/אנבידיה/אינטל שנועד לרוקן לכם את הארנקים עכשיו ולשכנע אתכם בעוד שנה ש-"אופסס,

לא ראיתם עוד כמה להבות נוצצות שם מעל למפלצת?" :)

לא מאמין להייפ :hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי זובי,

אחרי כל מה שטחנת נגד טכנולוגיות חדשות ונגד הייפ בכלל ו DX10 בפרט אתה רושם שאתה הולך להחליף 7900GT OC בכרטיס DX10 כלשהו..?

מה ההגיון ?

יש משחק DX9 שלא רץ לך יפה כרגע על 7900GT ?

ולמה אתה הולך להחליף לכרטיס DX10 אם הם עדיין לא הציגו שום ייתרון שברור לך לעין..?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי אני גם עובד על הכרטיס, אם היה לי X18/19XX אולי הייתי שוקל לא להחליף כרגע יש כבר דברים שאני מעוניין לשחק איתם.

כמו כן 7900GT לא מספיק בשביל להחזיק 2007WFP בצורה מספקת, לפחות בצורה שמספקת אותי.

ולא טחנתי שום דבר נגד טכנ' חדשות, WDDM וAPIים שרצים סביבו הם קפיצת מדרגה רצינית.

זה שכבר מנסים למכור לך זכוכית בתור יהלומים בטריקים שיווקיים זולים זה סיפור אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמעו מה שדובי אומר זה פשוט נכון, שימו לב לכל ההייפ שנוצר סביב קניה של כרטיס כל כמה זמן וכמה זה משרת רק את המוכרים של הטכנולוגיה ולא של הקונים?

למי שהיה קומודור 64 או אמיגה בטוח יכול לזכור שהוא היה נדהם כל פעם מחדש מאיך שהמתכנתים/יוצרים היו משדרגים בצורה מדהימה את המשחקים על אותה חומרה, דבר שלא קיים היום כי כביכול הגיימר הפך להיות צרכן כבד.

מה קרה לנו?

פעם היינו פיראטים עניים מרודים, רוקרים במסווה עם מכנסיים קרועות, ועכשיו אנחנו מתפארים על איזה פלוץ חדש שיוצא כל חצי שנה שבעצם עולה לנו פי 3 מהמחשב ומראה לנו ביצועים 20% יותר טובים??

אני אומר פיחסה, בעכס על הגיימרים שנהיינו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואוו ATi שיחקו אותה עם זה אמיתי כמובן.

תודה על הידיעה' date=' אבל ה-FPS מאכזב אותי עם ה-8800GTX.

[/quote']

:lol:

כתוב על זה שזה לא אמיתי.

דובי יש הבדל מאוד גדול בין DX10 לבין DX9. מה שלא תגיד לא יכול להפריח את זה כי יש השוואות:תמונות ווידיאו שמראות אותו מיקום בדיוק פעם בDX10 ופעם בDX9.

כשאני אומר "משחק DX10" בהקשר לדיון הזה אני מתכוון למשחק מלא שבנוי מראש כדי להיות DX10 ועבר אופטמזציה ולא משחק שפשוט מוסיפים לו פאץ DX10 שמראה חלק ממה שDX10 יכול להציג עם אופטימזציה קטנה יותר/לא קיימת כדי לחסוך בעלויות.

הדברים החדשים שDX10 מציג

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct3D_10#Direct3D_10

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

DX10 ממש לא מרשים אותי, אולי בעתיד הוא ירשים אבל כל ההשוואות האלה של חצאי תמונה כשאחת DX9 ואחת DX10 נראות פשוט מאעפנות כולל ההשואה של Crysys שמראש עשויה רע!

חוץ מזה לגבי השיפור האפשרי בחומרה קיימת, שיפור שבתחום משחקי המחשב פשוט זורקים לפח כי אפשר למכור ללקוח כרטיס מסך חזק יותר במקום, זה שיפור שקיים בקונסולות, תראו מה Sqaure מצליחה להוציא כל פעם מחדש מהקונסולה המזדקנת, FF12 נראה מדהים! GOW2 כנ"ל ... חברות הפיתוח למחשב פשוט מצפצפות עלינו בקטע הזה כי יש להן ברירה, למה ליישם משהו בצורה אופטימלית אם אפשר לגרום ללקוח לקנות כרטיס חזק יותר שיגרום למשחק להיראות טוב? ... יש לי אינסוף דוגמאות לזה ... בקטע הזה אין ספק שהקונסולה מנצחת, שיפור גרפיקה תמידי ומדהים באותן מגבלות חומרה ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol:

כתוב על זה שזה לא אמיתי.

דובי יש הבדל מאוד גדול בין DX10 לבין DX9. מה שלא תגיד לא יכול להפריח את זה כי יש השוואות:תמונות ווידיאו שמראות אותו מיקום בדיוק פעם בDX10 ופעם בDX9.

כשאני אומר "משחק DX10" בהקשר לדיון הזה אני מתכוון למשחק מלא שבנוי מראש כדי להיות DX10 ועבר אופטמזציה ולא משחק שפשוט מוסיפים לו פאץ DX10 שמראה חלק ממה שDX10 יכול להציג עם אופטימזציה קטנה יותר/לא קיימת כדי לחסוך בעלויות.

הדברים החדשים שDX10 מציג

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct3D_10#Direct3D_10

אתה מוכן כבר להפסיק לזיין בשכל על דברים שאין לך אפילו שמץ של מושג עד כמה אתה לא מבין בהם?

וופטי דו על לינקים חסרי פשר מוויקי, אני יודע טיפה מה DX10 באמת מוסיף, ואני אולי גם טיפה מבין בדיוק מה כל ההבל הבלים הזה אומר.

מה לעשות שקרייסיס במצב הnext gen שלו לא מחייב DX10, והפיטשרים הנוספים שנוספו ע"י הIHVים במהלך השנים מספיקים, לHD2900XT יש פיטשרים של DX11 כבר... קרייסיס הוא לא שיא הטכנ' וההבדל בינו לבין הפאץ' של DX10 לCOH הוא לא קיים, אין דבר כזה תוכנן או לא תוכנן או כל דבר אחר, הבסיס של HL2 הוא עדיין המנוע של quake 2, הבעיה כאשר אין לך שום הבנה בנושא אין לך אפילו מושג אין לתפוס איך הדברים עובדים.

ר"ע היציאה שלך על מה גורם לעץ להתפוצץ... ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שכבר מישהו אחד בפורום הזה יפסיק לזמר מושגים מופשטים שאין להם שום קשר או פשר במציאות כבר...

כן, ומה בדיוק תשבור?

עצים הם עצמים פשוטים, ברוב המקרים הם בקושי ספרייטים ששמה אין לך בכלל פיסית מה לשבור, בשביל שהם באמת ישברו צריך לתת להם מבנה מורכב שזה בזבוז טוטאלי של משולשים, GS מאפשר לך לשחק עם הgeometry stream אחרי יצירת הקודקודים, בין שאר הדברים היותר שימושיים לשבירה זה העובדה שאתה יכול לקבוע את הטסלטציה לכל אובייקט מחדש בכל רגע נתון, כלומר פוליגון פשוט של עץ במצב סטאטי יכול להיות מורכב מ2 משולשים, וכאשר תרצה לפרקו לגופים קטנים יותר מ20...

אם החומרה תומכת בדברים אחרים, כמו לדוגמא r2vb אתה יכול לעשות דבר דומה אומנם בצורה גסה יותר, אבל בהתחשב שיש לך כוח עיבוד נוסף כיוון שאתה יכול להשתמש בPixel units שלך בשביל החישובים לbrute force זה מספיק בהחלט...

סביר מאוד להניח שבמצב DX9 העצים ישברו בצורה הרבה יותר פשוטה, ואם הם לא ישתמשו בgeometry instancing גם רוב העצים הרחוקים יהיו spriteים ולכן בכלל לא תיהיה לך גאומטריה לשבור. האם אפשר לעשות את זה אחרת כן, אבל בהתחשב שאתה לא תעשה אופציה לשנות את מורכבות העצים בהגדרות הגראפיות של המשחק, וכמו כל משחק של EA הוא מכוון תמיד למסה האפורה כלומר למכנה המשותף הנמוך ביותר, הrender path לDX9 ברמתו הבסיסית יהיה סטאנדרטי ברובו, , צללים, טקסטורות לא יותר מזה במיוחד לכיוונונים, אבל אני מקווה שכמו עם farcry אפשר כמעט יהיה לכוונן כל דבר בעזרת הiniים שלו או מצב הdeveloper של הsetup...

אחי אני הבנתי כל מילה ואני מעריך את הידע שלך! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מוכן כבר להפסיק לזיין בשכל על דברים שאין לך אפילו שמץ של מושג עד כמה אתה לא מבין בהם?

וופטי דו על לינקים חסרי פשר מוויקי' date=' אני יודע טיפה מה DX10 באמת מוסיף, ואני אולי גם טיפה מבין בדיוק מה כל ההבל הבלים הזה אומר.

מה לעשות שקרייסיס במצב הnext gen שלו לא מחייב DX10, והפיטשרים הנוספים שנוספו ע"י הIHVים במהלך השנים מספיקים, [b']לHD2900XT יש פיטשרים של DX11 כבר... קרייסיס הוא לא שיא הטכנ' וההבדל בינו לבין הפאץ' של DX10 לCOH הוא לא קיים, אין דבר כזה תוכנן או לא תוכנן או כל דבר אחר, הבסיס של HL2 הוא עדיין המנוע של quake 2, הבעיה כאשר אין לך שום הבנה בנושא אין לך אפילו מושג אין לתפוס איך הדברים עובדים.

ר"ע היציאה שלך על מה גורם לעץ להתפוצץ... ::)

כן אני זה שמזיין את השכל בזמן שאתה אומר שאין שום הבדל הנראה לעין בין DX10 לבין DX9 וש2900XT תומך בDX11.

אני מציע לך דבר ראשון להירגע בדיבור שלך ולרדת מהעץ בננות שלך ואחרי זה לבקר אצל רופא כי אולי יש לך בעיה שלא תלויה בכך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2900XT לא תומך בDX11, אין כרגע DX11, אבל הtesselator המובנה שלו הוא כן פיטשר של DX11.

שוב פעם רק זה שאתה חושב שצריך להיות הבדל נראה לעיין בין API אחד לאחר כבר מראה על הבורות שלך, כמו שאמרתי הGUI של וויסטה הוא DX9, אתה עושה מה שאתה רוצה עם הAPI. מצידי תעשה סוליטר בDX20 זה עדיין יראה כמו סוליטר...

אמרתי שלהבדלים הוויז'ואליים של קרייסיס אין קשר להבדלים בין DX9 ל10, וכל הפיטשרים האלה יכולים לרוץ על כרטיסי הhigh end האחרונים שייצאו לDX9 והם כבר עשו את זה, כל ההדגמות שלהם חוץ ממספר ההדגמות האחרונות היו על חומרת DX9 ובאותם הדגמות הם מראים דברים שפתאום עכשיו זמינים רק בrender path של DX10 בלבד...

אז כן רוצים לעשות ממך כסף, ויפה מאוד ששטפו לך את השכל בכל השטויות האלה, כולם מחפשים הבדלים של שמים וארץ, זה מזכיר לי את התקופה של DX8.1 שפתאום הכל נראה כאילו ירקו על זה.

?!ewww shiny, look we can write shaders! aren't you impressed

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...