המשחקים המצופים ביותר לשנת 2007 - עמוד 7 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המשחקים המצופים ביותר לשנת 2007


AtR

Recommended Posts

מה שאמרתה זה שיפור לא חידוש

חידוש זה כמו הרובה כבידה בHL2 לדוגמה

חידוש זה כמו במשחק שאני משחק היום שיש דברים שאתה צריך לציר

זה חידוש

הדברים שאמרתה הם עטיפה חדשה אם לא מנצלים אותם לרעיונות חדשים

וזה בסדר ויש אנשים שאוהבים את זה יותר מחדשנות ואני לא מאשים אותם

אני פשוט מחפש דברים חדשים

וזה לא שאין בי זונת גרפיקה קטנה

אבל יש דברים יותר חשובים מבחינתי

האמת זה כן חידוש... כאשר ראו בפעם הראשונה את הפיזיקה בHL2... התגובות היו מטורפות... דרכים פסיכיות להריגת אנשים הומצאו ברגע (הכוללות סכין שמחובר למוט שנופל ברגע שלוחצים על כפתור ) וכל זה רק בגלל הפיזיקה החדשנית של HL2

ואתה אפילו אמרת בעצמך שהנשק כבידה זה חידוש וכמו שאני כתבתי ואתה ברוב יהירותך סימנת "4. נשקים מגניבים"

--

ובכלל מה התגובה שלך על שאר הדברים שאמרתי? האמת קשה מידי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 288
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוב חאלס להקפיץ את הת'ראד עם הוויכוח המטומטם הזה... זה כולא משחקים ודעות אישיות של אנשים... אפשר לחשוב האיזה "אמת" קשה אנשים נמנעים פה :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב חאלס להקפיץ את הת'ראד עם הוויכוח המטומטם הזה... זה כולא משחקים ודעות אישיות של אנשים... אפשר לחשוב האיזה "אמת" קשה אנשים נמנעים פה :bash:

דעות של אנשים זה בסדר

מסקנות שגויות מדעות של אנשים זה כבר לא טוב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת זה כן חידוש... כאשר ראו בפעם הראשונה את הפיזיקה בHL2... התגובות היו מטורפות... דרכים פסיכיות להריגת אנשים הומצאו ברגע (הכוללות סכין שמחובר למוט שנופל ברגע שלוחצים על כפתור ) וכל זה רק בגלל הפיזיקה החדשנית של HL2

ואתה אפילו אמרת בעצמך שהנשק כבידה זה חידוש וכמו שאני כתבתי ואתה ברוב יהירותך סימנת "4. נשקים מגניבים"

--

ובכלל מה התגובה שלך על שאר הדברים שאמרתי? האמת קשה מידי?

תיראה אני לא אמרתי שאתה לא יכול לישתמש בגרפיקה יותר טובה או בפיזיקה יותר טובה וכו

לעשות משחקים חדשנים וHL2 הוא דוגמה מצוינת לזה

גם בזלדה 64 ומאריו 64 וMGS ניצלו תתלת מימד לעשות דברים חדשים

אני רק אומר שרק פיזיקה חדשה או גרפיקה חדשה וכו

בלי רעיונות חדשים זה לא מספיק לי

ובעניין "משבר"

לפי המפתחים יהיו 4 "עולמות משחק"

2 מהם יהיו ביער

אחד בבסיס ואחד בצוללת גרעינית (אם אני זוכר נכון)

מה שזה אומר לערכתי שיקחו חלק מהטקסטורות מהיער הרגיל ליער המושלג והאפך

ואותו דבר בין הבסיס לצוללת

ולא תיראה הרבה דברים חדשים

חלק אוהבים את זה כי זה נחשב יותר מציאותי

אני אישית רוצה דברים לא מציאותיים במשחקים כאלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רואה איפה נכנס צוללת גרעינית ובסיס...

אבל ראיתי מהיער והוא מאוד מאוד יפה ואמיתי

היער המושלג זה כנראה אחרי שאתה נכנס לשדה הכוח של החללית ואני יכול לאמר שזה לא אותן טקסטורות (רואים שאתה לא יודע מזה לפתח משחק)

ואני די בטוח שיהיה גם שלב בחללית ושמה אני חושב שהמנוע יפרח (בגלל שיש צורך לעשות חללית של חייזרים והם יכולים להשתגע שמה עם פרטים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו יער

http://img.hexus.net/v2/gaming/screenshots/crysis/crysis25_large.jpg

זהו יער "מושלג"

http://fl7team.persiangig.com/image/Crysis/crysis-20060508022305718.jpg

אוקי... מודה המודלים נראים דומים ומה שמשנה זה כנראה האפקט ולא המודל...

אבל לזכותם יאמר שהיער ה"מושלג" והיער הרגיל זה אותו יער ולכן צריך להיות דומה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו יער

http://img.hexus.net/v2/gaming/screenshots/crysis/crysis25_large.jpg

זהו יער "מושלג"

http://fl7team.persiangig.com/image/Crysis/crysis-20060508022305718.jpg

אוקי... מודה המודלים נראים דומים ומה שמשנה זה כנראה האפקט ולא המודל...

אבל לזכותם יאמר שהיער ה"מושלג" והיער הרגיל זה אותו יער ולכן צריך להיות דומה

תן לי להגיד לך דבר קטן-

אמרתי לך

טוב זה היה סתם כי לא נותנים לי לרדת על דריה

בכל מקרה יש לי ניסיון מר אם משחקים כאלה

כמו דום 3 או NFS לדוגמה שמבטיחים הרבה אבל אחרי כמה שעות אתה מתחיל להבין שהכל חוזר על עצמו

כולל הגרפיקה

אני כרגע משחק בOkami

http://www.gamespot.com/ps2/action/okami/index.html

ואני אומנם לא הייתי נותן לו 9 לפחות לא מה11 שעות הראשונות

אבל זה משחק שמחדש

לא את כל החידושים אני אוהב

הסגנון הגרפי לא לטעמי אני חייב להגיד

ויש אלמנטים שחוזרים על עצמם יותר מידי

אבל יש גם הרבה דברים שאתה לא רואה במשחקים חדשים

במשחק כמו Okami המפתחים לקחו הימור גדול בזה שהם יצרו דבר חדש

גם בGTA התלת מימדי הראשון המפתחים לקחו הימור

לפעמים זה מצליח ומגעים עוד דברים בסגנון לפעמים לא

אבל אתה מקבל חוויה חדשה

ושאין עלילה חזקה או איזה אלמנט חזק אחר אז לפחות שיהיה אתגר או חדשנות

RE4 לא היה לגמרי חדשני אבל היה לו אווירה מעולה ובוסים מצוינים

ב"משבר" לא ראיתי עדיין דבר אחד טוב חוץ מהגרפיקה ופיזיקה

ובישביל זה אני לא יקנה מחשב חדש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית לא אהבתי את Oblivion

צריך מחשב חזק להנות מימנו ואחרי שאספתי מיליון צמחים

והקוסם רצה מיליארד צמחים

הבנתי שזה לא משחק בישבילי

אומנם יש המון דברים לעשות והקדשתי למשחק כמה שעות טובות

אבל רוב המשימות לא עינינו אותי בכלל

אני מבין למה יש אנשים שאוהבים תמשחק

יש המון חופש

אני אוהב פחות חופש יותר עלילה ויותר זרימה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרירין, למה אתה חושב שהמשחקים שהולכים לצאת ב-2007 לא יציגו שום חידוש?

דבר ראשון, חידושים טכניים כבר יכולים להביא לשיפור המשחקיות, כמו רובה הגרביטציה למשל, כך שקרייסיס

יוכל להציג הרבה דרכי משחק שונות בעזרת המנוע הפיזיקלי שלו שמאפשר להרוס כל דבר, אבל על זה כבר הסכמת.

דבר שני, גם בתחומים מלבד התחום הטכני יהיו לא מעט חידושים השנה. או Stalker לדוגמה הביאו כמה רעיונות שלא היו קיימים

עד היום באף משחק. אני לא משוכנע שכל הרעיונות יצאו לפועל בצורה כל כך טובה, אבל אין ספק שהם מעניקים למשחקים פוטנציאל

גדול מאוד להיות מצויינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם מה שהוא אומר, לא יודע לגבי STALKER 10, אבל ב- למשל קראתי באיזה מקום שישנם הרבה יריבים שלא ניתן להביס בכלי הנשק הרגילים, אז צריך להיות די ערמומי בשבילם, אם אני רק אזכר איפה קראתי את זה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קונספט של אוייבים שאפשר לחסל רק עם מיוחד יש גם בunreal 2 (בשלב האחרון שבו החייזרים הקטנים והחמודים הופכים למפלצות ענקיות עם נשקים קטלניים וצמא לדם muhahahahah >:D... אני זוכר את עצמי צועק WTF כשראיתי מול מה אני צריך להתמודד בפעם הראשונה...)

ויש גם בfreespace יש חלליות עם מגנים שרק עם מיוחד אפשר לחדור אותם (לא תמיד הנשק היעיל ביותר- אבל היחיד שתאכלס יכול לעשות משהו...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים שטכנולוגיות חדשות יכולים ונתנו דברים חדשים לתחום

אני פשוט לא ראיתי הרבה דברים חדשים השנה

HL2 היה מצוין אבל רוב המשחקים שאני רואה אולי מצוינים גרפית

אבל חסר להם דברים אחרים

וכמו שאמרתי וקיבלתם הוכחה הגרפיקה של "משבר" תחזור על עצמה

ולערכתי גם יהיו קצת סוגי אויבים כדי לחסוך זמן וכסף על הפיתוח שתוכלו לקבל תגרפיקה המצוינת

אם תיקח משחקים מסדרת זלדה לדוגמה

ותבדוק עולמות ואויבים תקבל יחסית הרבה מאוד

תעשה בדיקה כזות על "משבר"שהוא יצא אם כל הדרישות מערכת המנופחות

ובטח תקבל קצת סוגי אויבים ותחקה בעיקר לבוסים לקבל קצת גיוון

וזה בסדר כי יש אנשים שמעדיפים משחקים כאלה

וההתחלה של "משבר" בטח תיהיה יותר כיפית מהתחלה של משחק זלדה (ההתחלות בסידרה משעממות)

אבל בעוד שמשחקי זלדה נותנים לך עוד ועוד דברים חדשים לכל אורך המשחק

ב"משבר" בטח ישעמם לך אחרי שעתים

אחד מהדברים הטובים בHL2 זה שהיה מספיק דברים חדשים

שמנעו שיעמום

פעם כזה או אחר \שימושים חדשים לרובה כבידה וכו

אבל רוב החברות לא עושות דברים כאלה וחבל

ואני לא הייתי קונה מחשב רק בגלל שלמשחק כזה או אחר יש גרפיקה יותר טובה

אני צריך גיוון

כך את המשחקים המצופים ל360 ב2007

אז סבבה יש הרבה שמות גדולים אבל כמה מהמשחקים מאוד דומים ?

הלו3\אנריל 2007\MOW חדש \טורוק חדש \ועוד

כולם שמות גדולים ולכולם יש סיכוי טוב להיות משחקים מאוד טובים

אבל איפה מאריו קלון? איפה זלדה קלון? איפה אוקמי קלון או הרבה סוגי משחקים אחרים?

ושלא תבין לא נכון גם לWII אין הרבה משחקים שאני רוצה השנה

אבל שם לפחות יש גיוון הבעיה כרגע שהרבה מהגיוון זה בגלל פורטים פשוטים

ואני מקווה ש2008 תיהיה שנה הרבה יותר טובה

אבל זה לפחות מצביע על כיוון מסוים

הPS2 היה מצוין בגלל הרבה מאוד גיוון

ולצערי אני לא רואה את זה לא ב360 ולא בPC ב2007

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...