פורסם 2007 ביוני 219 שנים נכון ב 013 חוסמים פורטים?והם עכישו התחברו ביחד עם נטוייזןאז זה אומר שגם NTVISION חוסמת פורטים??
פורסם 2007 ביוני 219 שנים כותרת חוקית יש לך?זה אומר שאי אפשר לדעת וכל מקרה לגופו. גם לא כולם ב-013 סבלו מחסימת פורטים
פורסם 2007 ביוני 219 שנים נוויז'ן מגבילים אותך אחרי כמה גי'גה שאתה משתמש לא משנה מה עישת.תתקשר לתמיכה שלהם תגיד שהאינטרנט עובד לאט תסביר שאין לך שאום תוכנות לשיתוף קבצים ואתה דורש שיתקנו את זה.מיד תרגיש בשיפור^^
פורסם 2007 ביוני 219 שנים תשנה בבקשה את הכותרת ע"י עריכה של ההודעה הראשונה, לפי חוקי הפורום, או שהדיון יינעל ותקבל אזהרה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.