חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*) - עמוד 16 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)


mute

Recommended Posts

איך אפשר לשבור סוקט\ ליבה? :s05:

בסוקט A? זה קל, פשוט תלחץ עם הקירור על המעבד טיפה יותר מדי, וביקעת את הליבה (אין לה IHS)

שלומות :yelclap: ;D

highend אתה אומר? ומה ימנע ממני לקנות את modstream\powerstream של אם אנחנו כבר מדברים על highend? או שזה ישן מדי ואני לא מעודכן?

אתה לא מעודכן

נעים מאד - אורן, זיגזג (רך, גמיש ומסנוור )

לא, זה לא היה בצחוק :nono:

סדרת ה- Toughpower החדשה של THRMALTAKE בנוייה בסטנדרט תעשיתי (בחירת רכיבים, אפיצות) וכן בעלת תכונות אזרחיות (רעש, כבלים נתיקים ...) לשוק ה- HIGHEND וזאת בגיבוי של 3 שנות אחריות לקונה המאושר.

סדרת ה- TR2 שהיא סדרת ה- VALUE של מגובה ב- 2 שנות אחריות לקונה המאושר.

ה-TR2 לא עומדת בתחרות מול ספקים אחרים כמו FSP

אם כבר מדברים על FSP, יש סיכוי לראות 350GLN אצלכם למכירה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 402
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בסוקט A? זה קל, פשוט תלחץ עם הקירור על המעבד טיפה יותר מדי, וביקעת את הליבה (אין לה IHS)

אז אני צריך להיזהר יותר פעם הבאה שאני מחליף משחה :-X

מישהו מכיר חנויות טובות בבאר שבע במקרה? (שאפשר להגיע אליהן בלי 4 אוטובוסים-> לא KSP)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ועוד קצת דברים שלא רשמתי לפני:

IVORY: מספר פעמים בהם התעניינתי במחירים של מוצרים, רציתי לקנות מעבד וכדומה. באתר שום דבר לא מפורט חוץ ממפרטים זולים

וגרועים..

קיצור במשך שנה שלמה התקשרתי מספר פעמים..

כל פעם שאני מתקשר לשאול לגבי מחיר או מוצר אפילו משהו פשוט לבדוק שיש במלאי תמיד אותה תשובה: "אני מזכירה אני לא מבינה

בכלום תשאיר מספר טלפון ויחזרו אליך" - אף פעם לא חזרו אליי.

חוץ מזה לא היה לי שום ניסיון בIVORY. לא נראה לי שבשביל כל דבר הכי קטן אני צריך לנסוע עד לחנות כדי לברר.

בגלל זה בחרתי לקנות אז מחשב מKSP שם האתר מפורט ונוח מאוד. אני חושב שזה האתר הכי נוח שיש של חנות גם בקטע של בניית מפרט מחשב

עם מחשבון שמשקלל את המחיר של מחשב שבונים באתר.

KSP - נזכרתי בעוד משהו קצת לא נעים. שהייתי עם החבר רצינו לבדוק את המסך בחנות עצמה לראות אם יש בו פיקסלים שרופים אז המוכר אמר לנו לחבר ולבדוק אבל לא הסתכל בידיוק מה אנחנו עושים, קיצור שהוצאנו את המסך והתחלנו לבדוק הבחנתי בשריטה על המסך אז החזרנו את המסך לטכנאי ואז הטכנאי הראשי שם התחיל להגיד שזה אנחנו שרטנו את המסך ושאנחנו אשמים, (זה היחס למי שקנה הרגע ממך מחשב ב6000 שקל) במקום להגיד לנו סליחה.. חוץ מזה שהיה יכול להיות איתנו בבדיקה של המסך. קיצור לא היינו צריכים להתווכח יותר מידי הוא לקח והביא לנו מסך אחר אבל גרם לנו להרגשה לא נעימה שהוא מאשים אותנו.

ושבדקנו את המסך השני אז הוא אמר למוכר להסתכל שאנחנו "עדינים עם המסך"..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל זה בחרתי לקנות אז מחשב מKSP שם האתר מפורט ונוח מאוד

זה כבר עניין של טעם, אני מוצא שמנגנון בניית המחשב של נועה הוא הנוח ביותר

KSP - נזכרתי בעוד משהו קצת לא נעים. שהייתי עם החבר רצינו לבדוק את המסך בחנות עצמה לראות אם יש בו פיקסלים שרופים אז המוכר אמר לנו לחבר ולבדוק אבל לא הסתכל בידיוק מה אנחנו עושים, קיצור שהוצאנו את המסך והתחלנו לבדוק הבחנתי בשריטה על המסך אז החזרנו את המסך לטכנאי ואז הטכנאי הראשי שם התחיל להגיד שזה אנחנו שרטנו את המסך ושאנחנו אשמים, (זה היחס למי שקנה הרגע ממך מחשב ב6000 שקל) במקום להגיד לנו סליחה.. חוץ מזה שהיה יכול להיות איתנו בבדיקה של המסך. קיצור לא היינו צריכים להתווכח יותר מידי הוא לקח והביא לנו מסך אחר אבל גרם לנו להרגשה לא נעימה שהוא מאשים אותנו.

ושבדקנו את המסך השני אז הוא אמר למוכר להסתכל שאנחנו "עדינים עם המסך"..

טוב, נראה שאם אני אקנה (ואני אקנה) מחשב מאזור המרכז, זה לא יהייה מ-KSP אפילו שהם קצת יותר זולים, פשוט כי היחס מחורבן, אין מילה אחרת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אפשר לשבור סוקט\ ליבה? :s05:

וגבר לא רק זה אני עבדתי בחנות מחשבים ואני מכיר את העבודה ......

והקטע שהוא עשה הרתיח אותי ...... :pissed:

המחשב נכנס לחנות עקב חימום ...... הוא החליף והרכיב אותו הפוך .... :bash: ופשוט שחט את המעבד למוות :behead:

ומה גם שהחברה לא מחליפה לך את המעבד גם עם הוא יהיה חדש דנדש כי זה נזק פיזי :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים אני מאייבורי היתי מתרחק למרות המחירים חסרי התקדים, באמת יש להם מחירים ממש ברצפה יחסית...

אבל איכות חרא, השמועה אומרת (זה נשמע כמו אגדה) שהם מוכרים חלקים מחודשים ריפברישד- ואני די מאמין לה, א בגלל המחירים הלא הגיוניים

ב. יצא לי להתקל כבר בשני מחשבים שהלוחות שלהם בעייתיים, מחשב חדש עם כניסת רשת לא עובדת בכלל! והיא חדשה לגמרי! לא נעשה בה שימוש, כשבדקנו אותה היא בכלל לא עבדה, כמובן הם החליפו את הלוח במסגרת האחריות אבל זה רק מראה את האיכות. עוד מקרה זה שמחשב אחר גם הוא חדש עם חיבורי אודיו לא תקינים, זה ממש מוזר, לי היה לוח של ולא היה לו מעולם תקלות כאלו, ואצלהם כבר פעמיים שאני ראיתי, אז אני הייתי מעדיף להתרחק ואולי לקנות מהם רק דברים ספציפיים שיש להם אחריות יצרן ארוכה מספיק בהתאם... נגיד HD הייתי קונה כי גם ככה יש עליו שנים אחריות...לטובים שבהם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפוסט הזה קצת לא שיגרתי ובטח אנשים יסכימו איתי כשאני מדבר על BUG.

כמה מקרים שגרמו לי להגיד אני לא אלך לשם יותר, אבל מה לעשות שהיא החנות שמוכרת גאדג'טים וציוד הקפי הכי קרובה אליי :-\

קיבלתי ליום הולדת מן זיכוי בבאג (כמו מן כרטיס אשראי שטוענים אותו בסכום כסף) בשווי של 350 שקל. אחרי בדיקה קצרה באתר שלהם ראיתי שכלום לא עונה על הציפיות שלי כי הכול יקר מידי אצלהם D:!

אז בתוספת של 100-50 ש"ח רציתי לקנות רמקולים של לוג'יטק (שאני לא זוכר את שמם).

התקשרתי לחנות (ענה לי בחור צעיר שנשמע כאילו הוא מת להיות בכול מקום אחר בעולם מאשר לעבוד ולדבר איתי) ושאלתי אותו אם יש להם את הרמקולים המצויינים באתר והוא אמר לי שלא ואם אני רוצה אני יכול להזמין אז הוא לקח ממני פרטים ( לא נראה לי שהוא לקח ממני באמת פרטים) ואמר שזה יגיע תוך 3 ימים.

אני מחכה שבוע שלם ועוד לא התקשרו אליי אז החלטתי להגיע לחנות ולראות מה קורה.

דיבר איתי בחור בן 30+- והוא אמר לי שאין לו רישום של הזמנה ומקסימום שאני אעשה הזמנה חוזרת. אני ברוב תמימותי עושה עוד הזמנה ומחכה שזה יגיע תוך שבוע.

אחרי שבועיים שלא קרה כלום, הלכתי עוד פעם לחנות, ונחשו מה ? אין הזמנה D: (חשוב לציין שהם כול הזמן ניסו לדחוף לי את הרמקולים של שלא רציתי).

לבסוף אחרי כעס רב החלטתי לקחת את הJBL כי הם פשוט לא מזמינים.

הם פשוט ניסו להיפטר מהסחורה. :pissed:

לא משנה שהם יצאו בסדר אבל האמינות.... :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם המפרט שלי נקנה בבאג, סניף הלל(אני חושב שהוא שם, בכל מקרה, הסניף שבמרכז העיר) בירושלים.

קניתי את המחשב עם 120 ג'יגה, אחרי איחור של כשבוע בהספקת המחשב, הגעתי הביתה, וגיליתי שיש לי 80 ג'יגה, חזרתי לחנות, ואחרי כמה שעות החזירו לי אותו עם כונן 120.

אחרי עוד כשבוע כונן הדיוידי שלי הפסיק לעבוד בלי סיבה, הבאתי אותו לחנות בכדי שיחליפו לי אותו, ולמרות שכביכול קרעתי את המדבקה ש"מבטלת" את האחריות כשפותחים את המארז (שזה דבר מטומטם שלעצמו...) הביאו לי את הכונן בטענה שסידרו את הבעיה. חזרתי הביתה, וגיליתי שהכונן עדיין עושה בעיות, שוב הלכתי אליהם, והפעם הביאו לי כונן חדש שחיי עד עכשיו.

בגדול אפשר להגיד שהדבר היחיד שאני מרוצה ממנו זה השרות, המוכרים היו סבלנים ועזרו למרות ש"ביטלתי" את האחריות.

המחירים והמקצועיות על הפנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מכיר את קניון סביונים, אבל את המוצר הזה ספיצפית יש (אם לא מכרו אותו) בכפר-סבא. (שם אני עובד לבנתיים).

המוכרים כנראה לא שלחו מייל העברה בין סניפים (פעם אחת יכול לקרות אם יש לחץ), שזה טעות עצבנית.

מה עוד, היית יכול לשאול איפה ובאיזה סניפים יש את המוצר ואני בטוח שהיו עונים לך (וזה לפעמים יותר מהר להגיע לסניף לבד מאשר לחכות לפעמים שבוע למשלוח שיגיע).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...