עבור לתוכן

cry engine 2 vs. unreal engine III

Featured Replies

פורסם

eze manoa yoter tov me beineem?

[attachment deleted by admin]

  • תגובות 50
  • צפיות 3.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

קרייסיס על בטוח מנוע יותר טוב, מה שמודגש אצלו זה ה-Shader מאוד חזק

פורסם

eze manoa yoter tov me beineem?

השאלה היא למה אתה חושב ששתי התמונות יכולות לקבוע את זה.

פורסם

קרייסיס על בטוח מנוע יותר טוב' date=' מה שמודגש אצלו זה ה-Shader מאוד חזק

[/quote']

אתה בכלל יודע מה זה שיידר?

פורסם

השאלה היא למה אתה חושב ששתי התמונות יכולות לקבוע את זה.

^^ מסכים !

[יכול להיות שעבדו על התמונות האלה באמצעים שיש היום אני מתכוון פוטושופ לשיפור איכות , אף פעם אי אפשר לדעת ...]

פורסם

אתה בכלל יודע מה זה שיידר?

אוסף פקודות הנמצאות בתוך ה-DX שגורמות למשחק להיות יותר ריאליסטי עם הצללות מאופיינות לאותו Shader

פורסם

לפי מה שהבנתי שיידרים פשוט עוזרים להציג גרפיקה יותר איכותית בפחות זמן עיבוד.

כמו לדוג' במנוע של DOOM3 (נראה הוא היה הראשון) ששמה הפנים של האנשים נראו ככ יפים ועגולים אבל מבחינה גיאומטרית הם היו מאוד נמוכים בפוליגונים. השיידרים פשוט הטילו צל על הטקסטורה עצמה במקום על המודל הגיאומטרי, וזאת לפי טקסטורה אחרת שקובעת בכל נקודה ונקודה איזה זווית יש לה עם שאר העולם הווירטואלי.

פורסם

לפי מה שהבנתי שיידרים פשוט עוזרים להציג גרפיקה יותר איכותית בפחות זמן עיבוד.

כמו לדוג' במנוע של DOOM3 (נראה הוא היה הראשון) ששמה הפנים של האנשים נראו ככ יפים ועגולים אבל מבחינה גיאומטרית הם היו מאוד נמוכים בפוליגונים. השיידרים פשוט הטילו צל על הטקסטורה עצמה במקום על המודל הגיאומטרי, וזאת לפי טקסטורה אחרת שקובעת בכל נקודה ונקודה איזה זווית יש לה עם שאר העולם הווירטואלי.

כן, בערך מה שאמרת הוא נכון

פורסם

אוסף פקודות הנמצאות בתוך ה-DX שגורמות למשחק להיות יותר ריאליסטי עם הצללות מאופיינות לאותו Shader

לא.

כן' date=' בערך מה שאמרת הוא נכון

[/quote']

גם לא.

לפי מה שהבנתי שיידרים פשוט עוזרים להציג גרפיקה יותר איכותית בפחות זמן עיבוד.

כמו לדוג' במנוע של DOOM3 (נראה הוא היה הראשון) ששמה הפנים של האנשים נראו ככ יפים ועגולים אבל מבחינה גיאומטרית הם היו מאוד נמוכים בפוליגונים. השיידרים פשוט הטילו צל על הטקסטורה עצמה במקום על המודל הגיאומטרי, וזאת לפי טקסטורה אחרת שקובעת בכל נקודה ונקודה איזה זווית יש לה עם שאר העולם הווירטואלי.

לא צריך שיידר בשביל הדבר הזה, bump map ושלא נדבר על EMBM שקיים בR7500 שהוא DX7 יכול לעשות את זה. ועוד הרבה יותר...

אני בספק אם הם עושים per pixel lighting ובטח שלא per pixel normal parallax בהדגמה בשביל הסצנה הזאת ובטח שלא במשחק, גם 10 GF8800 לא ירנדרו את זה בFPS שחיק. CryTek יודעים לעשות רעש, עם כל הכבוד אליהם, הם יודעים לעשות מנוע יעודי למשחק אבל CE1 בתור מנוע ג'נרי היה זבל טוטאלי. וCE2 לא יהיה שונה בהרבה מזה.

הפנים של האנשים נראים יפים בעקר בגלל שזאת טקסטורה ברמה של 2mp+ תוריד את הhigh res char textures לHL2 תקבל תוצאות לא רעות בהרבה...

אולי הם עושים SSS והצללה נפרדת לSpecular אבל בערך שמה סיימנו.

בשונה מCE כל המנועים של Unreal היו מנועים מעולים, אפשר היה לעשות איתם הכל, מודולאריים לגמרי. תנסה להשוות את Star Wars: Republic Commando לUnreal 2 ותראה למה המנוע הזה מסוגל להגיע, כנ"ל כל הPoPים וSC1/2 מבוססים על UE2.

Crysis יראה טוב אבל לא בצורה מוגזמת זה יותר התקדמות טכנ' מבחינה של כוח ברוטאלי מאשר קוד שמהווה פריצת דרך. על מצב DX9 וDX10 המשחק יראה כמעט זהה, על X1900 אם הם לא היו עצלנים במיוחד הוא אמור להראות כמו על GF8800 בגלל היכול לעשות vertex skinning דרך הALUים של הPS.

מעבר למים עם נפח לא אמור להיות יותר מידי הבדל בין שני המצבים.

[attachment deleted by admin]

פורסם

אני אמרתי את מה זה Shader לפי מומחים פה:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=219815.0

אולי טעיתי, כעיקרון יש כאלה שלא מבדילים בין טקסטור לשאדר, כי תכלס רואים הרבה הצללות ואפקטים יפים ב-Crysis

אם תביא לי לקרוא יותר על מה שדיברת ולהעשיר את היידע אני אשמח :)

פורסם

אתה מוזמן כבר לצוטט את Ynet זה כבר מקור יותר אמין...

שיידר - הצללה דיי לחשוב שלמילה הזאת יש קשר ישיר כלשהו לצל או לכל דבר הקשור לזה.

זה שSGI לפני 35 שנה החליטו לקרוא לזה ככה זה סיפור ארוך...

שיידר זה DRP, כל מה שזה אומר זה שאתה יכול לכתוב תוכנית שתעבד את הפלט שאתה מקבל בצורה שאתה רוצה.

אז כן שיידר יכול לגרום לטנקים לזהור בצורה מטומטמת, אבל מצד שני כבר מספיק משועמים כתבו שיידרים שהדבר היחידי שהם עושים זה מריצים פרוגר נטו בתוך הכרטיס מסך, כאשר הקוד היחידי שרץ על הCPU זה הIRQ hook של הפלט מהמקלדת..

פורסם

אתה מוזמן כבר לצוטט את Ynet זה כבר מקור יותר אמין...

שיידר - הצללה דיי לחשוב שלמילה הזאת יש קשר ישיר כלשהו לצל או לכל דבר הקשור לזה.

זה שSGI לפני 35 שנה החליטו לקרוא לזה ככה זה סיפור ארוך...

שיידר זה DRP, כל מה שזה אומר זה שאתה יכול לכתוב תוכנית שתעבד את הפלט שאתה מקבל בצורה שאתה רוצה.

אז כן שיידר יכול לגרום לטנקים לזהור בצורה מטומטמת, אבל מצד שני כבר מספיק משועמים כתבו שיידרים שהדבר היחידי שהם עושים זה מריצים פרוגר נטו בתוך הכרטיס מסך, כאשר הקוד היחידי שרץ על הCPU זה הIRQ hook של הפלט מהמקלדת..

תוכל לפרש את מה שאתה אומר... מה זה DRP (ראשי תיבות) ומה זה IRQ hook?

פורסם

DRP - Dynamic Rendring Path דיי כללי גם EMBM ועוד מספיק דברים נכנסים בזה בצורה כזאת או אחרת.

IRQ hook בפשטות מה שמאפשר לתוכנה שלך להאזין לinterupt requests של המקדלת בקיצור כשאר אתה מקיש על מקש התוכנה יודעת על מה.

בצורה עוד יותר פשוטה scanf בC למשל...

פורסם

ומה זה EMBM?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים