פורסם 2007 במאי 2018 שנים שלום רב, לפני שבוע שאלתי שאלה בנוגע לזכרון במחשבי. תשובות משתתפי הפורום היו מצויינות ומהירות וענו לי על כל הבעיות ופתרו אותם. מצד שני פניתי ליצרן לוח האם שלי ותשובתו היתה ללא ספק פחות מקצועית. פחות טובה ופחות אמינה. הרי היא פרוסה לפניכם להתרשמות. Dear Sir, Thank you for supporting GIGABYTE products and contacting GBT Tech Support. As to the problem you mentioned, because there are too many kinds of memory modules available in the retail market, it is very difficult to test all of the modules with our MB products especially the quality various. If possible, we also recommend you choosing the modules with famous brand and test the modules with your system before you buy them to avoid H/W compatibility issue. By the way, we do not recommend using different brand/type/size of memory module on a MB. This is because it will cause system stability or unknown problem sometimes. Hence, if possible, we strongly suggest you install the same brand/type/size of memory modules. If you still have any further question to this issue or suggestion about our products/service, please do not hesitate to contact with us. If you have any issue different from original, make sure you issue a new form in order to get proper assistance and it may be response faster as well. We will try our best to help you resolve the problem ASAP. Best Regards, GIGABYTE TECHNOLOGY וקישור לשאלה שלי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=260601.0 דרך אגב התמיכה בפורום היתה לא רק מקצועית אלא גם מעודדת ועם פן ישראלי. מה שליצרנים אין! תודה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.