פורסם 2007 ביוני 719 שנים לפני שאתה הולך לחפש מודמים, תנתק את הראוטר ותתחבר ישירות למודם ותראה אם הבעיה עדיין נמשכת
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.