Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo - עמוד 12 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo


Born2Kill

Recommended Posts

  • תגובות 335
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

קיצר, אחרי כמה וכמה פעמים בסקרימש יש לי שאלות -

1) זה רק אני או שאי אפשר לבנות חומות?

2) זה רק אני או שאין MPV שיכול להוביל יותר מיחידה אחת?

2.1) זה רק אני או שאין מסוק שיכול להוביל יחידות?

3) מישהו שם לב למין כדורים\עיגולים\צורות בצבע זהב כזה שיוצא מהאדמה ואז הטנקים יורים עליהם? (אצלי זה בדר"כ ליד חילים שעשו DIG IN)

4) מה עדיף - 1024*786 והרוב\הכל על מדיום או 1280*1024 והרוב על LOW ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיף 1280 והכל על HIGH :) הוא נראה ממש לא רע ככה... ;)

אבל אם אתה שואל אני חושב שעדיף לא לשחק על רמת טקסטורות נמוכה מדיי, זה נראה זוועות עולם...

בקשר למה אפשר ואי אפשר לבנות נאלץ לחכות למשחק המלא, אבל לא ראיתי אפשרות לחומות, וכן הכדורי זהב שיוצאים מהטנקים נראים מוזר.

שמעו צריך לשחק כל כך מהר במשחק הזה שזה מטורף, אבל היי, זה מה שכייף, לדעתי RTS צריך להיות גם ככה, זה ש-COH עושה את זה אחרת לא אומר ש-C&C לא יכול לעשות את זה ככה, מהיר וכן צריך קצת חשיבה, זה מאד נחמד להגיד וואלה מי שבונה יותר טנקים מנצח אבל בשביל להגיע לזה צריך אסטרטגיה וחשיבה מהירה ונכונה. נכון שזה פחות נחמד מאשר COH שגם אם אתה ממש על הקצה ועומד למות אתה יכול לנצח, אני לא חושב שיש אופציה כזאת ב-C&C, אבל כן יש משחק מהיר מרהיב שמצריח תיכנון מקדים נכון יותר...

קבלו עוד תמונה ככה בשביל הכייף, תגידו מה שתגידו אבל תמיד אהבתי לבנות עשרות יחידות ולהתקיף מחכה למשחק המלא, כמה שהוא לא מחדש כלום הוא בדיוק מה שרציתי, ג'נרלס כבר נראה עייף על מחשבים חדשים :)

untitled1tq2.th.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה, עוד טיפ, אם עוד מישהו משתמש ב- ZoneAlarm Pro או אנטי-וירוס אחר שסורק קבצים דחוסים -

ממש ממש כדאי לכבות אותה בזמן של הפרישה של קובץ ההתקנה. אחרת ZA תתקע את המחשב להרבה זמן, שבו היא תנסה לפרוש את הקובץ בעצמה ואז לסרוק את התוכן, ובזמן הזה המחשב בקושי יוכל לעשות משהו אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום חששות, מי שציפה לניסים ונפלאות ברור שיתאכזב, זה לא המהפיכה של COH, אבל זה הכייף שאנחנו (אני לפחות) מכירים ואוהבים, זה בהחלט יחזיק אצלי כמה שעות טובות של משחק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעו צריך לשחק כל כך מהר במשחק הזה שזה מטורף

או להשיג כרטיס מסך ישן ולשחק על 10 FPS :smile1:

אקיצר, משחק חזק, לא צריך לכאלו משחקים גראפיקה טובה, אני מוכן לחזור לגראפיקה של RA2

מת על CNC :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם כולם משחק חבל''ז, ציפתי הרבה זמן, עכשיו תגידו, איך אתם מגינים על הבסיס שלכם בסקרימיש? אני שם 4-6 מגדלי יריה, ו3-2 מגדלים נגד טנקים, יש משהו יותר חזק ועדיף? כי אני ככה שורף ים כסף וחשמל עם השמירה הזאת,

ומה אתם אומרים האם הפרדאטור עדיף על הממוטה מבחינת תועלת מחיר? הממוטה זה high end ופראדדטור נראה יותר תקציבי ויעיל לעומת המחיר שהוא עולה, איזה טנקים כדי יותר לייצר?

ומה מבחינת חיל האוויר התלהבתם ממנו? זה נראה טוב שיש 4 עם 6 פצצות וציק צק זמני טעינה, אבל הם לא מוגנים בשיט לנ''מ של הנוד

וחיר, ראיתי יש תרגילים, האלה עם הטילים, האלה עם המשגרי רימונים, קומנדו, צלפים, ורובוטים, מה הכי כדאי ? מבחינת תועלת\מחיר?

הא ודבר אחרון איך אפשר ליצר תקאנון של ה gdi, עשיתי קומנד סטנר, ובנייין טכנולגיה, ואני לא מוצא את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי ה ION, תעשה COMMAND TECH ואז יופיע לך תחת ה SUPPORT אפשרות ל ION CANNON CENTER או משהו כזה, אחרי שתיצור אותו (כל אחד מהביניינים עולה 5000$) יהיה לך כל איזה 10 דקות אפשרות להשתמש בו.

ב EASY אין צורך להגן, ב MEDIUM אני עושה איזה 2-3 תותחים רגילים, 3 AA בכל בסיס (יש לי את הבסיס הראשי ובסיס משני באחד מאזורי הטיבריום הענקייים, ו 8 מסוקים (מ 2 הסוגים) בשביל FAST DESPATCH לאזורים שמתקיפים אותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת כמה שטנק הממותה חזק באמת הוא איטי רצח ומשעמם להסתכל עליו מסתובב אני לוחק 10-15 PITBULLS הבאגי של GDI שיורה טילים ומשדרג אותו בMORTARS מרגמות מביא עוד 5-6 PREDATORS ומחסל תבסיס איתם בקלות רבה מאוד!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחזק.

גם הצלפים מעולים.

לגבי הגנה, לדעתי ההתגוננות הכי יעילה היא עם יחידות ולא מבנים. תיצור יחידות שיגנו על הבסיס, והרבה חיילים שיתמקמו בבניינים נטושים מסביב. (באחד המשחקים ייצרתי כמות מטורפת של חיילים פשוטים לתפוס המון מבנים נטושים בשביל garrison, ואיזו חגיגה זו היתה!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...