AXP 1700+ TBred B O/C - כל מה שרציתם לדעת על אוברקלוקינג. - עמוד 39 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

AXP 1700+ TBred B O/C - כל מה שרציתם לדעת על אוברקלוקינג.


yot

Recommended Posts

אין מצב שאני מגיע לבאס 200*10 במתח ברירת מחדל אני ב 1.825 בבאס 205*11 אבל פריים יציב 10 שעות (אחר כך פשוט לא היה לי כוח להמשיך).

אני כבר מת שיגיע עוד משלוח של DLT3C לארץ עכשיו בכלל יש מחסור ב1700 אפילו הרגילים שלא נדבר אל ה DLT3C שאותם מאוד קשה להשיג :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 588
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לכל מי שמחפש DLT3C תשאלו בחנויות גם על 1800+..... יש גם TBRED B DLT3C 1800+ והם אפילו יותר טובים מה-1700+ לפי תוצאות שראיתי.....

יש אותם בארץ בכלל? ראיתה מישהו שקנה?

ןאם לא קשה לך תביא לינק לביקורת בבקשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז יש מישהו שניסה לעשות (גם לשם בדיקה זה טוב) עם המאורר המקורי וראה עד כמה הוא מגיע בצורה יציבה ? (וכדי שהשאלה לא תצא מהקשרה אז אני לא טוען טענה זאת או אחרת - אלא זה פשוט ממש ממש מעניין אותי, מעניין אותי מה התוספת שטמונה באמת בתוך המעבד לעומת עבודה רגילה בלי שום קשר ליכולת המקסימלית שלו. וכן - בעבר היו לוקחים סלרי 300A או 266 והופ מוסיפים 50 או יותר אחוז בלחיצת כפתור בלי שום מאמץ והשקעה כספית וזה היה יציב לחלוטין למשך שנים - זה היה הפלא שבכל העניין , וסתם מעניין אותי בהשוואה מה שלום ה"פלא" בימינו ועד כמה הוא פלא , ואני מבקש הפעם לא להוציא את השאלה מהקשרה ולהתייחס לנושא המקורי 8) ,תודה ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז ככה 1800 בכלל אין ולא היו לפי מה שאני יודע (הכוונה ל DLT3C) ו 1700 אין עכשיו לאף אחד בדקתי אצל כל היבואנים נראה לי שיש כל מה שיש בחנויות נכון להרגע זה 1700 של אזטק 0303 ו של CDL שחלקם זה 0308 זהו אפילו לסימפלטק יש 0303.

באסה נצתרך לחכות עוד הרבה זמן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סתם שאלה מענינת,

האם מישהו ניסה בכלל מה שנקרא "אוברקלוק זול" (או ללא תוספות) עם המעבד הזה (tbred b 1700) ? ז"א בדיקה עד כמה הוא מגיע עם הקירור המקורי (המאוורר הפשוט שמביאים) יציב ,ואפילו בדיקה עם המאורר הפשוט ובאסים שמרניים ?

הצלחתי להגיע איתו ל2150 MHZ עם המאורר הג'נרי והיה יציב לחלוטין

הטמפרטוה היתה 50 מעלות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובה.

וואו נהדר , רק 50 , זה אחלה, ועוד לדעת שזה עם המאורר הרגיל ושזה בכלל עובד יציב ובטוח. הוולקנו 6 סי יו הרועש שלי נותן לי 57 מעלות במנוחה , אבל בד"כ פועלת תוכנת וזה במנוחה 47 (תנדרבירד לוהט במארז פתוח עם ספק חלש ובלי שום מאורר אחר פועל חוץ מהכרטיס מסך - שונא רעש :)) תאמת זה ממש מעודד אותי כי אני רוצה לקנות מאורר שקט לחלוטין (אני מסתכל בינתיים על Spire FalconRock 2) שבטח יהיה רק קצת יותר טוב מהמקורי בקירור.

בשביל התמונה השלמה תוכל בבקשה להגיד לי :

- מה הסטפינג של המעבד ובאיזה באס ומתח עבדת איתו ?

- כמה זמן אתה עובד/עבדת איתו ככה (2150) יציב עם המאורר המקורי ואיזה בדיקות יציבות ביצעת ?

- איזה יש לך במארז ?

- והכי חשוב יש לך פרטים מדויקים של המאורר הגנרי שקיבלת (חברה דגם)? מעניין אותי נתונים עליו כמו רעש , סל"ד, דחיפת אוויר או סתם תיאור אישי שלך 8)

שוב תודה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...