לוח אם bx האם אפשר עוד להשיג ? דגמים והמלצות. - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוח אם bx האם אפשר עוד להשיג ? דגמים והמלצות.


demultiplexer

Recommended Posts

שלום לכולם.

עד היום יש לי לוח אם epox intel lx 440i והסתדרתי איתו טוב מאוד יש הרבה זכרון וכרטיס מסך טוב אז לא היו שום בעיות גם לא עם משחקים חדשים ועם ווינדוס אקס פי.בכל מקרה היום קיבלתי במתנה מעבד פנטיום 3 733 וניסיתי לחבר אותו עם מתאם לlx שלי.התברר לי שלא ניתן המחשב לא עולה והבנתי שאפשר לחבר אותו על bx פשוט.יש לי למי לתת את הלוח והמעבד הישנים שלי והוא אמר שבתמורה הוא יקנה לי את הלוח שאני צריך.בדקתי בקשר לקנייה של לוח אם חדש ועדכני אולי cusl2-c אבל הוא עולה די הרבה כסף שאני לא רוצה להשקיע כרגע והוא גם תומך ב512 מגה בייט בלבד ולחבר שלי שיש לו כזה לוח לא המליץ עליו וגם אני ראתי שהמחשב שלו לא ממש מהיר ויש לו מעבד 1000.בכל מקרה האם ניתן להשיג לוחות מבוססי bx והאם ישנם דגמים שאתם ממליצים עליהם ? או אולי טוב וחדש שיעלה יותר אבל שיהיה יותר טוב מcusl2-c

תודה מראש וסופ"ש נעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם.

עד היום יש לי לוח אם epox intel lx 440i והסתדרתי איתו טוב מאוד יש הרבה זכרון וכרטיס מסך טוב אז לא היו שום בעיות גם לא עם משחקים חדשים ועם ווינדוס אקס פי.בכל מקרה היום קיבלתי במתנה מעבד פנטיום 3 733 וניסיתי לחבר אותו עם מתאם לlx שלי.התברר לי שלא ניתן המחשב לא עולה והבנתי שאפשר לחבר אותו על bx פשוט.יש לי למי לתת את הלוח והמעבד הישנים שלי והוא אמר שבתמורה הוא יקנה לי את הלוח שאני צריך.בדקתי בקשר לקנייה של לוח אם חדש ועדכני אולי cusl2-c אבל הוא עולה די הרבה כסף שאני לא רוצה להשקיע כרגע והוא גם תומך ב512 מגה בייט זכרון בלבד ולחבר שלי שיש לו כזה לוח לא המליץ עליו וגם אני ראתי שהמחשב שלו לא ממש מהיר ויש לו מעבד 1000.בכל מקרה האם ניתן להשיג לוחות מבוססי bx והאם ישנם דגמים שאתם ממליצים עליהם ? או אולי לוח אם טוב וחדש שיעלה יותר אבל שיהיה יותר טוב מcusl2-c

תודה מראש וסופ"ש נעים.

המעבד לא עבד לך על הלוח i440LX, כי הלוח הזה תומך רשמתי במעבדים עם מהירות אפיק של 66 מגה"צ בלבד, ולפעמים אפשר לעשות לו אוברקלוק ל75 מגה"צ מהירות אפיק.

אני בספק אם המעבד הזה יעבוד לך עם לוח BX, כי פנטיום 3 733 עובד במהירות אפיק של 133 מגה"צ, ולוחות BX באופן רשמי עובדים במהירות אפיק של 100, ומספר אנשים מצליחים להריץ אותם ב133 אבל אין כאן שום הבטחה.

אם אתה משתמש בSlocket, מעביר מסוקט לסלוט, תשתמש במעביר של אסוס, יכול להיות שהמעבר שיש לך כרגע הוא תומך רק בסלרון ישנים ולא במעבדי פנטיום 3 וסלרונים עם של קופרמיין.

אם אתה רוצה לוח SLOT 1 טוב, הייתי ממליץ לך מאוד בחום על הAsus P3V4X, אם אתה עדיין יכול להשיג אותו הוא CUV4X, שני הלוחות האלה תומכים במהירות אפיק של 133, וגם שומרים על תאימות אחורה ל100 ו66. היתרון הגדול שלהם הם מבוססים על צ'יפסטים של VIA שהם הרבה יותר טובים מהi815 של , שעליו מבוסס עCUSL2-C, שידוע כלוח די בעייתי. ההבדל בין שני הדגמים של הלוחות שאמרתי לך הוא כזה: CUV4X הוא לוח לסוקט 370 שבדיוק יתאים למעבד שלך בלי מעביר, והP3V4X הוא SLOT 1 ותצטרך להשתמש בו עם מעביר. באחרון אני השתמשתי זמן מה עם המבוסס על ליבת הקופרמיין ומעביר והוא עבד לי כמו קסם.

שורה תחתונה: אל תלך על הBX, ממש לא כדאי לך. גם ההחלפה שהציעו לך(שיקחו ממך את המעבד והלוח הישן) לא משתלמת, כי החלקים האלה שווים הרבה יותר מה100 ש"ח שלוח BX משומש עולה. אם כבר חסר לך כסף, תנסה למכור את הלוח והמעבד בלוחות יד שנייה בנענע או ואללה ותזהר מסוחרים שמנסים להוריד אותך במחיר או מציעים עסקאות טרייד-אין מופקפקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לך על ה cusl2 !

ברח כמו מאש מהp3v4x !!!!!

לי יש אחד ואני שונא אותו ! בלי via4in1 ובלי לבטל agpx4 וfastwrites החמור נותו מסכים כחולים כמו משוגע וכל הפורומים בחו"ל

מלאים שאלות על כל מיני באגים של הדרעק הזה, האתר של via מלא הצעות לתיקון ובקיצור צרה צרורה ...

אני מחפש להפטר ממנו ולקנות cusl2, ואני לא מבין למה התכוון קודמי כשאמר שהchip set i850 בעייתי (?)

VIA Apollo Pro 133A the worst chip set ever !!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה מצפה עם צ'יפסט של VIA יעבוד בלי 4IN1, היה לי כזה והוא עבד כמו קסם. חוץ מזה הוא לא יכול להשיג Cusl2-C, אלא רק TUSL2C, שזה לוח שהיה לי ואני ממש לא אהבתי אותו, היו לו כאבים לא ברורים, ואלא אם משתמשים בחלונות XP הלוח הזה לא עובד יציב כי קשה למצא את הדרייברים ללוח הזה באתר של אינטל. ורוצה לראות את השגיאות בבקשה, מהאתר של אינטל, שים לב לאותיות הקטנות:

The 815EP chipset may contain design defects or errors known as errata which may cause the product to deviate from published specifications. Current characterized errata are available on request.

אתה מוזמן לקרא את זה בתחתית העמוד הבא, באתר של אינטל:

i815 Chipset

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...