יש לי מעבד E6600 ו2GB RAM 667MHZ. האם כדאי לקנות עוד 2GB RAM 800MHZ? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי מעבד E6600 ו2GB RAM 667MHZ. האם כדאי לקנות עוד 2GB RAM 800MHZ?


moshikoko

Recommended Posts

או שכדאי 667MHZ? יש הרבה הבדל במחיר או בביצועים?

נ.ב. לא עושה OC. והזיכרון שיש לי כרגע הוא 667MHZ CL5. אני צריך לקנות CL5 גם כן?

קודם כל, אין טעם לקנות 800MHZ כשיש לך 667MHZ.. אם כבר אז תקנה 667MHZ, או תחליף את הכל ל 800MHZ.

אם אתה לא מתכוון לעשות OC ... אז 667MHZ יספיק לך, כברירת מחדל הוא משתמש בערך ב 266MHZ X 9 = 2.4Ghz.

כלומר בתכלס, אם היה לך אפילו של 533MHZ, זה היה מספיק, ויש לך קצת יותר מ 533MHZ.. ועדיף ככה, יותר בריא לזכרון :)

נ.ב. אם אתה מתכוון לקנות בכל זאת עוד 2GB של 800MHZ, דבר איתי. :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה, אז כנראה שאלך על ה 667. העניין הוא שאני צריך זיכרונות שעובדים ב 1.8V כי יש לי לוח של אינטל P965L אשר עובד רק עם זיכרונות של 1.8V. אני זוכר שכשקניתי את המחשב, במעבדה שהרכיבו אתו, לא הבינו מדוע לא עבדו על הלוח. בגלל שהם היו 1.9V או משהו כזה.

יש מקום מומלץ וזול שאתם מכירים שממנו כדאי לקנות?

נ.ב. אני מעוניין באחריות לכל החיים וזה מאוד חשוב לי. בדקתי בפנדה יש אחריות לכל החיים אבל הם קצת יקרים כך שהחישוב בסה"כ יוצא יותר יקר ב100שח. אבדוק בשבוע הבא באייבורי, הם דיי זולים ויש להם אחריות לכל החיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה, אז כנראה שאלך על ה 667. העניין הוא שאני צריך זיכרונות שעובדים ב 1.8V כי יש לי לוח של אינטל P965L אשר עובד רק עם זיכרונות של 1.8V. אני זוכר שכשקניתי את המחשב, במעבדה שהרכיבו אתו, לא הבינו מדוע לא עבדו על הלוח. בגלל שהם היו 1.9V או משהו כזה.

יש מקום מומלץ וזול שאתם מכירים שממנו כדאי לקנות?

נ.ב. אני מעוניין באחריות לכל החיים וזה מאוד חשוב לי. בדקתי בפנדה יש אחריות לכל החיים אבל הם קצת יקרים כך שהחישוב בסה"כ יוצא יותר יקר ב100שח. אבדוק בשבוע הבא באייבורי, הם דיי זולים ויש להם אחריות לכל החיים.

סתם לידע הכללי,אין דבר כזה "אחריות לכל החיים" בד"כ במונח זה הכוונה היא לאחריות עד תקופה מסויימת לאחר שהייצרן מפסיק לייצר את הרכיב.

נע בין שנה-שלוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טועה. אם היצרן לא מייצר אז החנות מחויבת לספק לי רכיב שווה ערך בביצועיו של הרכיב.

לא ממש,זה כתוב תמיד באותיות קטנות שים לב למשל לזה. (סעיף 12)זה אמנם מחנות אחרת אבל הצצתי בפנדה ולא מצויין שום דבר בקשר ל"כל החיים" (חשוד משהו...)

כמו כן יצא לי לעבוד דרך חברה גדולה מאוד לייבוא רכיבי מחשב וגם שם כנ"ל

תעודת אחריות למחשבים, ניידים, מסכים, חלקי מחשבים וציוד היקפי מצלמות ועזרים למצלמות

תנאים כלליים

האחריות לסחורה אישית לקונה ואינה ניתנת להעברה.

אין החזרות של סחורות לאחר רכישתן וקבלתן.

אין החזרות ו/או אחריות לתוכנות מחשב כלשהן לאחר רכישה והוצאתן מהחנות.

החזרת סחורה בהסכמת החברה בלבד ותחויב ב-10% מהמחיר ולא פחות מ-25 שקלים.

ביטול הזמנת מחשב לאחר הפקת החשבוניות תחויב ב-200 שקלים כולל מע"מ.

ברכישת רכיבים ללא הרכבה האחריות הינה לכל רכיב ורכיב בנפרד ואינה חלה על תפקוד המחשב השלם שהרכיב הלקוח או מי מטעמו.

תנאי האחריות מפורטים בגב החשבון ואושרו ע"י הקונה בחתימתו.

הלקוח מתבקש בזאת לבדוק תקינות חיצונית לפני עזיבת החנות.

האחריות

חברת קי.אס.פי. בע"מ (להלן-החברה) אחראית כלפי הלקוח לפעולתו התקינה של המוצר במידה והשימוש בו נעשה בתנאים רגילים, לתקופה הנקובה (להלן-תקופת האחריות) שאורכה הוא בהתאם לסוג המוצר. עם זאת, האחריות לכל סוג מוצר לתנאיה הספציפיים הינה תלוית יצרן/יבואן.

תקופת האחריות מתחילה ביום הרכישה.

בתקופת האחריות תתקן החברה ו/או תחליף, ללא תשלום, מוצר שיראה לחברה פגום ואשר לפי שיקול דעתה בלבד נפגע עקב עבודה לקויה בתנאי שימוש רגילים ו/או שקיים פגם ביצורו האחריות במעבדת החברה.

במידה ולא קיים המוצר במלאי החברה ואו נפסק יצורו תיתן החברה מוצר אחר שווה ערך בביצועיו (בטווח של 10%) למוצר הפגום, בתוך זמן סביר, תלוי בזמינות הפריט. החברה אינה מתחייבת לתת מוצר זהה למוצר הפגום.

באחריותה של החברה לספק את אותם חלפים הנדרשים לדעת החברה, להפעלת המוצר בתנאי השימוש הרגילים.

אחריות החברה היא כלפי הלקוח ששמו מצוין בתעודת האחריות ובחשבונית הלקוח בלבד, ואינה ניתנת להעברה לצד שלישי.

מוצר שנראה כי אינו פועל כראוי יימסר למעבדת התיקונים / שירות לקוחות של החברה כשהוא ארוז בצורה שתבטיח מניעת נזק ע"י הלקוח, וישלח כשהוא מבוטח בשוויו המלא על חשבון השולח בצירוף תעודת אחריות וחשבונית המהווה הוכחת רכישה. יש לתאם את משלוח המוצר מראש בטרם שליחתו ע"י הלקוח.

למעבדים אחריות 3 שנים.

אחריות למעבדי AMD בכפוף לתנאי AMD המפורטים בנפרד והוצגו ללקוח בעת הרכישה.

למחשבים ניידים ולרכיביהם השונים אחריות 1 שנה, אחריות לסוללה 3 חודשים, החלפת מסך רק מעל 5 נקודות "מתות".

למסכיCRT - אחריות 3 שנים אלא אם צוין אחרת.

במסכים דקים LCD\TFT האחריות 3 שנים ולגבי נקודות בלתי תקינות מכל סוג שהוא, במסך חדש, ברגע מסירת ללקוח חלים הכללים הבאים:

לגודל מסך "15 מותר שיכיל עד 2 נקודות לא תקינות.

לגודל מסך "17 מותר שיכיל עד 3 נקודות לא תקינות.

לגודל מסך "19 מותר שיכיל עד 4 נקודות לא תקינות.

לאחר מסירת המסך ללקוח ובמהלך תקופת האחריות חלה אחריות למסך הלא תקין רק מעל 10 נקודות לא פעילות.

במחשבים אישיים (PC) האחריות אינה חלה לגבי מקלדות, עכברים , מיקרופונים, מאווררים, אוזניות ורמקולים. האחריות לשאר חלקי המחשב שנה אחת.

למארזים האחריות מתייחסת לספק כוח בלבד לתקופה של שנה ויש להביאו בנפרד.

לזיכרונות "ADATA" (כמפורט באתר היצרן) שניקנו לאחר 01.07.05, קיימת אחריות מורחבת, "לכל החיים", אשר הינה מוגדרת כ: "שנה אחרת נוספת מרגע שהמוצר אינו מיוצר עוד ע"י היצרן, כמפורט באתר היצרן".

לכל הדיסקים הקשיחים 3 שנים אחריות.

אין זיכויים לאחר רכישה אלא אם הוחלט אחרת ע"י החברה.

אחריות למחשבים ניידים ומוצרים אחרים של HP, IBM, ו- במעבדות של ספקים אלו ולפי תעודת האחריות שלהם וזאת מיום הרכישה בהתאם לתקופת האחריות.

האחריות למצלמות, ומצלמות שנה אחת ומותנית בהצגת אריזה מקורית ותעודת אחריות מקורית של המצלמה עצמה.

מקרים בהם לא תחול האחריות

הסרת מדבקת האחריות של המוצר או קריעתה.

במידה ולמוצר נזק פיזי נראה לעין.

המוצר נפגע כתוצאה משימוש שאיננו תואם את הוראות ההפעלה ו/או משימוש לא נכון במוצר ו/או מתאונה ו/או מכוח עליון לרבות רעידת אדמה, שריפה, ברק, מלחמה, נפילה, מים ומקרים נוספים עליהם אין לחברה שליטה.

המוצר נפגע משיבוש כל שהוא ברשת החשמל או הפרעה כל שהיא ברציפות אספקת החשמל, שיבוש או הפרעה ברשת הטלפון, חיבור לא תקין של המוצר לרשת החשמל לרבות כבל מתח שלא סופק ע"י החברה ו/או שקע חשמלי לא תקין, חוסר שימוש בהארקה, או פקיעה שמקורה במכשיר חשמלי אחר המחובר ישירות או בעקיפין למוצר.

בוצע תיקון ו/או שינוי כל שהוא בציוד, שלא ע"י מעבדת החברה לרבות הרכבת חלקי הציוד או מספר מוצרים יחדיו ובכל מקרה של שילוב /חיבור לא מתאים ו/או לא נאות ו/או לא מקצועי של מוצר/י החברה בינם לבין עצמם או של מוצרי החברה ומוצרים אחרים.

במקרים של אי תשלום או פירעון ערך המוצר באופן שחורג מהסכם הרכישה שבוצע.

מקור הפגיעה בתוכנה מכל סוג שהוא, לרבות .

המוצר נפגע כתוצאה מהזנחה או רשלנות לרבות לכלוך או זיהום מכל סוג שהוא.

האחריות לא תינתן בכל מקרא של שינוי, הסרת פרטי הציוד ופרטי האחריות המוטבעים עליו.

במידה ובוצע שינוי כל שהוא בתעודת האחריות שאיננו מלווה בחותמת החברה.

הגבלת אחריות

החברה לא תהיה אחראית לכל נזק או הפסד לרבות נזק לגוף ו/או לציוד, שייגרם כתוצאה מהשימוש בציוד או כתוצאה מפעולה לא תקינה של ציוד, אלא אך ורק לתיקונו ו/או החלפת בכפוף לתנאים המפורטים לעיל.

אין החברה אחראית לנזק תוצאתי או נסיבתי או לאובדן רווח הקשורים במישרין או בעקיפין למוצר.

אין כל התחייבות מצד החברה בכל הקשור להתאמת המוצר למטרה מסוימת, או בכל הקשור לשוויו וסחירותו.

אין החברה אחראית על כל נזק כלשהו למידע המאוכסן במוצריה מומלץ לגבות את המידע לפני מסירת הציוד למעבדה.

אין החברה אחראית לחלקים של הלקוח שצורפו למחשב שהורכב במעבדות .K.S.P.

הלקוח מאשר כי קיבל את המוצרים המפורטים בחשבונית במצב חיצוני תקין.

הלקוח מאשר כי קרא והבין את תנאי האחריות שלהלן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP זה לא דוגמא , יש לה את האחריות הכי גרועה

ידוע,אבל לפחות אצלם זה כתוב שחור ע"ג לבן.

רוב החברות לא כותבים את זה או שכותבים את זה באותיות קטנות.

יצא לי לעבוד עם יבואנים גדולים מאוד בארץ (מור לוי וכו') וגם שם זה ככה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה גורם לך לחשוב על קנייה של עוד 2GB?

המחשב שלך עובד לאט? לא סוחב משחקים?

אולי יש לו (או מתכנן) והוא רוצה להפעיל משחק כלשהו +EMULE וכו...

לחבר שלי הויסטה לוקחת 1G...

2 לא כזה מספיק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טועה. אם היצרן לא מייצר אז החנות מחויבת לספק לי רכיב שווה ערך בביצועיו של הרכיב.

כל חיי המוצר

בד"כ זה מוגדר "שנה לאחר הורדת המוצר מפס הייצור"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל חיי המוצר

בד"כ זה מוגדר "שנה לאחר הורדת המוצר מפס הייצור"

תודה ליאור על החיזוק לדברי.

צריך להכניס את זה לראש של כולם שאין דבר כזה "אחריות לכל החיים".

לפי דעתי צריך לאסור שימוש במילים כאלה,זה ממש הטעייה של הציבור ש90 אחוז ממנו פשוט לא מודע לכך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, אם אין להם במלאי זו לא בעיה שלי! הם לפי כתב האחריות צריכים לספק לי מוצר השווה ערך אליו. יגמרו הזיכרונות, שיביאו שונה. זה מה שכתוב לי בכתב האחריות. תבררו אצלכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...