Diablo 3 יוכרז באוגוסט? - עוד חדשות בעמוד 4 - עמוד 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Diablo 3 יוכרז באוגוסט? - עוד חדשות בעמוד 4


LazyBoy

Recommended Posts

יש דרך להכריח את המשחק לעבוד ברזולוציה גבוהה (נגיד 1280X1024) אבל השרת של בליזארד מזהה את זה וסוגר לך את החשבון+CDKEY כי זה דורש להכניס קובץ שמשפיע על ההרצה של המשחק. (dll injection)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

עכשיו כשהשגתי את תשומת הלב שלכם ( :P) אני חייב לסייג שהמידע לא רשמי, וכמו כל דבר שקשור לבליזארד הוא יכול להחשב כמקרי בהחלט.

גשו לאתר של BlizzCon ותסתכלו על הדמויות בבאנר.

כולן של דמויות ממשחקים מוכרים ואהובים.. או שלא?!

תסתכלו טוב על הדמות של דיאבלו - הוא אף פעם לא נראה ככה.

בשום ARTWORK או תמונה של העולם של דיאבלו הוא לא נראה ככה. (לדעתי הוא אפילו נראה תלת מימדי עם הקרניים ועצמות הלחיים האלה)

ולא, אי אפשר לטעות - זה דיאבלו כי יש לו את האבן במצח.

צירוף מקרים? אולי..

אבל אם תגלשו לאתר eu.diablo.com תגלו שאתם מגיעים במפתיע לאתר של blizzcon.

(למי שלא יודע, הכתובת הנ"ל היא למעשה תת כתובת של .com)

אז.. דיאבלו תלת מימדי יוכרז באוגוסט?

לאור הרכישה של מנוע הפיסיקה HAVOK 4 בשנה שעברה ושאר "הראיות" שיש ברשותנו - אני מהמר/מקווה שכן!

המקור של כל זה:

Next Title at BlizzCon - Elly [23:28:PST]

Network visitor nobbie spotted a couple of things that could point to III being announced at BlizzCon in August. First of all check the BlizzCon banner on the BlizzCon site , it shows the one and only Lord of Terror on the right hand side of the image. As he mentions. all other game characters on that banner are perfectly visible and are references to Blizzards already announced top titles (WoW, SC2). The plot also thickens with news that eu.diablo.com domain is now pointing to the BlizzCon website. Fingers crossed!

http://www.diabloii.net/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

BlizzCon 2007 eyed for Diablo 3 announcement

Thursday 7-Jun-2007 10:11 AM Speculation stirs that Blizzard will finally announce a sequel in its action-RPG series in August

Eyes are turning to August for a second major announcement from Blizzard entertainment in 2007, with speculation mounting that the developer will blow the lid off Diablo 3 at its BlizzCon 2007 event.

StarCraftTwo.com, fansite, has posted a lengthy argument on why it believes the announcement on the sequel at the event is plausible. One of the key factors revolves around comments made by Blizzard COO Paul Sams back in August 2006, who along with revealing at the time the developer had a major announcement planned for this year - StarCraft 2 - let slip that the studio in total had at least three unannounced games in production.

It's a no-brainer, of course, that we'll see Blizzard unveil a new venture in the Diablo universe. Itzik Ben Bassat, Blizzard vice president of business development, spoke to CVG last year about the passion the company has for the fantasy series, explaining, "As long as we're passionate about a certain franchise, we will not desert it, we will continue developing that. It's been a while since we released the last Diablo game and even more since the last StarCraft game."

But will a Diablo 3 reveal occur at BlizzCon 2007 in August? Well, maybe, and don't forget that Blizzard used its last BlizzCon event in 2005 to officially reveal World of Warcraft expansion The Burning Crusade. However, we can only wait and see if a new Diablo game shows itself.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=165422

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שאין הרבה ספק, מעבר לאותה פיסת מידע על המוזיקה שהולחנה לדיאבלו 3 כבר לפני הרבה זמן, שימו לב כמה מפתחים עובדים על Starcraft, אם זיכרוני אינו מטעני, ולא אין לי כח לבדוק את העניין, על SC2 עובדים 40 איש, 40איש!!! על Spore עובדים 300.

למה אני אומר את זה? כי זה אומר שהם בכיף יכולים לשים 40 איש על 3, ולדעתי הם כבר שמו, החברה עדיין נשארת בגודל נורמלי ואפילו קטן יחסית (לא שיש להם בעיית מזומנים להיות ענקיים). בקיצור ממשיכים לחכות בכיליון עיניים, אין ספק שיגיע, השאלה היא מתי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שאין הרבה ספק, מעבר לאותה פיסת מידע על המוזיקה שהולחנה לדיאבלו 3 כבר לפני הרבה זמן, שימו לב כמה מפתחים עובדים על Starcraft, אם זיכרוני אינו מטעני, ולא אין לי כח לבדוק את העניין, על SC2 עובדים 40 איש, 40איש!!! על Spore עובדים 300.

יש המון מידע ורמזים - את חלקם אפילו רשמתי בתחילת הדיון הזה.

והצוות אכן מונה 40 איש - ובליזארד אמרו שצוות הפיתוח של SC2 הוא ממש קטן בהשוואה לשאר הצוותים שלהם.

ואה כן, WC3 = גרוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלוואי, ממזמן לא שמענו על משחקים מבליזארד חוץ מ-WC.

WC3 אכן משחק חלש, אהבתי יותר את 2.

צוות קטן מאפשר לפתח את המשחק באופן יסודי.

אולי זה הסוד שלהם לדרישות מערכת יותר נמוכות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...