פורסם 2007 במאי 1818 שנים ממש לא.אני לא מבין למה אתם מניחים שמעבד עם ארבע ליבות יהיה טוב יותר למשחקים בעתיד, אין כרגע שום אינדיקציה לכך. סביר מאוד להניח שבזמן היציאה של E6850 הוא יהיה חזק משמעותית מהQ6600 במשחקים בגלל התדר הגבוה משמעותית, ואין שום דבר לדעת מתי הארבע ליבות של הQ6600 יתחילו לתפוס. אפשר להקביל את המצב המדובר לתוכנות ומשחקים שמנצלים כראוי מעבדי 64 ביט, וזה כבר שנים לא קורה. אני אישית הייתי הולך על הE6850 מבין השתיים, או מעבד זול יותר עם אפשרות לOC.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים ואם אחרי OC לשניהם הE6850 ישאר ב+ 500 מה"צ?וגם סביר להניח שהוא יהיה מוצלח יותר בOC בגלל שהוא "רק" דו-ליבתי.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים הQ6600 מתחמם הרבה יותר מE6XXX כיום..בכל אופן זו לא הנקודה שלי.. לדעתי כל עוד במחיר (או פחות) של Quad יש Duo שמהיר ממנו משמעותית, אין סיבה בשלב זה לעבור למעבד עם ארבע ליבות.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים אני מעדיף את ה - QUAD, התמיכה היותר טובה בו עוד תגיע וכבר עכשיו הוא עדיף משמעותית ב - MULTITASKING. אחרי OC שניהם יהיו כל כך חזקים שאתה לא תרגיש ביתרון של ה - DUO בכלל
פורסם 2007 במאי 1818 שנים התעמקתי כל כך בדיון עד שלא שמתי לב . באמת כדאי לפותח הדיון לערוך את הכותרת.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים שאלה אחת, האם כאשר משחק תומך בדו ליבה כמו קרייסיס הוא תומך גם ב4 ליבות?ז"א לכל מספר ליבות צריך תכנות שונה או כאשר התהליך תומך בריבוי ליבות זה לא משנה כמה ליבות יש הוא יתחלק ביניהן?
פורסם 2007 במאי 1818 שנים התכנות לריבוי ליבות הוא תיכנות כזה שאתה מנסה לפרק את התוכנה לכמה שיותר "תתי תוכניות" (שכל אחת יכולה לרוץ באופן עצמאי על ליבה אחרת)ההגבלה היא לפעמים טכנית (התבססות על חישוב קודם, רקורסיה) ולפעמים בראש של המתכנת (למה צריך להתאמץ לפרק ל-16 חלקים אם יש רק כפולי או מרובעי ליבה?)
פורסם 2007 במאי 1818 שנים אהה, הבנתי. אז נגיד קרייסיס יודעים שהוא יעבוד עם כפולי ליבה בגלל הדרישות שלו, האם יש מידע לגבי עבודה עם מרובעי ליבה?כי תמיכה בריבוי ליבות בתוכנות ובמשחקים שעומדים לצאת כוללים 4תמיכה בקואד אז אין בכלל שאלה האם לקחת מרובע או כפול.
פורסם 2007 במאי 1818 שנים E6850 הולך להיות ממש לא רלוונטי לדעתי. E6750 יקרע אותו ביחס עלות/ביצועים ומי שיוכל לגרד 266$ כבר יעדיף את Q6600. אמנם פחות מוצלח לאוברקלוק אבל גם פחות תובעני מבחינת לוח וזכרונות, מה גם שחלק מהמשחקים כבר מנצלים 4 ליבות (SupCom למשל)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.