עבור לתוכן

cry engine 2 vs. unreal engine III

Featured Replies

פורסם

המנוע של unreal גם מהממם http://www.jeuxvideo.tv/unreal-3-video-12276.html

זה הכוח של 2004 אז בטוח שיפרו אותו טיפה והמשחקים יהיו מהממים :D

  • תגובות 50
  • צפיות 3.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ומה זה EMBM?

Envoirment mapped bump mapping

פורסם

מעניין..

תגידו לי אולי אתם יודעים, אבל במשחקים תמיד רואים פוליגונים מרובעים יותר מאשר עגולים-למה?

למה לא להשתמש בצורות העגולות כמו אליפסה עיגול כדור וכולי בתור חלק מהמקבץ פוליגונים שאמור לייצג את האובייקט?

יכול שאני טועה, אבל במיוחד מלפני שנה שנתיים זה היה מאוד בולט השבירות האלה שיכלו להיפתר בקלות בנוסחאת קו עקום.

פורסם

חחחח כל הדיבורים האלה ואף אחד לא ענה לשאלה שנשאלה פה

איזה מנוע טוב יותר

אלא אם כן אין עדיין מספיק מידע בכדי לקבוע אז אני מצטער שקפצתי למסקנות

פורסם

המנוע של האנריל באמת יותר טוב קריסיס נראה טוב לא בגלל היותו משחק DX10 ראיתי אותה בגירסה של ה DX9 כמעט נראה אותו דבר

פורסם

על פי מה שראיתי עד עכשיו, אני חושב שCry Engine 2 עדיף.

פורסם

על פי מה שראיתי עד עכשיו, אני חושב שCry Engine 2 עדיף.

אין ספק, זה מנוע שמושקע גם מבחינת טקסטורה ום שאדרס...

פורסם

טקסטוקה מושקעת זה לא בעיה לעשות

ואיך אתה רואה את השדר מודגש?? אפשר לראות בכלל שדר??

פורסם

מעניין..

תגידו לי אולי אתם יודעים, אבל במשחקים תמיד רואים פוליגונים מרובעים יותר מאשר עגולים-למה?

למה לא להשתמש בצורות העגולות כמו אליפסה עיגול כדור וכולי בתור חלק מהמקבץ פוליגונים שאמור לייצג את האובייקט?

יכול שאני טועה, אבל במיוחד מלפני שנה שנתיים זה היה מאוד בולט השבירות האלה שיכלו להיפתר בקלות בנוסחאת קו עקום.

אין דבר כזה פוליגון עגול, אין שום אלגוריתם רינדור שנכון מתמטית בשביל לרנדר עקמומיות בזמן אמת.

בעבר היה נסיון לעבוד עם nPatches שמשתמשים בנורמלי הקודקודים של המשולש כדי לייצור פני שטח עם עקמומיות.

אבל גם זה היה תהליך בעייתי למדי...

פורסם
  • מחבר

matai a unreal 3.5 yotze?

פורסם

cry engine 2 vs. unreal engine III

זה לא משהו הגיוני כל כך לאגיד...

אם אתה שואל איזה מהם נראה יותר אמיתי אז cry engine 2

הקטע שאני לא יכול אפילו לדמיין unreal

עם מנוע שנראה אמיתי עם אנשים רגילים וכדומה (מנוע הcry engine 2 וכדומה)

זה יראה ממש דפק... ככה זה בunreal יש דמויות שנראות יפה אבל כאילו עשויות מחומר פלסטלינה

הם רחבות מאוד עם שיריון אפילו אפשר להגיד ענקיות לעומת משחקים אחרים

תחשוב שאתה קופץ ויורה טילים בunreal על דמות שנראת כמו איזה חייל ב cry engine 2 ...

פשוט לא מתחבר

פורסם

cry engine 2 vs. unreal engine III

זה לא משהו הגיוני כל כך לאגיד...

אם אתה שואל איזה מהם נראה יותר אמיתי אז cry engine 2

הקטע שאני לא יכול אפילו לדמיין unreal

עם מנוע שנראה אמיתי עם אנשים רגילים וכדומה (מנוע הcry engine 2 וכדומה)

זה יראה ממש דפק... ככה זה בunreal יש דמויות שנראות יפה אבל כאילו עשויות מחומר פלסטלינה

הם רחבות מאוד עם שיריון אפילו אפשר להגיד ענקיות לעומת משחקים אחרים

תחשוב שאתה קופץ ויורה טילים בunreal על דמות שנראת כמו איזה חייל ב cry engine 2 ...

פשוט לא מתחבר

זה לא קשור למנוע...

פורסם

תאמת שני המנועים יפים ומשקעים מאוד...

אני מאוד מקווה שהם ימשיכו את המסורת של המנועים הקודמים ולא יהיו כבדים בטירוף... (CRY ENGIEN , UNREAL 2).

אפילו על מחשבים חלשים המשחקים עבדו טוב..

פורסם

cry engine 2 vs. unreal engine III

זה לא משהו הגיוני כל כך לאגיד...

אם אתה שואל איזה מהם נראה יותר אמיתי אז cry engine 2

הקטע שאני לא יכול אפילו לדמיין unreal

עם מנוע שנראה אמיתי עם אנשים רגילים וכדומה (מנוע הcry engine 2 וכדומה)

זה יראה ממש דפק... ככה זה בunreal יש דמויות שנראות יפה אבל כאילו עשויות מחומר פלסטלינה

הם רחבות מאוד עם שיריון אפילו אפשר להגיד ענקיות לעומת משחקים אחרים

תחשוב שאתה קופץ ויורה טילים בunreal על דמות שנראת כמו איזה חייל ב cry engine 2 ...

פשוט לא מתחבר

בילבלת בין מנוע גראפי למשחקיות

פורסם

אנחנו פה מדברים רק על איזה מנוע יותר טוב בכללי: פיזיקה, טקסטורה, הצללות וכו'...

תשארו בנושא.

תאמינו לי אם ישלבו את המנוע הגרפי של UT ו-crysis לא יראו הבדל בשנוי כמו CSS ו-BF2

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים