עבור לתוכן

מארז הגיע ....שבור!

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם...

אחרי שלושה שבועות לבערך, שאני מציק\מנג'ס\מנדנד לכולם פה על איזה מארז לקנות, קיבלתי את המארז הרצוי - Antec Ninehundred עם חלון פרספקס סדוק.

מישהו התנסה פה בעבר לגביי איך להפעיל אחריות וכו' ? מה הדרך הכי נוחה ומהירה לקבל את החומרה החלופית בלי הרבה המתנה וטרטור ?

עוד שאלה קטנה אחת - יש סיכוי שיסכימו להחליף לי רק את הדלת ובלי להחליף את שאר המארז ? ככה אני יוכל למקם את החומרה במארז כבר ורק אצטרך להרכיב דלת כאשר היא תוחלף...

פורסם

למה שלא תתקשר לחנות ותשאל? :nixweiss:

פורסם

למה שלא תתקשר לחנות ותשאל? :nixweiss:

שוב כמו שנאמר לך מעלי אתה צריך להתקשר לחנות ולשאול תאמת לא צריך להיות בעיה עם זה ... :smile1:.

אבל תבדוק טוב טוב תמארז עם אין עוד נזקים לפני שאתה עושה כזה דבר !

פורסם

מאיזה חנות זה נקנה ?

אני פשוט מנסה לעקוב אחרי מתן אחריות בחנויות בארץ .

יש לי כבר הרבה סיפורים

פורסם

תוכל להעלות תמונה של הסדק?

וכמובן לרשום מאיזה חנות קנית...

פורסם

לפני שאתם ממהרים להסיק מסקנות, אני לא בטוח שזה אשמת החנות, ואם כן אז לפחות תחכו שנדע מה נסגר

פורסם

השתמשת בשירות שליחים כלשהו? אם כן, בדר"כ הם מבוטחים.

כמו ששאלו קודם, באיזה חנות קנית?

סתם מעניין אותי, לא שזה מציק לי או משהו, אבל למה לאזעזל אתם צריכים תמונה של הסדק? מה זה יעזור לכם?

בכל מקרה, תתקשר לחנות, לדעתי הם יבקשו את המארז עם האריזה המקורית והכל, לא חושב שיתנו לך רק "דלת" חדשה.

פורסם

השתמשת בשירות שליחים כלשהו? אם כן, בדר"כ הם מבוטחים.

כמו ששאלו קודם, באיזה חנות קנית?

סתם מעניין אותי, לא שזה מציק לי או משהו, אבל למה לאזעזל אתם צריכים תמונה של הסדק? מה זה יעזור לכם?

בכל מקרה, תתקשר לחנות, לדעתי הם יבקשו את המארז עם האריזה המקורית והכל, לא חושב שיתנו לך רק "דלת" חדשה.

וטוס לוקס .

למה לא עם יש להם במלאי אותו מארז אותו דגם וצבע אז מה הבעיה זואת הריי אותה דלת בדיוק !?....

אבל שובזה מאוד תלוי במידניות של החנות וברצנו של בעל החנות בכך ! :s05: :screwy:

פורסם
  • מחבר

החנות- IQPC

חברת משלוחים-אביב שיגור

וכן החברת מישלוחים מבוטחת ואני מחר יצור קשר עם שני הגורמים לראות איך זה יסתדר.

פשוט אני ממש להוט להרכיב את המחשב כבר ולא רוצה שהלוח ישב על ערימת ספרים, זה ASUS STRIKER ! לא מגיע לו כזה יחס :(

פורסם

מצטער על הספאם אבל איזה מגניב המכשיר הזה שחותמים עליו :smile1:

פורסם

IQPC יטפלו בזה כמו שצריך אני בטוח,וככל הנראה זו "אשמת" חברת השליחים - דבר איתם או עם החנות ותמצא פיתרון,אני בטוח.

אין שום צורך בתמונות כאלו ואחרות של הסדר כי זה לא משנה.

מצטער על הספאם אבל איזה מגניב המכשיר הזה שחותמים עליו :smile1:

אז בוא נפסיק עם הספאם

פורסם

רגע, אם אני לא טועה, יש מין ביטוח על המשלוח, למקרה שמגיע שבור וכו'.

לדעתי, צריך ליצור קשר עם החנות שממנה קנית את המארז ולדבר איתם. הם כבר אמורים לטפל בעניין של השליחויות וזנקים.

פורסם

רגע, אם אני לא טועה, יש מין ביטוח על המשלוח, למקרה שמגיע שבור וכו'.

לדעתי, צריך ליצור קשר עם החנות שממנה קנית את המארז ולדבר איתם. הם כבר אמורים לטפל בעניין של השליחויות וזנקים.

צור קשר עם מנחם שדרך אגב אחלה בחור ! :yelclap::xyxthumbs:

ודבר איתו על המקרה "אביב שיגור " צריכים לקבל על זה חזק בראש !

אני מאמין שאתם תצליחו להסתדר בפעם הבאה על תשחרר את השליח מהבית בדוק מול העיניים שלו שבור שלח בחזרה ועל תחתום !

פורסם

חזק גם אתה מכיר את מנחם? הספקתי כבר להכיר את הבן שלו גם יאיר שהוא מנהל האתר..

תגידו זה עסק משפחתי IQPC?

פורסם
  • מחבר

עדכון:

א.שיגור לא מבטחים נזק משלוחים, אלא רק חוסר... אבל - מנחם הבטיח לי אישית דלת חדשה למארז, הבעיה היחידה היא שזה יקח המון זמן.

בקיצור, אני מרכיב את המחשב סוף סוף מחר בערב (היום אני לא בבית) ואני יעלה לכאן תמונה של הנזק המדובר.

לגביי השירות של IQPC, מנחם הוא איש עסוק וקשה להוציא ממנו את המיטב, אבל בסך הכל השגתי את השירות שרציתי (ושהגיע לי) אז סוף טוב הכל טוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים