אנודיה דוהרת: הדור הבא יהיה כמעט טרהפלופ של ביצועים (פי 3 מ 8800) - עמוד 5 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אנודיה דוהרת: הדור הבא יהיה כמעט טרהפלופ של ביצועים (פי 3 מ 8800)


lmlm

Recommended Posts

  • תגובות 95
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

ההייפ של מאוד מאכזב,

לא מבין איזה מן מדד ביצועים זה FLOP, אם אני לא טועה זה בא מכמה FLIP FLOPS יכול שער לוגי לעשות עבור זמן מסויים, אני בטוח שאפשר ליישם שיטת מדידה שתוציא 3 עם טרה פלופ.

מה שמדהים זה שזה יהיה כבר בדצמבר, זה שם אותם הרבה לפני ATI.

מישהוא יודע אם יש הדבל משמעותי בארכיטקטורה של הליבה הזו או שזה בעצם G80?

עריכה: טעות שלי, FLOP לא קשור למה שאמרתי זה ראשי תיבות פשוט שבמקרה זההים למדידת ביצועים של מעגלים - דובי צדק (-:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

flop = floating point operation כלומר כמות פעולות הנקודה הצפה שהALUים של הכרטיס מסוגלים לבצע.

אין שיטת ספירה אחידה לזה, אני יכול לקרוא לפעולת dot3(מציאת הזווית בין 2 ווקטורים תלת מימדיים) פעולה צפה, אתה יכול לקרוא לכל חישוב שהוא בפעולה הזאתי בתנאי שהוא נעשה בדיוק שכולל נקודה עשרונית פעולה צפה.

בעולם המתורבת החישוב נעשה לפי פעולות לוגיות, ולא אריט'מתיות, כלומר ברגע שיש לך פעולה שמוכרת לASIC של הכרטיס מתיחסים אליה כאל פעולה 1, ולא נכנסים לחישובים הפנימיים שהlogic מריץ בתוך הALU.

אבל כבר קרו מספיק מקרים של ספירה עקומה, RSX, P4 וכו' וכו'.

גם אם המספור הוא של פעולות לוגיות(שאני בספק רב אם זה כך) כאשר אין הזכר ליחס בין הפעולות אי אפשר אפילו להתחיל לנסות להוציא מזה ביצועים בעולם האמיתי(לא שאי פעם אפשר) כמות הflopים נמדדת בשניה, כל פעולת נקודה צפה לוקחת X מחזורי שעון, אתה יכול לנפח בקלות את המספר הזה ע"י פעולות זולות ושוליות, שאין להם שום משמעות אמיתית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משהוא אוףף טופיק -

מעבד יודע לבצע A dot B בשלושה מימדים OUT OF THE BOX??

יש לו רצף פקודות מוכן לזה?

כי פשוט אחרת אתה צריך לכתוב אלגוריתם לזה ואז לדון על אפקטיביות שונות של אלגוריתמים מה שהופך מידידת ביצועים אמינה לבלתי אפשרית..

אני יודע למשל שאם תעשה במטלב A DOT B הוא יעשה את זה לפי אלגוריתם משלו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משהוא אוףף טופיק -

מעבד יודע לבצע A dot B בשלושה מימדים OUT OF THE BOX??

יש לו רצף פקודות מוכן לזה?

כי פשוט אחרת אתה צריך לכתוב אלגוריתם לזה ואז לדון על אפקטיביות שונות של אלגוריתמים מה שהופך מידידת ביצועים אמינה לבלתי אפשרית..

אני יודע למשל שאם תעשה במטלב A DOT B הוא יעשה את זה לפי אלגוריתם משלו...

כל GPU כיום ובעשור הנוכחי כן, כל החישובים בGPU כיום הם חישובים ווקוטרים, כל האלגוריתמים בנויים לתוך הASIC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת לא מבין לאן חברות כרטיסי המסך ממהרות.

חבל באמת שהתדירות של השקת משחקים חדשים וטובים ל- קטנה פי 3 לתדירות של השקת לדורותיהם,

איפה טעינו ? :nixweiss:

טעינו בזה שנתנו לזונות הגרפיקה להכתיב את השוק, Game play vs Graphics.

מעניין למה עד היום אני נהנה לשחק PAC-MAN ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...