גיר רובוטי? האם אמין? יותר חסכוני? - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גיר רובוטי? האם אמין? יותר חסכוני?


chenrp

Recommended Posts

אבל אתה לא אומר למה! אז התגובה שלך לא ממש שווה משהו!

ראיתי שיש בקורולה החדשה גיר כזה, וקורולה לא יורידו את המחירות, אז נראה לי שהם חשבו על העברה עדינה בין הילוך להילוך לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיר רובוטי לא הכי נוח לנסיע

העברת הילוכים לא חלקה אתה מרגיש כמו קיק כזה קדימה הרבה יותר מורגש מהאוטומאט רגיל

איך שאני הבנתי גם יש בעיות לעשות תחילת נסיעה בעליה כי האוטו לא מחזיק את האוטו כמו באוטומאט הוא פשוט מתדרדר

או לעשות חניה במידרון גם בעיה קצת

אבל שוב זה עניין של הרגל אתה יכול להתרגל והכל יהיה טוב

אתה תדע מתי יהיה העברת הילוך אחרי כמה זמן ואז אתה מרפה מהדוושה ואז יש העברה יותר חלקה ואז אחרי שזה העביר אתה לוחץ קצת יותר כמו נסיע רגילה

אבל עדיין לא הכי נוח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה. אבל חשבתי שאולי בקורולה החדשה זה לא יהיה, כלומר, יתקנו את הקיקים האלו. חיפשתי גם מאמרים או ביקורות של אנשים שנסעו על יאריס ולא מצאתי. האם יש מישהו שמכיר את האוטו הזה או את היאריס ונסע בגיר כזה. אני יודע שהיו גירים כאלו אך לא בטויוטה ואים מה להשוות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביקורת ממגזין אוטו על התיבה של היאריס (נלקח מגיליון 247, במבחן השוואתי של יאריס לעומת סוזוקי סוויפט): "התיבה מעלה ומורידה הילוכים בלי שום היגיון במצב האוטומטי ומשתדלת להעלות ככל האפשר להילוך הגבוה ביותר (לא פעם מצאתי את עצמי ב-40 קמ"ש בהילוך חמישי). תוך שניות ספורות היא מעבירה מראשון לשני לשלישי ומשאירה אותך ללא כוח זמין. ואם זה לא מספיק, הרי שהגיר חובט בהעלאת הילוכים, סובל מהשהייה ארוכה מדי בין הילוך להילוך ובעיקר, מתפקד באופן לא מעודן, לא עקבי וכתוצאה מזה- לא בטוח. רוצים דוגמא? בכניסה לפניה מהירה אחת, התיבה הורידה הילוך בפתאומיות, והשאירה את הנהג להתמודד עם העברות המשקל והיגוי היתר המפתיע שהגיע בעקבותיה. מעבר למצב ישפר במקצת את יכולת עקיבת ההילוכים אחר רצונות הנהג, אבל עדיין מדובר בהמון תשומת לב שצריך להקדיש לרכיב הסורר הזה. זו, ללא ספק, התיבה הרובוטית הגרועה ביותר בה נתקלנו והמצב היחיד בו אפשר היא מתפקדת (כמעט) כראוי הוא במצב הידני. בו, כבר ניתן להגיע להעברת הילוכים חלקה יחסית ואפילו להורדות הילוכים משולבות גז ביניים, מה גם שהיא אינה מבצעת העברת הילוכים עצמאית מעלה או מטה. תיבתה המטרידה של הטויוטה גם מסבירה מדוע הוא הפסידה בכל פרמטר של תאוצה מול הסוויפט, למרות הילוכים קצרים יותר והעברות כוח מיידית. מעמידה למאה קמ"ש מ-50 ל-80 ומ-80 ל-120 היאריס הראתה תגובה ראשונית טובה יותר ופתחה פער קל, רק בכדי להפסיד את אותם מטרים יקרים בכלל העברות ההילוכים הארוכות."

היאריס הפסידה בעימות רק בגלל התיבה הגרועה!

"הסיכום לא פשוט כלל. היאריס של טויוטה היא מכונית טובה, טובה יותר מהסוויפט בחלק נכבד מהפרמטרים. אין ספק שאם היה מדובר במבחן לגרסאות ידניות, התמונה הייתה שונה לגמרי. כך שמן הפקר תיבתה של הטויוטה, עולה כאן הסוויפט ומנצחת במבחן."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נשמע ממש גרוע. אני חובב נהיגה ואני לא רוצה להתאכזב. תמיד קורולה זה ללכת על בטוח ועכשיו אני כבר לא בטוח. אני לא יודע איך התיבה של הקורולה החדשה אבל היא מאיצה די מהר מ 0 ל 100. השאלה היא האם להזמין היום ולקבלה עוד חודש וחצי או לחכות חודש וחצי ולעשות נסיעת מבחן ואז להזמין. הבעיה היא שלא מצאתי מבחן דרכים לקורולה החדשה בשום שפה. ואני יודע שיש כמה שנוהגים בה. קראתי במבחן של ה 1.4 ליטר שהוא חלש מאוד אך לא ציינו איך הגיר. אמרו שה1.6 הרבה יותר חזק מה 1.4 וחסכוני כמעט כמוהו.

אם מישהו מכיר מבחן דרכים לקורולה החדשה אשמח לראות.

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתונים של 0-100 לכוד ואיך המכונית על הכביש לכוד.

אתה מוכן להקריב את רמת החיים שלך בשביל שנייה או שתיים למאה יותר מהירות מהמתחרות? וזה לא שהקורולה ידועה בחדוות הנהיגה שלה ::)

בכל מקרה, בכתבה של וואלה רשום שבשביל להזמין קורולה אתה מחוייב לעשות עליה נסיעת מבחן ולחתום שאין לך בעיה עם הגיר ואתה לא חושב שרכב ההדגמה דפוק.

אז תעשה את נסיעת המבחן ותחליט אם התיבה לא מפריעה לך.

איפה נוהגים בה, רק אתה יודע.

לקורולה החדשה עוד לא הייתה השקה לעיתונאים והיא עדיין לא משווקת.

שיהיה לה מבחן דרכים אני אשמח ליידע אותך בעניין.

אני ממליץ לך לפנות לפורום הבא

www.carsforum.co.il

לפתוח אשכול ביעוץ ורכישת , ולהציב דרישות שתרצה מהרכב הבא שלך וכמובן גם תקציב.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, עד כה החוויה הייתה טובה מאוד ובקורולה החדשה אומרים שהיא מצויינת ומשווים אותה לאוונסיס. גם בגודל הפנימי משווים אותה ל A4 של אאודי.

ראיתי שנוהגים בה ב .

אני לא קונה קורולה כי היא מאיצה יותר מהר. זה היה נתון שנתתי כדי שתבין שהגיר מחליף הילוכים מהר ולא מאט את הרכב.

חוץ מזה, אני קונה קורולה כי זה אחלה של אוטו וכל אוטו אחר מבחינתי זה לרדת ברמה.

תודה בכל אופן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאני רואה, נדבקת במחלה של הישראלי הממוצע שאומר: "טויוטה זה טויוטה" או "קורולה לא רואה מוסך".

אם כל אחר מבחינתך זה לרדת ברמה, אז תלך על הקורולה באופן עיוור ויכול להיות שתסבול מהתיבה.

או שפשוט קח נסיעות מבחן גם על מכוניות אחרות בתקציב שלך וככה תחליט מה היא המכונית הכי מתאימה לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, אני לא נדבקתי סתם. יש להם מנועים יותר טובים ויותר מתקדמים. ואיכות הרכבה טובה מאוד. כמו גרמני. חוץ מזה, לא צריך להחליף רצועת טיימינג ב 60000 והאוטו יותר חסכוני. אנשים לא סתם נדבקים במחלה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאוד מקווה שטויוטה עשתה הסבה לתיבה הקודמת שלהם כי היא הייתה פשוט זוועתית וזה נכתב בכל מגזין אפשרי.

אני לא יודע למה יבואני הרכב כופים בכח על הצרכן הישראלי תיבת "טיפטרוניק" מה רע באוטומטית הרגילה שיש עכשיו ?

בכל אופן הקורולה החדשה היא שדרוג משמעותי לדגם הקיים ואגב זה נכון, הרכב נבחר לאמין ביותר בכל יבשת שבה הוא נמכר.

הטויוטה החדשה תהיה חזקה יותר (כ-125 כ"ס) ושיא המומנט יגיע בסל"ד נמוך יותר.

כמו כן המנוע יהיה בעל שני גלי זיזים וכל גל זיזים יהיה בעל תזמון משתנה, נעשתה חשיבה בתחום המרחב הפנימי.

חבל שיוניון מוטורס לא השכילו כמו יבואני הונדה, אני לא רואה שום סיבה שגרסאת 1800 תהפוך לסטנדרט במדינת .

גרסאת 1.8 (גרסא אמריקאית) בעלת תיבה אוט' 4 הילוכים ומנוע 1.8 בעל הספק של 140 כ"ס.

מה עוד צריך ? אלא אם יהיו שבחים וסיפורים על תיבה חכמה ואמינה אני צופה ירידה משמעותית במכירות של קורולה בארץ.

אגב הקורולה החדשה קיבלה 5 כוכבים במבחני ריסוק ויש לה 9 כריות אויר (8 היקפיות ואחת לברכיים של הנהג).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...