R0ck פורסם 2007 במרץ 9 Share פורסם 2007 במרץ 9 כשהדיסק הקשיח נדפק (וזה קורה, עם כל כונן מכל חברה), מן הראוי לממש עליו אחריות - וכן, תקתוקים וסקטורים פגומים הם בהחלט במסגרת האחריות. עם זאת חשוב להדגיש ששום טכנאי/חנות/יצרן לא יכול (וגם לא צריך) לקחת אחריות על החומר שלכם - האחריות היא על החומרה בלבד (כונן דפוק, כונן מוחלף - די פשוט). הלקוח צריך לוודא שהחומר החשוב לו מגובה על כמה וכמה אמצעים - בין אם מדובר באמצעי אופטי, כונן קשיח נוסף וכו'... להסתמך על כך שהחומר היקר לכם יישמר על הכונן הקשיח הנמצא במחשב זו טעות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2007 במרץ 9 מחבר Share פורסם 2007 במרץ 9 אוקיי הבנתי. אז נניח ואני קונה דיסק קשיח נוסף (אני גם ככה צריך)איך אני מעביר את כל הדיסק הקשיח הישן אל הדיסק החדש?זוהי פעולה פשוטה או שיש עם זה סיבוכים?תודה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
americium פורסם 2007 במרץ 9 Share פורסם 2007 במרץ 9 כשהדיסק הקשיח נדפק (וזה קורה, עם כל כונן מכל חברה), מן הראוי לממש עליו אחריות - וכן, תקתוקים וסקטורים פגומים הם בהחלט במסגרת האחריות. עם זאת חשוב להדגיש ששום טכנאי/חנות/יצרן לא יכול (וגם לא צריך) לקחת אחריות על החומר שלכם - האחריות היא על החומרה בלבד (כונן דפוק, כונן מוחלף - די פשוט). הלקוח צריך לוודא שהחומר החשוב לו מגובה על כמה וכמה אמצעים - בין אם מדובר באמצעי אופטי, כונן קשיח נוסף וכו'... להסתמך על כך שהחומר היקר לכם יישמר על הכונן הקשיח הנמצא במחשב זו טעות.שטויות במיץ.על החנות לדאוג לסייע ללקוח עד כמה שניתן בגיבוי החומר.כשמבחינתי זה אומר לעשות לו באופן אישי GHOST מהכונן הישן לחדש.אין מה לעשות. זו בעיה מוכרת בכוננים קשיחים שאחוז מסויים מהם נדפק והחנויות שמוכרות אותם צריכות לדעת לתת שירות הולם.אם הן לא יכולות/רוצות שלא ימכרו כוננים קשיחים! נקודה! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עמיר פורסם 2007 במרץ 10 Share פורסם 2007 במרץ 10 חחח, הלוואי ולחנויות היה איכפת מהלקוח, אולי זה לא צודק מה שהם עושים, אבל זה בהחלט לא במסגרת אחריותם מה שאמרת... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
R0ck פורסם 2007 במרץ 10 Share פורסם 2007 במרץ 10 יש חנויות שעושות זאת וזה נהדר, אך להגדיר זאת כחובה זו דרישה מגוחכת ורחוקה מלהיות ריאלית (על אחת כמה וכמה אם מכלילים גם את הצדדים האפורים שבדבר - לצורך העניין - לקוח שבא ודורש שייגבו עבורו את תכולת הכונן, הכוללת התקנה של מ. הפעלה ללא רשיון חוקי על כלל התוכנות שלה), מידע חשוב מגבים בכמה וכמה מקומות.כונן קשיח, כמו כל רכיב מכאני נוטה להידפק - אחריות מממשים, על הכונן! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
americium פורסם 2007 במרץ 10 Share פורסם 2007 במרץ 10 ולכן אמרתי, שהמינימום שחנות צריכה לעשות זה GHOST.איפה כתבתי שצריך להתקין מערכת הפעלה? איפה כתבתי שצריך להתקין לו את כל המשחקים הלא חוקיים שלו?סה"כ אמרתי, שצריך לקחת את הכונן הישן, לבדוק איך הוא מפוצל, לפצל את החדש ולעשות GHOST.להתקין ללקוח במחשב שלו, תמורת תוספת תשלום, אין לי בעיה פה, או לומר לו שילך הביתה ויבדוק בזריזות שהכל עובד כמו שצריך.חברים...תפסיקו עם התירוץ של גיבוייי. זה לא תופס. לצרכן הממוצע בלתי אפשרי לגבות את **כל** המידע כדי שאם חס וחלילה הכונן יקרוס יהיה לו גיבוי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 במרץ 10 Share פורסם 2007 במרץ 10 אבל את הדברים החשובים בהחלט כן.לא חסרים היום כלים לגיבוי בעלות לא מסחררת, כמו DVD-R/ DL, הרדיסקים חיצוניים בשלל נפחים ותצורות ומה לא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
americium פורסם 2007 במרץ 10 Share פורסם 2007 במרץ 10 אני לא רוצה לגבות דברים חשובים. אני רוצה שכל הכונן שלי יועבר בשלמותו מהכונן הדפוק לכונן החדש [ובתקווה, הלא דפוק]. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עמיר פורסם 2007 במרץ 10 Share פורסם 2007 במרץ 10 תקן אותי אם אני טועה, אבל כשיש בעיה, החנות לרוב שולחת את המוצר הפגום ליבואן, מחכה שהוא יחליט לתקן/להחליף את המוצר, ואז כשהוא חוזר, היא נותנת אותו חזרה ללקוח... (ככה שאין מצב במקרה הזה שהדיסק הישן וזה שהלקוח יקבל חזרה במסגרת אחריות, יהיו באותו זמן בחנות). לי לפחות זה קרה ב-ה-ר-ב-ה מקרים של מימוש / רצון לממש אחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
R0ck פורסם 2007 במרץ 10 Share פורסם 2007 במרץ 10 אני לא רוצה לגבות דברים חשובים. אני רוצה שכל הכונן שלי יועבר בשלמותו מהכונן הדפוק לכונן החדש [ובתקווה, הלא דפוק].שוב - לדרוש ולרצות זה נהדר... בפועל צריך לזכור שלא תמיד ניתן לשחזר את כל המידע מהכונן הפגום (אם הוא מת חשמלית, או אם נגרם נזק פיסי רציני לפלטות) - אלא אם כן אתה מוכן לסכן כמה אלפי דולרים בשביל שיצילו לך 70 אחוזים מהמידע על הפלטות בחברות שחזור מקצועיות.Omniscience, אתה לא טועה. זה מה שקורה - וברוב המוחלט של המקרים, הכונן מוחלף ביחידה חדשה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 במרץ 10 Share פורסם 2007 במרץ 10 אני לא רוצה לגבות דברים חשובים. אני רוצה שכל הכונן שלי יועבר בשלמותו מהכונן הדפוק לכונן החדש [ובתקווה, הלא דפוק].you can't have it all.מה לעשות.אתה מקבל אחריות על החומרה, לא על המידע.למה אתה חושב המציאו בכלל RAID וRAID 1 בפרט? כי HD זה דבר לא אמין באופן כללי (מדיה מגנטית וכו'), ואפילו אם תקבל למשל את הHD כחדש במסגרת אחריות כלשהי, על המידע אף אחד לא ערב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2007 במרץ 11 מחבר Share פורסם 2007 במרץ 11 עוד יותר מוזר.החזרתי את המערכת למצב הקודם(ביטלתי את האוברקלוק למעבד)והתקתוקים פסקו.אמור להיות קשר בין השניים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 במרץ 11 Share פורסם 2007 במרץ 11 איזה ספק יש לך? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2007 במרץ 11 מחבר Share פורסם 2007 במרץ 11 ליברטי 400 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rk666 פורסם 2007 במרץ 11 Share פורסם 2007 במרץ 11 מוזר, יכול להיות היה איזה חיבור רופף?או אולי יש לך איזו שהיא חומרה שלא ממש עמידה לOC, וגורמת לשיבושים בגישה לIO כלומר להרדיסק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.