עבור לתוכן

תומך בכיר של ברק אמר לי שברק לא תומכים בשיתוף קבצים

Featured Replies

פורסם

בהמשך לדיון הזה:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=255488.0

לאחר מספר שבועות של בעיות ב-utorrent קראתי את הדיון הנ"ל והחלטתי לנסות חברה אחרת. התחברתי לחברה מתחרה וקיבלתי פתאום מהירויות טובות וחיבורים נורמלים. התקשרתי לברק בבקשה לבטל את המנוי (אין לי התחייבות אליהם).

אשת שימור לקוחות שדיברה איתי נדהמה לגלות ולשמוע שאני חושב שהם חוסמים שיתוף קבצים והבטיחה לי שאין כזה דבר ושהיא בחיים שלה לא שמעה על זה. כמובן שלא האמנתי לה. היא ביקשה לתת להם הזדמנות לתקן את הבעיה. הסברתי לה שמבחינתי אין מה לתקן ושאני עובר בכל מקרה. אבל אני מוכן לתת להם לנסות לתקן רק כדי לראות אם הם מסוגלים (תהיתי מה בדיוק הם יעשו ואם זה פתאום יסתדר בצורה פלאית מה שיוכיח שיש להם חסימה מהצד שלהם על המנוי שלי).

היום התקשר אלי לסלולרי תומך בכיר. הוא אמר לי את המילים הבאות:"אנחנו לא תומכים בשיתוף קבצים בגלל הבעיות החוקיות שיש עם שיתוף הקבצים. אני יכול לעבור איתך על ההגדרות של המחשב ולנסות להבין מה הבעיה אבל לא יותר מזה". מכיוון שלא הייתי בבית כדי לנסות לבדוק איתו מה הגורם לבעיה, הוא אמור להתקשר אלי היום בערב. אני אחכה לו ואקליט את השיחה כדי שתהיה לי הוכחה שהם אמרו כזה דבר.

מה דעתכם? פליטת פה שחושפת מדיניות חדשה של ברק?

  • תגובות 34
  • צפיות 5.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

שטויות. הם לא תומכים בשיתוף קבצים כי זה גורם לרוב התעבורה של הלקוחות שלהם ועולה להם כסף.

פורסם

הוא אמר לך את זה בדיוק מהסיבה שהוא חשש שאתה הולך להקליט אותו

פורסם

1. תקליט את השיחה.

2. הוא סתם המציא לך סיבה "חוקית" למה הם חוסמים כי הוא לא רוצה להגיד "החלטנו שבא לנו לחסום משתמשים כבדים".

בסוף החודש נגמרת לי ההתחייבות ואני עובר ספקית.

ביומיים האחרונים כל תעבורת הטוררנטים שלי משותקת לחלוטין - קבצים חוקיים לחלוטים מאתרים לגיטימיים פשוט לא עובדים..

פורסם

עד עכשיו חשבתי שזה רק אני!

ניסיתי שיטה עם חיבור דרך הפרוקסי של ברק אבל גם זה לא עבד.

אני מחובר ב- ADSL במהירות 2mb/200kb.

אני חושב שאני אתנתק.

פורסם

נראה לי צריך לעשות אתר על ברק כמו האתר הזה של הוט: http://www.ihatehot.com/

I Really Hate Barak013 :pissed:

דרך אגב גם ברק הספק שלי אז אני מקפיא תחשבון שלי איתם ועובר ל- אתם יודעים מי. ::)

אה, ובשר זה יאמי :P

וואי ל"ג בעומר :silly:

פורסם

איך עובד העסק הזה של הקפאת חשבון?

ממשיכים לשלם על משהו או מה?

ומה קורה אם נשארו עוד ימים עד לסוף החודש? הם עדיין גובים עליהם תשלום?

פורסם

לפי מה שהבנתי אתה מקפיא חשבון וככה על משך החודשים אתה לא משלם ולא מקבל שירות.

כל חודש הם גובים תשלום שרק מתחיל החודש. (נראה לי לא :s05:)

פורסם

אז אם אני מקפיא חשבון יום אחרי שהתחיל החודש אני עדיין משלם על כולו?

פורסם

מהניסיון שלי ב014 ו012 אתה משלם באופן יחסי.

פורסם

אני הרגע בתהליכי ניתוק (מ013 ברק)... חשבתי שהכי הגיוני זה קודם להתנתק מברק ורק אז להתחבר לבזק בינלאומי, לא?

פורסם

השאלה היא אם תתחבר מיד לבזק בין-לאומי, או שתשאר כמה זמן בלי אינטרנט...

פורסם

ברצינות אף אחד מכם לא מבין את המשפט הזה ??

כשתומך אומר "מצטער לא תומכים בזה" פשוט מדובר על נושא שהוא מחוץ לגבולות התמיכה.

כלומר : אדוני, אנחנו לא תומכים בפוטושום, אנחנו תמיכת אינטרנט - פוטושופ הוא לא נושא שאנחנו בתמיכה הטכנית מספקית עזרה טלפונית לגביו

זה מה שזה אומר "לא תומכים"

בתור תומך טכני הייתי אומר "לא נתמך" לגבי מלא נושאים, אתם מוזמנים להקליק בחתימה ולראות המון דוגמאות שם בת'רד הסיפורים המצחיקים

אני חוזר ואומר : זה שהוא אמר לך לא תומכים בתוכנות שיתוף,

לא אומר שהוא התכוון לומר "חברת 013 ברק חוסמת בכוונה תוכנות שיתוף"

הוא התכוון לומר "מצטער, אני תומך טכני, התפקיד שלי הוא לעזור לך בנושאים של חיבור וגלישה, אם יש לך בעיה ב P2P,

זו לא בעיה שלי ואני לא מספק תמיכה טלפונית לגבי זה"

זה לפחות הדרך שאני רואה את זה בה, כנציג בכיר לשעבר בעצמי, בספקית אחרת

כשאני הייתי אומר דברים כמו "לא נתמך על ידינו" הייתי מתכוון בדיוק לזה

שאנחנו לא נתמוך לך בעובדה שהמסך שלך הפוך כי לחצת על CTRL+UP , כי אנחנו תומכים באינטרנט

שאנחנו לא נתמוך לך בחיבור ה PALM למקרר, כי אנחנו תמיכה של ספקית אינטרנט

וכו' וכו'

ספקית אינטרנט מספקת תמיכה טכנית לרוב בנושאי חיבור וגלישה ודואר אלקטרוני

ומשתדלת לתפוס מרחק מכל מה שקשור לתוכנות שיתוף וכו'

וזה די הגיוני, זה דבר אחד שצרכן מהסוג שלכם יתקשר ויתלונן בנושא הנ"ל עם הוכחות ו 100% לגיטימיות

אבל אם ספקיות יאפשרו את זה, זה יגרור שיחות של צרכנים שאין להם ידע ויתקשרו כל היום "האימיול שלי עובד לאט"

ויעלו את זמני ההמתנה של המוקד מזמן של 2 דקות בממוצע למענה אנושי, לזמן של 50 דקות.

הבהרות :

1

אני לא אומר שאני מסכים עם הגישה הזו, ולדעתי אם מישהו בא, כמו שמכאן התקשרו כמה וכמה מנויים בנושא הזה,

עם הוכחות חותכות וטענות שאי אפשר להתכחש להן, החברה צריכה לתת מענה

במידה ואין מענה, או שנתקלים בקיר (התומך אומר לכם "לא נתמך" כי זה מה שאומרים לו לומר במקרים האלה)

אפשר לעבור ספקית, ולהתלונן לרשות להגנת הצרכן, לפרסם את המידע בפורומים ובעיתונים (YNET למשל, תכתבו לאימייל האדום)

אפשר לכתוב לנציג תלונות הציבור של הספקית (לכל אחת מהן יש כזה, רק צריך לברר את דרכי יצירת הקשר איתו)

2

גם אם ספקית עושה מעשה וחוסמת כמו שעלה החשד, כאן ובת'רד הקודם (שנעלתי) דברים -

אני מבטיח לכם שהתומכים לא יידעו מזה שום דבר, גם לא הבכירים שבבכירים שביניהם

מי שכן ייידע דברים כאלה, לא מדבר עם לקוחות בטלפון או בכלל.

3. אני אישית עברתי ספקית, מה שאומר שאני לא פטרון של ברק 013 בנושא הזה

אני מציע לכל מי שרוצה להתנתק / לעבור / להתגבר על בעיה עם הספקית שלו, שיקרא את הת'רד הקודם.

את כל המסקנות אפשר להסיק משם

פורסם

אותו דבר קרה גם לי

יש אתרי טורנטים שפשוט אי אפשר להתחבר אליהם בגלל שברק הורידו את הפורטים האלה

צלצלתי לתמיכה טכנית וענה לי מישהו ששיחק אותה לא מבין בשום דבר

אמרתי לו אתם חוסמים פורטים שאנשים צריכים

הוא אמר לי איזה פורטים?

התחלתי להקריא לו רשימה של הפורטים הוא אמר לי לא נכון אנחנו חוסמים רק 6 פורטים וזה בכלל לא אלה

בקיצור לא היה לי כוח להתווכח איתו אז ניתקתי

אני עובר ספק ושישרפו הנבלות האלה

מישהו יודע מה עדיף? נטויז'ן או 012?

אגב אני מחובר לאינטרנט בכבלים של HOT

מישהו יודע אם הספק שלי יכול להיות בזק אפילו שהרשת שלי זה הוט?

פורסם

פורסם על ידי: Kidney_stonE

"גם אם ספקית עושה מעשה וחוסמת כמו שעלה החשד, כאן ובת'רד הקודם (שנעלתי) דברים -

אני מבטיח לכם שהתומכים לא יידעו מזה שום דבר, גם לא הבכירים שבבכירים שביניהם

מי שכן ייידע דברים כאלה, לא מדבר עם לקוחות בטלפון או בכלל."

נו באמת, איזה אסטרונאוט לא ידע מה הולך בעסק שהוא עובד בו? (מה זה אזור 51 :kopfpatsch:)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים