חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*) - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)


mute

Recommended Posts

כול אלה שגרים בסביבת רחובות לא לבקש שירות מאפסילון מחשבים וזאת מטענה 1 . הוא עושה דברים שלא מבקשים ממנו גם אם זה לא חוקי . בעל החנות התקין לי חלונות לא חוקי בגלל שהוא טוען שבCD של שהבאתי לו להתקין יש SP1 ולא SP2 במקום להוריד מהאינטרנט את העידכונים וגם זה לא אותו גירסא (התקין PRO ויש לי את הבייתית כך שאיני יכול להפוך אותה לחוקית אלה לפרמט את ההרד דיסק ולהתקין מחדש) ועוד את הגירסה העיברית שאני רגיל לגירסא האנגלית (עם תמיכה בעיברית) . פיצל לי את ההרד דיסק ללא בקשתי לקח לי כרטיס רשת ועוד הציע לי כרטיס מסך יותר חלש ממה שיש לי בגלל שהיו לו בעיות עם הכרטיס . ועוד חשב לקחת לעצמו כרטיס בגלל שהוא חושב ש 2 גיגה עושים בעיות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 402
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אחרי חצי שנה נשרף הלוח אם. פירקתי את הלוח אם, נסעתי לסניף בקיסריה ומסרתי את הלוח. מכירים את השיניים מפלסטיק עליהן מלבישים את המאוורר? אחת השיניים האלה נשברו לפני חצי שנה בזמן הרכבת המחשב. קניתי גוף קירור שמתלבש על החורים מסביב לסוקט כדי שאוכל לעבוד על המחשב. בגלל השן השבורה הזאת, שלא יכולה להשפיע בשום דרך על תפקוד הלוח אם, פנדה סירבו להחליף את הלוח. נאלצתי לקנות חדש מחנות אחרת.

שים לב שזה נקרא נזק פיזי

על זה אין אחריות, ולא רק אצל פנדה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שים לב שזה נקרא נזק פיזי

על זה אין אחריות, ולא רק אצל פנדה

בגלל שן פלסטיק שבורה?

אם אני אבוא לזיגזג עם שן פלסטיק שבורה של התושבת לא יחליפו לי לוח של 1500 ש"ח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברחובות אין חנויות מחשבים אמינות כמו בכל הארץ, ארץ מסריחה של גנבים אבל זה לא קשור לנושא... לי אישית לא היה שום ניסיון עם פנדה או KSP או כל חנות עלובה אחרת, אבל מה שכן אני כן חייב להמליץ על חנות שעשתה ההיפך מלרמות אותי וזאתי WELLCOM בראשל"צ או באשדוד, אז הנה הסיפור:

ב19 לאפריל 2006 הזמנתי את המפרט שיש לי והגשתי לו הצעות מחיר לגבי מפרטים דומים מחנויות שונות בעלי מחירים שונים ושיחקתי אותה לא מבין במחשבים כזה רק בשביל לראות אם החנות אמינה או לא, אז ככה הבאתי לא הצעה א שכללה את המפרט שיש לי להוציא הכרטיס מסך שהיה אמור להיות AGP ו5200 ועוד אמרו לי שהוא מפעיל משחקים ברמה גבוהה מאוד ובעל מחיר נמוך של כ400 ש"ח, אז קודם כל הוא אמר לי שהכרטיס מסך הזה הוא הTOP שבזבל שאם המטרה היא משחקים הוא בכלל לא יהיה מספיק להריץ שום משחק שתכלס ידעתי את זה זה היה נכון ואמרתי לו שבא לי להריץ משחקים על גרפיקה גבוהה אבל כסף אין לי הרבה, אז הוא אמר לי שהכי כדאי ללכת על ה7600GT ב1220 ש"ח(זה עוד היה אז לפני הורדת המחירים) ותכלס זה הכרטיס שרציתי סבבה עשיתי איתו עסקה הוא יצא איתי אחלה מאוד, שילמתי לו 15% במזומן שכחתי תקבלה, ואיך שקמתי והוא ראה שהלכתי לדלת הוא קרא לי והביא לי קבלה עם חותמת החנות ואמר לי שתמיד אני צריך לבדוק את הקבלה עם זה כולל סה"כ את כל המוצרים שהזמנתי חותמת החנות וכדומה... אוקיי אמרתי תודה הלכתי הבייתה, ואחרי יומיים יום שישי ה21.4.2006 הגיעו החלקים לחנות באתי בלי הקבלה אז היה מוכר אחר ואמרתי לו באתי לאסוף את המחשב שהזמנתי והוא אפילו לא ביקש את הקבלה ישר שאל אותי אם אני הוא זה שהזמין את ה7600GT והמעבד SEMPRON 2800+ אמרתי כן והוא הביא לי את החלקים ואני הרכבתי לבד בבית+קיבלתי מתנה מאוורר THERMALTAKE VENUS12 ושובר הנחה לקניות הבאות, ומאז קניתי עוד בחנות מסך CRT עכבר מקלדת הזמנתי 2 מחשבים לשני חברים ואני מתכוון לקנות משם את כל מה שצריך למחשב מתי שצריך, אני ממש באמת ממליץ על החנות הזאתי שימו לב שבאתר www.wellcom.co.il המחירים לא תמיד מעודכנים מכיוון שרק מוכר אחד עושה תעבודה והמחירים יכולים להיות אפילו נמוכים יותר בפועל, אז ההמלצה שלי זה לקנות מהחנות הזאתי בלי לחשוש לרמאויות!!!!!! :yelclap: :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשקניתי את המחשב באוגוסט קניתי אותו בתפזורת מפנדה ונעה.

נעה סיפקו לי לוח עם חיישן טמפרטורה דפוק.

כשפניתי אליהם הם אמרו שהלוח ניזוק בעוד שאין עליו שום נזק הנראה לעיין, הוא פאקין חדש מהניילונים!

אחרי הרבה עוגמת נפש, שזה כולל 3 נסיעות עד אליהם והכנסת המחשב למעבדה הם פשוט לא עשו כלום, ועוד טענו ברוב חוצפתם שהם פנו ליבואן והוא לא היה מוכן לקבל את הלוח בחזרה (למה חוצפה? תקראו את החלק השני של הסיפור...).

בדיוק אחרי אותו רגע שסולקנו מהחנות הזוועתית עם השירות המזוויע הזה נסענו עד לפנדה שם במזל המנהל היה, לאחר שסיפרנו לו את הסיפור הוא ביקש לראות את הלוח, לאחר מכן הוא אמר שאני ישאיר אצלו את הלוח והוא יבדוק אם אכן הוא ונעה עובדים עם אותו יבואן והוא ינסה להחליף אותו (ולזכות אותי על מחיר עלות כמובן).

באותו יום כבר קניתי ממנו לוח חדש במקום, את הDQ6, הלוח הורכב לי במקום ונבדק שהכל תקין ובאותו יום כבר חזרתי עם מחשב תקין הביתה.

לאחר שבוע קיבלתי טלפון שהיבואן קיבל את הלוח ויש לי זיכוי.

אני שואל שאלה....

האם נעה לא יכלו להחליף את הלוח אצל היבואן ולמנוע עוגמת נפש כזאת?

זה אפילו לא היה עולה להם כסף! זה שירות בסיסי!

אני לא מתקרב אליהם בחיים, שירות ממש לא קיבלתי שם. >:(

לעומת זאת מפנדה יצאתי מאוד מרוצה, שם קיבלתי שירות כמו שצריך (החליפו לי לוח שאפילו לא היה שלהם, כי זה פשוט לא עולה להם כסף, הם דואגים ללקוח להיות מרוצה!).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז ככה

פיקוק

הזמנתי מהם רכיבים קצת לא סטנדרטים והם לא הצליחו לספק בזמן נורמלי

וגם שזה הגיע הם אמרו לי שהעלו תמכס ואני צריך לשלם יותר

כמובן ביטלתי תעיסקה

פלונטר

הזמנתי 8500 OIW אם ככה כותבים תגירסה של המולטימדיה

ואז לא הבנתי הרבה והייתי צריך הרכבה

אחרי שהטכני עבד שעתים להתקין (צריך לקחת הרבה פחות)

הדריבר נידפק למחרת

שביקשתי שהם יזמינו אותו להתקין עוד הפעם הם אמרו שאין אחריות על ההתקנה

בסוף יצא טוב כי למדתי להתקין אבל חנות חרא

ככה לא גורמים ללקוחות חדשים לישאר

ציפ

קניתי מהם ומסך

הכל סבבה המסך נידפק פעם אחת ותיקנו בפחות מישבועים ובלי בעיות מיוחדות

PCדוקטור

חנות קטנה אבל נתנה לי שרות טוב והיתה יחסית קרובה לבית

קשה להשיג מהם דברים לא מינסטרים אבל השרות היה טוב והם אמרו לי בזמן מה הם לא מצליחים להשיג

לצערי הם פשטו תרגל

בכל מיקרה אין לי כרגע חנות שאני סגור שאני יקנה מימנה תמחשב הבא

ואני כרגע משחק בקונסולות ככה שזה יקח זמן

אבל ציפ הייתה טובה ואולי אני יקנה מהם בגלל שלא עשו לי בעיות אם המסך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי מKSP זוג זכרונות 256 מגה ורמקולים...הם אמנם זולים,אבל המוכר היה די מעצבן ולא אדיב...

בכל מקרה החנות שאני רוצה לדבר עליה היא פנדה מחשבים.

אז הסיפור שלי:

רציתי לקנות כרטיס מסך חדש,לכן ביקשתי פה עזרה וקיבלתי המלצות לכרטיס GF7600GS שנמכר בחנות הזו.ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט והיה כתוב שהמוצר צריך להגיע תצוך 14 ימי עבודה,אם כי קראתי את התקנון שלהם וראיתי שרשום שבמקרה שהמוצר לא במלאי זה יכול לקחת יותר זמן.הסכמתי והזמנתי.

לאחר 9 ימי עסקים הם כבר גבו לי תשלום ראשון,למרות שהמוצר לא הגיע לביתי.כתבתי להם והם הסבירו כל מיני שטויות לא נכונות,אבל הסכמתי.

אחרי שעברו 14 ימי עבודה עוד לא קיבלתי את המוצר,אז הודעתי להם ושאלתי מתי המוצר יגיע,והם יצרו איתי קשר ואמרו שהמוצר יגיע למחרת,או בתחילת השבוע.

לא הגיע כלום,והתקשרתי אליהם שוב,והם שוב הבטיחו לי שהמוצר יגיע בקרוב.בקיצור,כל פעם המציאו תירוצים טיפשיים וסיבות מטומטמות,והבטיחו שהמוצר יגיע ביום X או ביום Y כל פעם.בסוף ביטלתי את העסקה והם החזירו לי את הכסף.

לא עיצבן אותי שהמוצר לא הגיע,עיצבן אותי שהם שיקרו לי כל פעם.רמאים.

אחר- כך קניתי אחד יותר טוב מפלונטר,חנות פשוט מצויינת!הכרטיס הגיע 4 ימים מיום ההזמנה!וברור לי שאני אמשיך לקנות שם.

קרה לי דבר דומה עם פנדהב רק שהזמנתי גיימפאד, אין הם פשוט הטריפו אותי!!! אני חיכיתי מלא זמן שזה יגיע ושום דבר לא זז, הם כל הזמן אמרו- "זה נשלח כבר, אל תדאג" ושום דבר לא זז, ואז פתאום הם שמו לב שהייתה בעיה והמוצר לא באמת נשלח, אחרי מלא זמן כבר התייאשתי וביטלתי את ההזמנה.

בסוף קניתי 360 controller ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל שן פלסטיק שבורה?

אם אני אבוא לזיגזג עם שן פלסטיק שבורה של התושבת לא יחליפו לי לוח של 1500 ש"ח?

תלוי איזו תושבת .

אם זאת תושבת ברת החלפה , כמו נניח בלוחות 478 או AM2 או 939 , אז עקרונית לא אמורה להיות בעיה .

לוחות 462 , מצד שני , לא יוחלפו , ולא משנה כמה יעלו .

יש מושג שנקרא נזק פיזי .

שבר , סדר , שימוש לקוי , אלף ואחד דברים .

נכון שאפשר לנסות לבדוק מול הספק , הדגש על לנסות , אבל על נזקים פיזיים מוחשיים אין שום אחריות .

שברת ? שא בתוצאות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...