מדפסת חדשה - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מדפסת חדשה


the_saint

Recommended Posts

לי יש לקסמרק Z43 והיא מאוד מאוד טובה !!! עובדת יופי עים XP כולל דריוורים (גם למיקרוסופט יש דריוור ב WINDOEWUPDATE )

אבל הדריוור הכי מדליק זה הישראלי שבו היא מדברת בעברית עים גוון ספרדי !!!

יש עליה מיבצע באופיס דיפו במחיר הזול בארץ (כ 510 ש"ח).

WWW.LEXMARK.COM

אים אתה לא צריך להשתמש בתוכנות דוס ישנות אז היא המדפסת הטובה ביותר עבורך !!!

ואים כן אז לך על עים עיברית צרובה לדוס !!!

יש לשני המדפסות מבחנים באתר של תום.....

מעולה לתמונות בפרט ולטקסט שחור בכלל !!!

דן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל אופן אני מרוצה מימנה ויש אפילו ראשים תחליפיים זולים וטובים בשבילה ב DMO ובניגוד לאפסון (פעם היתה לי 850 שניסתם לה הראש ורצו 1000 ש"ח לתקן אותה אז היא פשוט נישארה במעבדה ......) בלקסמרק וHP הראש הדפסה הוא גם דיו המילוי......

דן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתחיל:

1. לHP יש הכי הרבה דיו.

2. 4 ראשים זה לא תמיד טוב, בייחוד כשהם נגמרים נורא מהר. לאפסון יש למשל 6 צבעים אבל בראש אחד, והם שמים דיי הרבה.

3. הכי טובים אם אתה רוצה גם איכות, וגם מהירות.

4. אפסון הרבה יותר איטיים מHP, אבל בהדפסות על נייר Photo אפסון (מה לעשות.....) תמיד היו יותר טובים (בקצת, אבל קיים הבדל, שמורגש רק אם מסתכלים על התמונה ממש מקרוב).

5. אפסון לא הביאו אופציה טובה נגד סדרת ה900 של עד שהם לא הוציאו מדפסת שהוא גם בעלת רזולוציה של 2880*720 וגם עם 6 צבעים (זה מאוד משפר את התמונה. הגוונים הבהירים שמוספים עוזרים לתת תמונות תמונה חלקה יותר בלי הרבה נקודות מעצבנות). האמת, עדיין אני חושב שחבל שאפסון לא עושים 2880*1440. מאיפה הם תקעו את 720, זה כבר מיושן. אבל העובדות מדברות והם עדיין נשארי מאוד איכותיים.

בעצם, אם אתה רוצה להדפיס מהר, לקבל איכות תמונה טובה מאוד על נייר רגיל ואיכות מצויינת על נייר פוטו, קח .

ואם, אתה רוצה להדפיס יחסית לאט, לקבל איכות תמונה מצויינת על נייר רגיל, ולקבל איכות הדפסה מדהימה על נייר פוטו, קח EPSON.

עד לפני חודשיים האופציה היחידה הייתה כי לאפסון היו 4 צבעים ו2880*720 שזה לא ממש שווה נגד HP שמציעים רזולוציה של 2400*1200 בשני ראשים שידועים שיש בהם המון צבע.

אחרי שהחלטת איזה מדפסת אתה לוקח, הנה המדפסות הכדאיות ביותר כיום.

HP מציעה את HP 960C שמציעה מהירות ללא פשרות. 15 דפים לדקה בשחור ו12 בצבע, כמובן שזה לא מעשי כי זה רק באיכות הנמוכה ביותר, אבל עדיין HP תמיד היו הכי מהירים. בקשר לאיכות, האיכות המדהימה של סדרת 900 כבר ידועה אז אין הרבה מה להוסיף. המדפסת עולה כמעט 850 ש"ח. אם אתה רוצה לקבל את אותה מדפסת, אבל לא איכפת לך לקבל מהירות נמוכה יותר, קח את HP 940C שמציעה אותם נתונים בדיוק רק מהירות נמוכה יותר באיזה 3-4 דפים. והוא עולה כמעט 650 ש"ח, הבדל משמעותי. ושתדעו, המדפסת HP 950C שבביקורת כבר לא ממש נמכרת. כבר לאט לאט מפסיקים להביא אותה, כי המדפסות החדשות (940, 960) יותר מהירות ממנה ועולות אותו הדבר. בקשר לHP, סתם שתדע, תמיד יהיו לך . זה אחד הדברים הטובים בלקנות HP, תמיד תמצא , תמיד מעדכנים. דואגים ללקוחות שלהם כמו שצריך.

נעבור לאפסון. EPSON מציעים את STYLUS PHOTO 810 שמצטיידת גם ב6 צבעים (בתמונות פוטו זה נראה מדהים), וגם ברזולוציה גבוה של 2880*720. (הרבה פעמים נוהגים להגיד שזה 2880DPI למרות שזה לא נכון) בוא נגיד שמבחינת איכות זאת ה-. היא מדפיסה ב12 דפים לדקה גם שחור וגם צבעוני. אין הרבה מה להוסיף, חוץ מזה שהיא עולה בערך 800 ש"ח. יש להם עוד מדפסות קצת איטיות וקצת מהירות אבל הקטע שזה לא שווה את זה. זאת המדפסת הכי שווה שלהם, יש להם גם STYLUS PHOTO 790 שמדפיסה ב7.6 דפים לדקה (בתרגום למציאות: איטי לאללה, זה לא שווה את המחיר) שעולה איזה 190 ש"ח פחות, משהו כזה. כמובן שיש גם יותר מהירות אבל זה כבר איזה 300 ש"ח יותר וזה פשוט לא שווה את ההשקעה.

אם תרצה לקנות מדפסות של HP או אפסון יותר יקרות או יותר זולות ממה שרשמתי אז תגיד.

בקשר לשאר היצרנים, אני הייתי נשאר בטווח של HP ואפסון. אף יצרן אחר לא מציע משהו שהם לא מציעים, וכשהם הכי גדולים כדאי להשאר איתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה וכמעט שכחתי להוסיף, אם האפסון תתקלקל לך (דבר שלא קורה כמעט, זה קרה בעיקר בדגמים הישנים), למרות שזה לא קורה כל יום אבל זה יכול לקרות, אבל אם היא תתקלקל לך אז התיקון שלה באמת כמו שאמרו פה יעלה כמו חדשה אז שתדע שאם אפסון מתקלקלת זאת אומרת שהלכה המדפסת וכבר קונים חדשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלללו מה קורה כאן

אתמול הגבתי כאן על האפסון C80 האדירה שלי שמוציאה 20 דפים לדקה (עולה 1200 שח קניתי ב 550)

כדאי לך לברר על הדגמים הזולים שלהם C20 ו C40/60 שעומדים יפה מאוד מול והראשים שלהם זולים בהרבה

רוצה המלצה? בחוברת התוספות למצלמה הדיגיטלית שלי(אולימפוס) איזו הופיעה??? אפסון 700 פוטו וזה כבר לפני שנה וחצי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...