מהיא הטמפרטורה האידיאלית למעבד פנטיום 4 2.4 ג'גיה הרץ? - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהיא הטמפרטורה האידיאלית למעבד פנטיום 4 2.4 ג'גיה הרץ?


ISmile4U

Recommended Posts

שלום רציתי לשאול ולדעת מהיא הטמפרטורה האידיאלית למעבד 4 2.4 ג'גיה הרץ?

במחשב החדש השלי הטמפרטורה בהתחלה נעה באיזור ה 38-40 מעלות צלזיוס כאשר במארז היה לי רק מאוורר של המעבד מאוורר קדמי של המארז וכמובן מאוורר אחורי בספק. הוספתי למארז עוד 4 מאווררים אחד אחורי גדול 120x120x38 מ"מ אשר מוציא החוצה אוויר, מאוורר אחד קטן יותר 60x60 אשר מפעט חוסר מקום שמתי אותו באלכסון כך שיכניס אוויר לתור המארז עוד מאווור כזה הוספתי בחזיק המארז מתחת למאור שכבר היה קיים וכן הוספתי עוד מאוורר גדול 120x120x38 מ"מ בחלקו העליון של המארז כלומר בין ה cdrom הכי עליון ובין ספק הכוח כך שהוא מכניס אוויר לתוך המארז בכיוון המעבד. לאחר שעשיתי זאת היום הצלחתי לרדת לטמפרטורה של 31-32 מעלות ועכשיו זה באיזור ה 33 כמובן שברגע שהמחשב מתאמץ אז הטמפרטורה עולה קלות אפילו לאיזור ה 40 אבל מייד אחרי זה יורדת.

האם זה בסדר? האמם הטמפרטורה תקינה?

אודה לעזרה ותשובה בנידון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהפוך את הכיוון של המאורר העליון ככה שהוא יוציא אויר חם שנלכד בעיקר בחלק העליון של המארז שלך ! זה לא טוב לדחוף אותו שוב למטה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן , אבל זה כבר ידרוש ממני לבצע שינוי במכסה העליון של המארז כלומר לבצע בו חורים וחיתוך על מנת שהמאוור יוכל להוציא את האוויר.

כרגע לבצע הוא עושה זאת כלומר מרגשים שהוא מקרר ועובדה שחד עם שאר המאוורים שהוספתי הטמפרטורה במחשב שלי עכשיו היא בסדר גמור.

כך שכרגע אני לא סס למהר ולהתחיל לבצע שינויים במכסה.

השאלה עם נניח ואני אעשה כן את השינוי המתאים במכסה וישים את המאוורר כך שיוציא אוויר החוצה האם זה יוריד לי עוד את הטמפרטורה?

בכמה בערך? האם באופן משמעותי???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...