Starcraft 2 - כל הפרטים כאן - עמוד 31 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Starcraft 2 - כל הפרטים כאן


LazyBoy

Recommended Posts

  • תגובות 926
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב חמוד, אני לא אעשה, רק אל תהיה עצוב :screwy:

עצוב, חמוד :s05:

סה"כ התגובה שלך נראת כמו תגובה תיפוסית של המון חברה שאני מכיר שבחיים לא קנו משחק

אבל תמיד כשהם קולטים שיש במשחק שהם רצים לעשות סצנות...

מה, יש להם DRM!? איזה בני ...

עכשיו אני אצתרך לשקול אם לקנות את המשחק ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני כותב שאני שוקל לא לקנות משחק הכוונה היא שאני לא אשחק בו, כי לא יהיה לי אותו. אחרת לא הייתי כותב את זה.

אני לא 'מעניש' חברה על ידי הורדה לא חוקית של המשחק שלה.

זאת לא פעם ראשונה, זה תמיד קורה ואף אחד לא לומד מזה משום מה. ברגע שמתחילים עם מערכות מסובכות נגד כל מי שקונה את המשחק אוכל חרא.

לעומתם ה'פיראטים' רק מחכים עוד שבוע שבועיים למשחק (במקום להוריד אותו רבע שעה אחרי שהוא יוצא, כמו שקורה במשחקים בלי הגנות רציניות) ואז משחקים כרגיל. הדבר הזה לא משיג כלום חוץ מלהציק ללקוחות האמיתיים של המשחק. רידיק האחרון היה דוגמה טובה, זה עשה מלא בעיות לחצי ממי שקנה את זה, ובאגים ובלאגן, ומתחבר לך לאינטנרט כל פעם לבדוק דברים - קיצר כאב ראש (הבנתי שבאירופה היה להם ממש סיוט עם זה). אז נכון, לקח כמעט חודש לפרוץ. אז מה?

אז עכשיו כל מי שקנה עדיין סובל, וכל מי שגנב משחק בסבבה בלי בעיות.

תאמין לי, אם הייתי מתכנן להוריד גירסה פרוצה של המשחק באמת שכל עניין הלאן לא היה מזיז לי - יש מספיק שרתים שמדמים Battle.Net בשביל לשחק משחקים פרוצים, גם היום. כנראה שגם לסטארקרפ ייקח בדיוק יומיים להפרץ, ויהיה אפשר לשחק מולטיפלייר נורמלי בלי להתקרב ל-Battle.Net. אבל זה לא מה שאני רוצה.

אני רוצה לקנות את המשחק ולא לאכול חרא מכל השטויות האלה שלא עוזרות בשיט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

Blizzard מעולם לא אמרו מתי המשחק אמור לצאת, והם בוודאי לא חברה שמזרזת פרויקטים.

המשחק בחיים לא יושק בספטמבר כי הוא לא מוכן. עוד לא התחילו אפילו בדיבורים על בטא פומבית.

ואין שום קשר בין היציאה של Call of Duty: Modern Warfare 2 לSC2 הם לא פונים לאותו קהל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבטיחו שהבטא תהיה השנה בפורומים הרשמיים

יש להם חמישה חודשים לעונת החגים בערך

הם בלחץ אטומי אם הם מנסים לשחרר בתקופת הקניות... אם הם מוותרים מעכשיו על התאריך יעד הזה אז המשחק יכול לצאת בכל תאריך מהיום ועד שנה הבאה

Blizzard מעולם לא אמרו מתי המשחק אמור לצאת, והם בוודאי לא חברה שמזרזת פרויקטים.

המשחק בחיים לא יושק בספטמבר כי הוא לא מוכן. עוד לא התחילו אפילו בדיבורים על בטא פומבית.

ואין שום קשר בין היציאה של Call of Duty: Modern Warfare 2 לSC2 הם לא פונים לאותו קהל.

ואפשר להתווכח עם זה ששני המשחקים לא פונים לאותו הקהל

אני יודע בוודאות שאני הולך לשחק בשניהם...

זה שאני אוהב *יותר* אסטרטגיה לא אומר שאני אוותר על פעולה טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואפשר להתווכח עם זה ששני המשחקים לא פונים לאותו הקהל

אני יודע בוודאות שאני הולך לשחק בשניהם...

זה שאני אוהב *יותר* אסטרטגיה לא אומר שאני אוותר על פעולה טוב.

אבל זו לא הנקודה בכלל.

משחקי אסטרטגיה ומשחקי FPS משווקים בצורה שונה, והם לא מתחרים ראש בראש על אותו קהל יעד.

לא אמרתי שאנשים ישחקו או את זה או את זה - אמרתי (שמבחינת שיווקית/כלכלית) אין שום קשר או הקבלה בין המשחקים הללו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל זו לא הנקודה בכלל.

משחקי אסטרטגיה ומשחקי FPS משווקים בצורה שונה, והם לא מתחרים ראש בראש על אותו קהל יעד.

לא אמרתי שאנשים ישחקו או את זה או את זה - אמרתי (שמבחינת שיווקית/כלכלית) אין שום קשר או הקבלה בין המשחקים הללו.

המלחמה על הכיס של הצרכן כנראה לא מורגשת בארץ

פרסומות למשחקים לא תפסו אותי ברשת, בטלויזיה, בעיתונות או ברדיו.

אולי בארצות הברית זה ככה אבל שוב, שכאתה אומר מלחמה על קהל יעד שונה אני לא מבין איך זה בא לידי ביטוי.

זה לא שהם משדרים פרסומות בשעות מסויימות כש"סוגי" שחקנים שונים רואים ...

ברשת המשחקים משווקים בצורה זהה לחלוטין. משחררים , סרטונים וכמה בלבולי שכל של המפתחים.

ומבחינה שיווקית יש לכל עונה כמות מסויימת של קונים שסחטו כסף מההורים שלהם ורצים לחנות וכשהם מגיעים למדף שום דבר לא מכווין להם את היד.

ודווקא מאוד יכול להיות שהמחיר של המשחק הנמוך יקנה את הצרכן שיעדיף לחכות שמחיר המשחק היקר יירד עם הזמן.

אני מדגיש - זו האופציה לאנשים שאוהבים את שני הסוגים של המשחקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תשכחו ששנת הכספים 2010 מתחילה ב1 לנובמבר, אז יכול להיות הוא יתעקב רק בחודש חודשים. (למרות שראילית, קיץ 2010 סביר הרבה יותר)

כל חברה מחליטה בעצמה מתי מתחילת שנת הכספים שלה.

(לא יודע, אולי הלכת וחקרת וגילת שActivision | Blizzard מגישים דוחות כלכליים ב1 לנובמבר אבל זה לא משהו קבוע)

אולי בארצות הברית זה ככה אבל שוב, שכאתה אומר מלחמה על קהל יעד שונה אני לא מבין איך זה בא לידי ביטוי.

זה לא שהם משדרים פרסומות בשעות מסויימות כש"סוגי" שחקנים שונים רואים טלויזיה...

1*

ברשת המשחקים משווקים בצורה זהה לחלוטין. משחררים תמונות, סרטונים וכמה בלבולי שכל של המפתחים.

ומבחינה שיווקית יש לכל עונה כמות מסויימת של קונים שסחטו כסף מההורים שלהם ורצים לחנות וכשהם מגיעים למדף שום דבר לא מכווין להם את היד.

*2

1.

זה בדיוק מה שהם עושים

http://en.wikipedia.org/wiki/Target_audience

(יש שם רק פסקה אחת בלבד)

2.

למשחקי RTS יש יתרון של תחרויות מאורגנות או במקרה של המשחק הזה Battle Reports אבל זה לא חשוב להבהרת הנקודה.

יש אנשים שמעדיפים RTS ויש אנשים שמעדיפים FPS. לרוב הם לא אותם אנשים ולכן קהל היעד הוא שונה. תזכור שהרוב המוחלט של השחקנים בעולם הוא קזואל ולא האררדקור.

ולגבי הקונים שסחטו כסף מההורים - אתה טועה.

In 2008, the average American gamer has been playing for 12 years, and is now, on average, 35 years of age.

http://en.wikipedia.org/wiki/Video_game#Demographics

ומחיר המשחק לא קשור למי ישחק מה - הכלל ראשון בכללה אומר שמכירה תתבצע אם הלקוח מאמין שיוטב מצבו או שהוא יקבל הנאה גדולה יותר מן המוצר מאשר המצב שהוא ממשיך להחזיק בכסף. אם יצרת פיתוי מספיק גדול שגורם ללקוח להחליט שהוא רוצה את המוצר שלך הוא יקנה אותו ויהיה (לרוב) מוכן לשלם אפילו יותר ממה שתדרוש ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הכי מסתדר לי

תראה אני מסכים איתך לגבי העניין של התמורה אבל אותן פרסומות מגיעות אל אותו הקהל.

בגלל שרוב העולם הוא לא HC אז זה לא שהם נאמנים לסוג משחק מסויים ושם נכנס לידי ביטוי מה שהם רואים בפרסומת, מה שהם אוהבים יותר והמחיר על המדף במעמד הקניה אם הבנאדם עדיין לא סגור על עצמו.

אני לא יודע כמה נכון גיל השחקן הממוצע ב-US אבל אם הוא בן 35 אז אני חושב שזו פחות בעיה בשבילו לקנות יותר ממשחק אחד

תמיד חשבתי שמכוונים שחרורים של משחקים לעונת החגים בגלל שאז ההורים מוציאים כספים וקונים לילדים שלרוב לא יכולים להרשות לעצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד חשבתי שמכוונים שחרורים של משחקים לעונת החגים בגלל שאז ההורים מוציאים כספים וקונים לילדים שלרוב לא יכולים להרשות לעצמם.

איך רואים את המנטליות הישראלית במשפט הזה :smile1:

פה בישראל אין עונת חגים וגם אין חג "משפחתי" שבו נהוג לתת מתנות אחד לשני (לאומת זאת יש המוווון חתונות בר מיצוות בריתות וכו)

בכל האולם יש וזה תקופת דצמבר של קריסמס, שם נהוג לתת מתנות לכולם ולא רק הורים לילדים, גם לאנשים בעבודה וגם לחברי משפחה גדולים וקטנים

אז כמות ההורים שנותנים מתנות לילדים שלהם הוא אחוז יחסית קטן ביחס לשאר "נותני המתנות"

אבל יש אמת בדברי havoc כי זמן פירסום בתקופת החגים עולה, ולכל חברה יש תקציב מוגבל של כמה היא מוכנה להשקיע בפרסום

לכן אם יותר כסף עולה פרסומת אז פחות פרסומות יש של המוצר, ואז זמן חשיפה של המוצר קטנה וגם קהל היעד פוחת

אז לחברות שאין תקציב ממש שמן לא כדי להוציא משחקים בתקופת החגים (אבל עוד פעם זה לא רק השיקול היחיד) (וגם לא הבעיה של בליזרד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...