חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*) - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנויות מחשבים שכדאי להתרחק מהן. (נא לציין גם למה! לא סתם להשמיץ*)


mute

Recommended Posts

אני שונא את החנויות שכשקונים מהם מחשב הם חושבים שיש להם אחוזי בעלות עליו.

חנויות כמו אייבורי וכאלה, אשר אומרות לא לפתוח את המחשב.. מי מקשיב להם...

אבל יש את החנויות שמגדילות לעשות ושמות מדבקות שמונעות ממך לפתוח את המחשב,

כמו ksp (שהם דווקא חנות טובה - אבל לרכישת חלקים, לא מחשב שלם),אקסלנט המגעילים ודומיהם.

כשרכשתי את המחשב שלי מפנדה שאלתי לגבי העניין והופתעתי שהם רק מעודדים אותי לפתוח את המחשב ולתחזק אותו -

יעני עשה הכל רק אל תהרוס.

על כך אני מעריך את פנדה, אולם יש להם בעיות שירות ואספקה מינוריות שאפשר לחיות איתן.

מבחינתי ברגע שהמחשב אצלי הוא שלי, אף אחד לא יגיד לי לא לפתוח אותו ולראות מי נגד מי בפנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 402
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חבוב, Retail זה BOX.

ו KSP לא נותנים אפילו את הקירור המקורי, הם נותנים קירור אומלל של Spire

אני גם לא מתקרב ל KSP יותר. קניתי שם , אחרי חצי שנה הלכה הסוללה.

התקשרתי (המחשב עדיין באחריות, רוצה חדשה!)

קיבלתי את השורה הבאה:

"על המחשב יש אחריות של שנה, על הסוללה 3 חודשים"

ואיפה לעזאזל זה כתוב? בשום מקום.

תיזהרו מהשורה הבאה: "XXX שומרת לעצמה הזכות לשנות את פרטי האחריות בכל עת"

גם ניסיתי לעשות אצלם הזמנה של לוח, מארז, מעבד וספק

הם מרחו אותי עם "אין X אבל יש Y במקום, כדאי לך"

כן. בטח. כדאי לי מארז של "Gamer" במקום של Compucase, וספק של JSP TECH במקום של HEC

הם רמאים, נקודה.

אז הוא קנה OEM, כל כך קשה להבין שהתבלבלתי ? gees...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי מKSP זוג 256 מגה ורמקולים...הם אמנם זולים,אבל המוכר היה די מעצבן ולא אדיב...

בכל מקרה החנות שאני רוצה לדבר עליה היא פנדה מחשבים.

אז הסיפור שלי:

רציתי לקנות כרטיס מסך חדש,לכן ביקשתי פה עזרה וקיבלתי המלצות לכרטיס GF7600GS שנמכר בחנות הזו.ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט והיה כתוב שהמוצר צריך להגיע תצוך 14 ימי עבודה,אם כי קראתי את התקנון שלהם וראיתי שרשום שבמקרה שהמוצר לא במלאי זה יכול לקחת יותר זמן.הסכמתי והזמנתי.

לאחר 9 ימי עסקים הם כבר גבו לי תשלום ראשון,למרות שהמוצר לא הגיע לביתי.כתבתי להם והם הסבירו כל מיני שטויות לא נכונות,אבל הסכמתי.

אחרי שעברו 14 ימי עבודה עוד לא קיבלתי את המוצר,אז הודעתי להם ושאלתי מתי המוצר יגיע,והם יצרו איתי קשר ואמרו שהמוצר יגיע למחרת,או בתחילת השבוע.

לא הגיע כלום,והתקשרתי אליהם שוב,והם שוב הבטיחו לי שהמוצר יגיע בקרוב.בקיצור,כל פעם המציאו תירוצים טיפשיים וסיבות מטומטמות,והבטיחו שהמוצר יגיע ביום X או ביום Y כל פעם.בסוף ביטלתי את העסקה והם החזירו לי את הכסף.

לא עיצבן אותי שהמוצר לא הגיע,עיצבן אותי שהם שיקרו לי כל פעם.רמאים.

אחר- כך קניתי אחד יותר טוב מפלונטר,חנות פשוט מצויינת!הכרטיס הגיע 4 ימים מיום ההזמנה!וברור לי שאני אמשיך לקנות שם.

בגלל זה אני מעדיף, במיוחד מהם, משלוחי גוביינא, כך אני משלם על מה שאני רואה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אייבורי הם בסדר במקרים הבאים:

1. שאתה יודע בדיוק מה אתה רוצה.

2. שנפלת על מוצר עם מחיר טוב. הרבה פעם באתי לברר מחירים והמוצר היה יקר.

הבעיה היא שהם מוכרים חרא לאנשים שלא מבינים.

בכל הנוגע לכך שאי אפשר להגיד שחנות לא טובה כי במקרה יש בה מוכר לא טוב: לא נכון.

חנות טובה היא אחת בה הכל טוב. כל המוכרים, השירות, האספקה וכו'.

אם באחד מהשלבים נדפקת- אז נדפקת. בחנות טובה תמיד יהיה טוב.

אני מודע לזה ש KSP לא כאלה טובים. אבל אני עדיין קונה שם. למה?

1. לא איכפת לי שהמוכר אפאטי, אני בא לשם שאני יודע מה אני רוצה.

2. האחריות דפוקה (למשל 9 פיקסלים שרופים ב LCD). אבל מה לעשות, לפעמים המחיר הזול שווה את זה.

3. זמינות- בדר"כ יש המוצר במלאי. יש להם סניף ברעננה (בית) ובת"א (צבא).

4. מבחר טוב של מוצרים. שבוע שעבר לדוגמה קניתי Audigy 4 SE מהם ב 230 שקל.

חרא, לא חרא, זו עסקה ללא תחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעוניין לאזן קצת את הטענות שלי נגד ksp, לאחר שקטלתי אותם אני רוצה לתת גם קצת קרדיט לסניף שלהם בפולג (נתניה)

לפני חודשיים, חיפשתי כרטיס מסך זול. היה להם 6200 במלאי במחיר סביר.

הלכתי לחנות וביקשתי מהמחסנאי שיבדוק אם יש לכרטיס plug dvi-d-sub, מאחר ואני מחבר שני מסכים ולאף אחד מהם אין dvi.

המחסנאי לא היה כ"כ אדיב, הוא אמר שיש plug, וביקש בעצבנות שאני אעזוב אותו.

המוכר שמע את השיחה שלי איתו אמר לא לדאוג, קניתי את הכרטיס, לא היה בו plug, עשיתי פרצוף חמוץ, המוכר נכנס למעבדה ויצא- כשהוא חזר הוא לחץ לי את היד, היה שם plug, הוא חייך ואמר: אמרתי לך לא לדאוג. בירכנו אחד את השני בברכת יום טוב והלכתי לדרכי.

כל הסיפור הזה של חנויות טובות ורעות מאוד תלוי במוכר, במקרה הראשון שתיארתי היה מוכר עם תודעת שירות של סוהר סורי, במקרה השני בחור מאוד נחמד שמעקם קצת חוקים לטובת הלקוח.

למרבה הצער, אחוז המוכרים הסבירים ב-ksp קטן ובקלות יכולתי ליפול על מוכר גרוע.

חלק מהאופי הישראלי ההפכפך כנראה לא מאפשר מודל עסקי אחר, או שהחנות זולה ויש בה שירות גרוע, או שהיא יקרה ולעיתים נדירות יש בה גם שירות טוב (כמו zigzag, logicpc ואחרים) אני מכיר הרבה חנויות ייקרות, לא בכולם יש יחס טוב ושירות אדיב.

עוד הוכחה ש KSP זו שצריך להתרחק ממנה.

מקום בו צריך "לכופף חוקים" כדי לקבל שירות סביר הוא מקום גרוע. נקודה.

ולמה ולא חנות ספציפית או מוכרן מסוים? כי סיפורים דומים שומעים על כל הסניפים שלהם וגם על תלונות שמגיעות להנהלה. מה שמוכיח שזו מדיניות ולא מקרה חריג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לספר על פנדה.

לפני שנה וחצי קניתי IRIVER H340, נהניתי ממנו מאוד. לפני כמה זמן הסוללה התקלקלה. נסעתי לחנות, והמוכרים היו אדיבים מאוד. למרות שלא היו איתי שום הוכחות קנייה מלבד המכשיר עצמו, הם חיפשו את הכרטיס לקוח במחשב ואיתרו את העיסקה. אחרי כל זה, גילינו שפגה האחריות :kopfpatsch:

אפילו אז, הם לא וויתרו עליי, וקישרו אותי ליבואן, שם אני יכול לתקן את המכשיר.

תכלס, די דפוק שאי אפשר לתקן את זה דרך החנות, אבל המוכר אמר, ואני נוטה להאמין לו, שזה קטע של היבואן לא של החנות...

אז פנדה :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי מKSP זוג זכרונות 256 מגה ורמקולים...הם אמנם זולים,אבל המוכר היה די מעצבן ולא אדיב...

בכל מקרה החנות שאני רוצה לדבר עליה היא פנדה מחשבים.

אז הסיפור שלי:

רציתי לקנות כרטיס מסך חדש,לכן ביקשתי פה עזרה וקיבלתי המלצות לכרטיס GF7600GS שנמכר בחנות הזו.ביצעתי הזמנה דרך האינטרנט והיה כתוב שהמוצר צריך להגיע תצוך 14 ימי עבודה,אם כי קראתי את התקנון שלהם וראיתי שרשום שבמקרה שהמוצר לא במלאי זה יכול לקחת יותר זמן.הסכמתי והזמנתי.

לאחר 9 ימי עסקים הם כבר גבו לי תשלום ראשון,למרות שהמוצר לא הגיע לביתי.כתבתי להם והם הסבירו כל מיני שטויות לא נכונות,אבל הסכמתי.

אחרי שעברו 14 ימי עבודה עוד לא קיבלתי את המוצר,אז הודעתי להם ושאלתי מתי המוצר יגיע,והם יצרו איתי קשר ואמרו שהמוצר יגיע למחרת,או בתחילת השבוע.

לא הגיע כלום,והתקשרתי אליהם שוב,והם שוב הבטיחו לי שהמוצר יגיע בקרוב.בקיצור,כל פעם המציאו תירוצים טיפשיים וסיבות מטומטמות,והבטיחו שהמוצר יגיע ביום X או ביום Y כל פעם.בסוף ביטלתי את העסקה והם החזירו לי את הכסף.

לא עיצבן אותי שהמוצר לא הגיע,עיצבן אותי שהם שיקרו לי כל פעם.רמאים.

אחר- כך קניתי אחד יותר טוב מפלונטר,חנות פשוט מצויינת!הכרטיס הגיע 4 ימים מיום ההזמנה!וברור לי שאני אמשיך לקנות שם.

קרה לי גם איתם לפני שנה, הייתה לי הזמנה גדולה של כמה רכיבים והיא התעכבה בגלל איזה שניים שלושה אז הזמנתי אותם מנועה (הגיע תוך פחות משבוע, אמנם בלבלו רכיב אחד עם אחר אבל כבר למחרת החליפו לי) והשאר מפנדה... מה שכן הם היו מעצבנים מאוד, כל הזמן מרחו וסיפרו מעשיות. רציתי לקנות איזה ספק של HEC אבל הם אמרו "אין לנו אותו יותר אבל תיקח את ה- הזה, יותר טוב [אחד מעאפן שלא התקרב אפילו קצת למה שהזמנתי]."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם חייב לספר סיפור על פנדה.

מלפני 4 שנים.

קניית מחשב חזק למישחקים 10K.

המחשב הגיע בזמן.

ההרכבה היתה מתחת לכל ביקורת.

לא היה עדכון ביוס ולקח לי שבוע לעלות על הבעיה (המחשב עשה reset כל הזמן)

הזמנתי 1G קורסייר שלא היה במלאי ... קיבלתי זמני

אחרי חודש שהבטיחו לי שהזיכרון התקשרתי לזיגזג ..

הזיגזגים חזרו אלי אחרי יום וסיפרו לי שזכרונות קורסייר לא יהיו זמינים בתקופה הקרובה עקב

שביתה בנמלי הים ושהיבואן בכלל לא מביא זיכרונות מפחד שהסחורה תתקע בנמל.

גבר אורלי שיקרה אותי...ומשכה אותי באף חודש...והתכחשה לחלוטין אחר כך לסיפור הנ"ל.

החלפתי לזכרונות מושקין שהיו להם במלאי ... והייתי צריך לרוץ אחרהם לגבי הזיכוי (הפרש מחיר בין הזכרונות השונים)

אולי הם שינו את הגישה ..אולי הם הבינו שהם טעו .. אני אלהם לא חוזר .....

לא יכול להיות שהנהלה בכירה של חנות תתנהג כמו שהם נהגו ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד סיפור מלאי אצל פנדה:

הזמנתי מהם גוף של aerocool וכבר הכל היה סגור וחיכיתי למוצר, אבל לא קיבלתי כלום.

מסתבר שהמוצר לא היה במלאי ולא רק שלא התקשרו אליי הם שכחו ממני לחלוטין. (לפחות לא חייבו את הכרטיס אשראי)

רק כשהתקשרתי אליהם והזכרתי להם שהייתה בכלל הזמנה הציעו לי גוף אחר שכן היה במלאי.

בנוסף לזה האיש שדיבר איתי בטלפון לא היה אדיב במיוחד, ונשמע מאוד מתוסכל כאילו גרמתי לו לכאב ראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד טענתי ש "זיגזג" זו חנות מס' 1 בארץ. שרות, אחריות, אמינות, ומעל לכל מקצוענות. בקשר לאלו שטוענים שהם יקרים יחסית, אז ברצוני לומר שיש מקרים שהם אפילו זולים מאחרים במקרים מסויימים. בכלל גם אם שילמתם קצת יותר בזיגזג, בסופו של דבר יוצא זול יותר בחשבון סופי. וגם תמנעו מאי נעימויות ומפח נפש. ואין לי שום קשר לזיזג חוץ מזה שאני לקוח קבוע שלהם ותמיד אשאר. כי פשוט אין להם תחליף...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא טוען אחרת.

אני חושב שזיג זג היא החנות היחידה שאין עליה תלונות.

אין על זיג זג.

חבל שלא כולם כמוהם.

החנות שיצא לי לרכוש מהן

LOGIC - שרות טוב ומהיר.

נועה - שרות מעולה ומהיר

זיג זג- השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם ומהיר מאוד.

הייתה חנות ברמת גן שקניתי מסך מהם sale4u או משהו כזה לא זוכר בדיוק - שרות בחנות טוב, שירות טלפוני טוב תמיכה ועזרה טובה, ושירות מהיר(כי הייתי בחנות)

אייבורי - עשיתי הזמנה וביטלתי - שירות טלפוני אדיב.

היו חנויות נוספות אבל מוצרים קטנים כמו כבלים וכדומה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהההה ..... אז זה אתה !!!!!!

היו דווקא הרבה נסיונות לא סימפטיים עם כל מיני אנשים לא סימפטיים .

אבל !!!!!!!!!!!

הם אינם עוד .

יחידת הסרגל טיפלה בהם .

וחוץ מזה , הם פוחדים מאיתנו .

אני מדבק :smile1: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוצים פירוט? בסדר.

הזמנתי כרטיס מסך כלשהו במחיר זול למדי. הגיע אלי, אבל להפתעתי על הקופסה, ליד שם הכרטיס, היתה מדבקה עליה כתוב "lite". מה זה? אחרי חיפוש (באתר של היצרן בכלל לא הופיעה גירסת lite) מתברר שזו גירסה מוחלשת של הכרטיס.

אני בודק בחשבונית וכתוב שם lite. אני בודק באתר וכתוב שם lite. איך הצלחתי לפספס את זה? אני בודק באימייל שקיבלתי לאישור ההזמנה ובהיסטוריית ההזמנות באתר ולא כתוב שם lite! לא פיספסתי, ההזמנה תוקנה בדיעבד!

התקשרתי אליהם. התשובה שלהם? היבואן טעה ושכח להודיע במקור שזו גירסת lite. כשהוא הודיע, הם תיקנו את האתר ואת כל ההזמנות.

טוב, הם לא חנות אמריקאית ענקית שיכולה לספוג דברים כאלו, אני לא הולך לדרוש מהם לספק לי את הכרטיס שהזמנתי במחיר של הכרטיס המוחלש ואני מאמין להם שזו לא טעות שלהם (ראיתי את הטעות הזו בעוד חנויות אח"כ), אבל הדרך הנכונה לטפל בטעות כזו היא לפנות ללקוחות שהזמינו את הכרטיס, להסביר להם שנפלה טעות ולשאול אותם מה הם רוצים לעשות: לקבל את הכרטיס, לבטל את ההזמנה או להוסיף כסף כדי לרכוש את הכרטיס החזק יותר (כפי שעשיתי בסוף) ולא לשלוח להם את הכרטיס המוחלש ולקוות שאף אחד לא ישים לב.

ושוב, רק כדי שלא יהיה ספק: כל עוד פערי המחיר לא מאוד גדולים, אני מעדיף לקנות בזיגזג. היה לי הרבה יותר ניסיון טוב מאשר ניסיון רע איתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...